Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä naisen panetus tuntuu ? kihelmöikö alapäätä?

Vierailija
23.03.2014 |

Miltä se tuntuu

Kommentit (212)

Vierailija
121/212 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimppa kostuu vähän kuin itsestään vähän väliä ja tulee silmäiltyä miehiä enemmän.  Ajatus karkailee helposti siihen, että miltähän tuo tuntuisi ja missähän asennossa haluaisi jne... Kiihotus tuntuu ihan fyysisenä 'kipuna' koko vartalossa ja siihen ei sormetus pelkästään auta, jotain on ihan pakko saada sisälle. Usein ovulaation aikaan tällaista tapahtuu, jos ei ole seksiä ollut vähään aikaan. Melkein voisi panna kenen kanssa tahansa, kunhan vaan saisi seksiä. Työmatkat pahimipa, jos osuu silloin kohdille.

Oletko käynyt työmatkoilla helpottamassa? kerro lisää

Vierailija
122/212 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se hirveetä kidutusta on, kun panettaa eikä saa yhtikäs mitään sisäänsä. Joskus epätoivosimmilla hetkillä olis melkein valmis iskemään kurkun, ison porkkanan tai minkä tahansa siitintä muistuttavan esineen reikään, jotta vähän helpottais.

Se on toi munan nälkä vähän sama asia kuin suklaan himo laihduttajille. Tietää et pitäs pitää itsensä kurissa, mut päätyy kuiteski ahmimaan suun täydeltä.

Tunteeko sen pillun kostumisen sisällä siis itse muuten kuin märistä pikkuhousuista?? Ootteko koskaan ravintolassa tms julkisesri sanoneet miehelle vain rohkeasti suoraan miten paljon panettaa tuossa tilanteessa ??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/212 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se hirveetä kidutusta on, kun panettaa eikä saa yhtikäs mitään sisäänsä. Joskus epätoivosimmilla hetkillä olis melkein valmis iskemään kurkun, ison porkkanan tai minkä tahansa siitintä muistuttavan esineen reikään, jotta vähän helpottais.

Se on toi munan nälkä vähän sama asia kuin suklaan himo laihduttajille. Tietää et pitäs pitää itsensä kurissa, mut päätyy kuiteski ahmimaan suun täydeltä.

Ymmärrän analogian. Mutta suklaa ei kai ole niin terveellistä, siitin ja siemenet lienevät vain hyväksi sekä ruumiille että mielelle  :-)

Vierailija
124/212 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paineen tunne jalkojen välissä.

Tuntuu kuin sinne pitäisi työntää jotain.

Vierailija
125/212 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kaameelta. Ja haluna heti mihen sormet pimppiin, ja koskemaan sitä klitorista hellästi, Se on se juttu. Sitten kun saan kalun kouraani. niin kun se kasvaa...se tunne sitten sen haluaa sisään KUN on valmis.

Vierailija
126/212 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden lukeminen saa aikaan sen että tuntuu kuin kulli halkeaisi kahtia ja oikein sykkii farkkujen etumusta vasten :). Nyt jos seisoisi jossain bussissa ihmismassassa niin hankalampi olisi seisokkia peitellä. Tuntuu että pienikin nuolaisu veisi tajun kun nainen ottaisi sen suuhunsa. Kertokaa lisää

Vierailija
127/212 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on kuin yllä, haluaa miehen koskevan sinne alapäähän, ja tietysti siihen sykkivään klitorikseen, se huutaa apua! Ja varmaan kohta saakin apua.. ja siten kun saa sen kalun käteen..ja kun se vaan kasvaa ja kasvaa..ja lopulta aika piankin on kivikova ja niin vaativa.

