Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä naisen panetus tuntuu ? kihelmöikö alapäätä?

Vierailija
23.03.2014 |

Miltä se tuntuu

Kommentit (212)

Vierailija
161/212 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se hirveetä kidutusta on, kun panettaa eikä saa yhtikäs mitään sisäänsä. Joskus epätoivosimmilla hetkillä olis melkein valmis iskemään kurkun, ison porkkanan tai minkä tahansa siitintä muistuttavan esineen reikään, jotta vähän helpottais.

Se on toi munan nälkä vähän sama asia kuin suklaan himo laihduttajille. Tietää et pitäs pitää itsensä kurissa, mut päätyy kuiteski ahmimaan suun täydeltä.

Tunteeko sen pillun kostumisen sisällä siis itse muuten kuin märistä pikkuhousuista?? Ootteko koskaan ravintolassa tms julkisesri sanoneet miehelle vain rohkeasti suoraan miten paljon panettaa tuossa tilanteessa ??

en ymmärrä jos naista alkaa panettaa älyttömästi miksi ette kerro siitä sille kohteelle kuka sillä hetkellä aiheuttaa sen olon niin varmasti löytyy oikein nautinnollinen ratkaisu ja olishan se mahtava kuulla yhtäkkiä kesken kahvipöytäkeskustelun että " hei mulla on pikkarit ihan märät käydäänkö pyörähtämässä tuolla vessassa " :3

No minä kyllä ymmärrän miksi sitä ei sanota ääneen 😁 Saisi muhinoida kokoajan jossain nurkassa jonkun kanssa, mitä siitäkin tulisi. Parempi se on kanavoida nämä fiilikset omaan kumppaniin ja hänen kanssa touhuiluun. Pysyy elämänhallinta hyppysissä ja perhe kasassa.

ehkä tuossa tarkoitettiin nimenomaan vapaana olevia naisia ja sinkkuja eikä sitä että jokaisen vieraan kanssa aletaan panemaan ??

Vierailija
162/212 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vaihdevuosissa ja haluaisin päästä tästä jutusta jo eroon. Häiritsee yöunta, etenkin aamuöisin. Lisäksi olen yksineläjä, en tarvitsisi haluja. Sopivia miehiä ei ole tarjolla, enkä jaksa etsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/212 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä panettaa todella usein ja olo on tukala. Puutteessa jos joutuu olemaan niin kyllä vituttaa koska miettii että naisena sitä sais seksiä aika helposti vaikka tinderistä. Kyllä se ottaa päähän kun joka toinen päivä kulli kovana lahjetta vasten kaipaa hankausta johonkin ja mielellään samaan naiseen. Sinkkuna tässä menty ja tinderissäkin olen mutta ei siellä tavismiehellä ole mahdollisuuksia

Vierailija
164/212 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nesteet kastelee pikkarit. Lantio alkaa kuin vahingossa vatkata yhdyntäliikettä. Kaikkia vastaan tulevia miehiä tulee katsottua  lahkeeseen. Kun halu pääsee oikein kovaksi olisi valmis tarttumaan ensimmäiseen vastaan tulevaan kaluun. Lutkuttaa sitä aikansa suussa ja sitten saada se sisäänsä kuumana ja sykkivänä. Olispa sitä rohkeampi nainen ja pystyis kertomaan näistä ajatuksista

Vierailija
165/212 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä haluttas ja kelpais tavismieskin mutta tinderissä törmää vaan kuspäihin

Vierailija
166/212 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihelmöi :D :D :D

No ei todella. Vaan kouristelee koko alapää ja vaatii kullia sisään.

Tarve on pakottava ja jotain on pakko saada sisään.

Vierailija
167/212 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä panettaa todella usein ja olo on tukala. Puutteessa jos joutuu olemaan niin kyllä vituttaa koska miettii että naisena sitä sais seksiä aika helposti vaikka tinderistä. Kyllä se ottaa päähän kun joka toinen päivä kulli kovana lahjetta vasten kaipaa hankausta johonkin ja mielellään samaan naiseen. Sinkkuna tässä menty ja tinderissäkin olen mutta ei siellä tavismiehellä ole mahdollisuuksia

No ei naiset saa hyvää seksiä sen helpommin kuin miehetkään. Vai tyytyisitkö sellaiseen seksiin kovassa panetuksessa jossa vain nainen saisi ja et itse laukeaisi? heh, niinpä :D

Vierailija
168/212 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se hirveetä kidutusta on, kun panettaa eikä saa yhtikäs mitään sisäänsä. Joskus epätoivosimmilla hetkillä olis melkein valmis iskemään kurkun, ison porkkanan tai minkä tahansa siitintä muistuttavan esineen reikään, jotta vähän helpottais.

Se on toi munan nälkä vähän sama asia kuin suklaan himo laihduttajille. Tietää et pitäs pitää itsensä kurissa, mut päätyy kuiteski ahmimaan suun täydeltä.

Tunteeko sen pillun kostumisen sisällä siis itse muuten kuin märistä pikkuhousuista?? Ootteko koskaan ravintolassa tms julkisesri sanoneet miehelle vain rohkeasti suoraan miten paljon panettaa tuossa tilanteessa ??

Limainen valumisen tunne on.

Vierailija
169/212 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

klitoris ja koko häpy turvonnut, pikkuhousuissa on märkä viiva, rinnat on turvonneet ja nännejä kihelmöi

Vierailija
170/212 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei naiset saa hyvää seksiä sen helpommin kuin miehetkään. Vai tyytyisitkö sellaiseen seksiin kovassa panetuksessa jossa vain nainen saisi ja et itse laukeaisi? heh, niinpä :D

Kyllä nauttisin suuresti seksistä vaikka en tulisikaan ja nauttisin siitä kun saisi hangata kovaa kankea kosteaan vakoon. Se tunne on taivaallinen kun pilluun pääsee työntymään hitaasti. Kuvittele jos teille olis yhtä vaikea vielä saada huomiota ja seksiä entä miehellä niin yllättyisit miten paljon joudut näkemään vaivaa pelkän huomion eteen

Vierailija
171/212 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen näkökulmasta oon joskus tosiaan ihmetellyt, miksi nimenomaan pillerittömät naiset haluaa oikeasti paljasta pippeliä ja homma on kuin jonkin sortin rusikointia.

Miehenä vähän hämmästyttää se todellisuus vällyjen välissä suhteessa vaikka tällä palstalla oleviin ”minä en naisena ainakaan koskaan...” - teksteihin.

Meinaan olen muutaman valikoidun oikein kiimasen naaraan astunut ja se on ollut oikeasti aikamoista menoa. Juuri sellaista kuin tässä aiheessa puhutaan. Että niinku annetaan oikeasti ymmärtää sängyssä että se pillu on oikeasti tulessa ja ainoa mikä sen tulen sammuttaa on kivikova märkä pippeli. Sitä ei haluta suuhun, ei tissin väliin vaan se täytyy hakata pilluun sisään ja lujaa, lisäksi nimenomaan vielä oikein vaativat mällit sisäänsä.

Se näin kiimanen pimpula muuten tuntuu myös erilaiselta miehestäkin. Se on oikeasti KUUMA ja märkä. Mutta yleensä pirun piukka nuoleva imevä.

Tuommonen aktikaan ei kestä yleensä kauaa. Muutamia minuutteja.

Pillerit poistaa halut koska ne poistaa ovulaation.,

Vierailija
172/212 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen näkökulmasta oon joskus tosiaan ihmetellyt, miksi nimenomaan pillerittömät naiset haluaa oikeasti paljasta pippeliä ja homma on kuin jonkin sortin rusikointia.