Sitten pitääkin olla että miten toimia ensin..viisas mies antaisi ensin naiselle ensin orgasmin kädellä tai kalulla, ja sitten olis itse ihan täynnä ja saisi itse tehdä ja panna kuinka ikinä haluaa..siit minä tykkäisin. Silloin antaisin pillun imeä ja lypsää aivan keskittyneenä miehen tyydytykseen. Osaan lypsää  ja puristella kun tiedän miehen olevan tulollaan.

Vierailija
128/212 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei niinkään klitoris huuda kosketusta, vaan pitää saada sormet sisään. Se on tällä hetkellä parasta kun sormet pyörii ihan vaan siinä mahlaa tihkuvalla aukolla kiusoitellen aah. Ja lopulta kun ne saa sisään ja vielä vaikka kieltä klitalle nii huhhuh.

Mutta vastaus kysymykseen: panetus tuntuu kuumottavana kihelmöintinä alapäässä. Siinä kun vähän toimistotuolilla keinuttaa lantiota ja supistelee lantionpohjalihaksia niin tuntuu että pakko saada jotain sisään ja äkkiä. Jostain syystä tämä istuminen joko töissä tai autossa alkaa panettaa ja monesti joutuu helpottamaan oloaan kesken päivän. Silloin hieron klittaorkun tai pari mutta myöhemmin on sitten pakko saada sisään jotain.

Vierailija
129/212 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kihelmöintiä ole vaan tuntuu syvällä emättimessä kouristava tunne ja on pakko saada miehen elin aivan juuria myöten pohjaan asti. Tunne on äärimmäisen pakottava, eikä se häviä ennenkuin elin on sisässä.

Vierailija
130/212 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pahimmillaan" se on ihan fyysistä kipua ja kovaa pakotusta emättimessä kauttaaltaan. Yleensä se on lähinnä sellainen hyvin himokas (ja toki märkä) olotila, että tuntuu jos vain sais suudella oikein intohimosesti niin sitä olis sen jälkeen ihan oksat pois. Nyt kun on taas vuoden ollut ilman seksiä, pois lukien tietty oma kiva, niin tuntuu että vähän väliä on niin himokkaalla tuulella että haluais vaan että joku tulis ja ottais, mutta sillä tavalla kiduttavan hitaasti.

Vierailija
131/212 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kyllä se on tosiaan sellainen olotila, että jotain olis saatava sisään ja vähän äkkiä.

Vierailija
132/212 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh kirjoitti:

Niin ja kyllä se on tosiaan sellainen olotila, että jotain olis saatava sisään ja vähän äkkiä.

Heh. On se hauska huomata miten luonto on hoitanut homman. Itsellä kun tulee väkisin tarve työntää tuo oma sukupuolielin sisään siihen lämpimään liukkaaseen koloon. 🥰

se siitä omasta tahdosta ja vapaasta valinnasta...

Vierailija
133/212 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
134/212 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen klitoriksen kosketuksen halun lisäksi, emätin lyö loukkua. Ylipäätään haluaa koko alapää kosketusta, jokatavoin.

Vierailija
135/212 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 08:57"]

Tulee aivan hirveen levoton olo. Pitää alkaa vätkyttämään haaroja auki ja kiiinni ihan vaistomaisesti. Mielessä pyörii miehen kiinteitä pyllyjä ja kivoja siittimiä. Posket alkavat kuumottaa ja nisät kovettuvat. Puheet tulevat levottomiksi, tulee froidilaisia lipsautuksia, kun ei pysty oikeen mihinkään keskittymään. Jos on paperihommissa ja kynä kädessä, niin ei aikaakaan kun tulee tiedostamattaan piirrelleeksi papereihin peniksiä. Siis on ihan pakko saada munaa tollasessa kondiksessa, muuten ei tule työnteosta yhtikäs mitään.

Mut kelaa näitä miehiä, miten latteaa. Luulevat kärsivänsä kauheasta panetuksesta ja kuvittelevat että naisen panetus on sitä, että vähän pillussa kihelmöi?

Mulla maistuu hirveimmässä panetuksessa veri/rauta suussa ja mielessä pyörii ihan kipeitä fantasioita ja mielikuvia jatkuvasti. On hankalana vaivana etenkin muutaman päivän hedelmällisimpänä ajankohtana kuukaudesta. Voi olla että joutuu masturboimaan esim. 5 kertaa vuorokaudessa, jos ei ole miestä just siinä. Joskus jopa keskellä yötä. N31 (myös viesti 2)

Puhumattakaa, että alapää vuotaa - housut on märät, ja sitten se alkaa tuoksua (esim. kun joutuu siellä töissä vielä olemaan muutaman tunnin).

Dildon jälkeen itkettää turhautuminen, kun ei saanut miestä. ;-)

Nämä on aivan mahtavia kuvauksia! Mulla alkaa miehenä kans haluttaan ja tekee mieli palvoa ja palvella tässä tärkeässä asiassa jotain suloista naista, miksei useampaakin. Mut tuo on viimeinen pisara, jos se kukka alkaa tuoksumaan lemmenmehustaan jossain mun nenään. En kestä! Pillun nuoleminen, sen mehu ja tuoksu kiihottaa mua valtavasti. Se on ihana pesä, johon halua upota loputtomasti.

Vierailija
136/212 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 11:17"]

Miehenähän tosin tuo panetus on vielä kiusallisempaa kun housut pullottaa kuin viimistä päivää joten ei voi paljon yleisesti liikkua ainakaan suorilla housuilla. Lisäksi masturbointi ei onnistu ilman sotkua hämysti niinkuin naisilla

Mä pelkään joskus että housut kastuu niin että näkyy ulospäin. Saattaa olla epärealistinen pelko, mutta käyn sitten vessassa kuivaamassa ylimääräiset paperiin. Mutta koko ajanhan sitä tulee lisää niin kauan, kunnes asialle tehdään jotakin.

Miehillä on myös panetustutka ja ne huomaavat ilmeisesti asian vaikka koittaisi peitellä. Ihan selvääkin selvemmin saa enemmän huomiota tiettyihin aikoihin kuukaudesta, kun itse kulkee jalkoväli kuumottaen. Kai sitä itse käyttäytyy tiedostamatta eri tavalla.

Miettikää sitä kun seuraavan kerran näette kaupassa jonkun naisen, jota on vaan pakko ilman näkyvää syytä vilkasta toisen kerran. Se voi kärsiä kiduttavasta panetuksesta.

N31

Ei tuollaisia ajatuksia saa laittaa heikon ja yksinkertaisen otuksen päähän.

Vierailija
137/212 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa pienillä sykkimisillä voimistuen väliin pakottaviin pumppauksiin ilman minkäänlaista omaa tahtoa..Sitten sitä alkaa ajatteleen seksiä ja että joku laukeasi voimakkasti aivan huulien sisään,ei syvälle..No tämä nyt on mun panetusta jokaisella omanlaista

Vierailija
138/212 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei niinkään klitoris huuda kosketusta, vaan pitää saada sormet sisään. Se on tällä hetkellä parasta kun sormet pyörii ihan vaan siinä mahlaa tihkuvalla aukolla kiusoitellen aah. Ja lopulta kun ne saa sisään ja vielä vaikka kieltä klitalle nii huhhuh.

Mutta vastaus kysymykseen: panetus tuntuu kuumottavana kihelmöintinä alapäässä. Siinä kun vähän toimistotuolilla keinuttaa lantiota ja supistelee lantionpohjalihaksia niin tuntuu että pakko saada jotain sisään ja äkkiä. Jostain syystä tämä istuminen joko töissä tai autossa alkaa panettaa ja monesti joutuu helpottamaan oloaan kesken päivän. Silloin hieron klittaorkun tai pari mutta myöhemmin on sitten pakko saada sisään jotain.

Tuleeko koskaan sellaista " aaltoa " että tunnet miten