Miehenä vähän hämmästyttää se todellisuus vällyjen välissä suhteessa vaikka tällä palstalla oleviin ”minä en naisena ainakaan koskaan...” - teksteihin.

Meinaan olen muutaman valikoidun oikein kiimasen naaraan astunut ja se on ollut oikeasti aikamoista menoa. Juuri sellaista kuin tässä aiheessa puhutaan. Että niinku annetaan oikeasti ymmärtää sängyssä että se pillu on oikeasti tulessa ja ainoa mikä sen tulen sammuttaa on kivikova märkä pippeli. Sitä ei haluta suuhun, ei tissin väliin vaan se täytyy hakata pilluun sisään ja lujaa, lisäksi nimenomaan vielä oikein vaativat mällit sisäänsä.

Se näin kiimanen pimpula muuten tuntuu myös erilaiselta miehestäkin. Se on oikeasti KUUMA ja märkä. Mutta yleensä pirun piukka nuoleva imevä.

Tuommonen aktikaan ei kestä yleensä kauaa. Muutamia minuutteja.

Pillerit poistaa halut koska ne poistaa ovulaation.,

Täyttä potaskaa. Pillereitä syöty ties kuinka monta vuotta ja ihan samalla tavalla panettaa edelleen. Joillakin ehkä muttei todellakaan kaikilla.

Vierailija
173/212 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva sulla tuo "mielellään samaan naiseen". Kyllä sä vielä löydät jonkun sulle sopivan ja saat kuumaa rakkautta. Kaikkea hyvää.

Vierailija
174/212 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen sietämätön kutina alakerrassa ja paineen tunne alavatsalla. Klitoris sykkii ja vagina kouristelee vaativasti. Ei siinä pysty muuta ajattelemaan kuin miestään, rakastelua ja sitä ihanaa tunnetta kun mies tulee sisään..aaahh mikä helpotus

Vierailija
175/212 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva sulla tuo "mielellään samaan naiseen". Kyllä sä vielä löydät jonkun sulle sopivan ja saat kuumaa rakkautta. Kaikkea hyvää.

niin koska täällä kaikki miehet on pettäviä mulkkuja aina vaikka vähän väliä joku nainen avautuu siitä miten käy vieraissa tai löytyy salainen rakastaja

Vierailija
176/212 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

on meitä miehiä muitakin jotka haluaa yhden naisen kanssa olla

Vierailija
177/212 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa on kaikista salaperäisintä se että panetus ei näy ulospäin.  Miehellä kun kunnolla seisoo gollegehousutkin jalassa ei tarvitse miettiä tekeekö sillä mieli. Monesti naiset ujostelleet kauheana ja itse kun olen lähestynyt ja suudellut ja laittanut käden housuihin onkin siellä ollut vesiputous vastassa. Ihmettelin vain miksei hän itse lähestynyt kun sanoi että kauheasti halutti aktin jälkeen. Miksette naiset lähesty miestä varsinkin jos toisella seisoo jo komeasti

Vierailija
178/212 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi taisi olla 2007 oli jännää lihasvärinää sitten se meni onneksi ohi.

Vierailija
179/212 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapää turpoaa ja sykkii. Turvotuksen takia voi stimuloida itseään ihan vain puristamalla reisiä yhteen ja vähän liikuttelemalla.

Minulla alkaa sitten tykyttää ihan kasvoissa huulet ja viimeisenä reagoi tissit.

On sellainen kissa pistoksissa olo

Vierailija
180/212 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo vaihdevuosissa ja haluaisin päästä tästä jutusta jo eroon. Häiritsee yöunta, etenkin aamuöisin. Lisäksi olen yksineläjä, en tarvitsisi haluja. Sopivia miehiä ei ole tarjolla, enkä jaksa etsiä.

Sama juttu, haluaisin lääkkeen, jolla saisi halun pois. Onko sellaista? Käytän hormonikorvaushoitoa. Miehiä tässä iässä ei löydy, enkä edes halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi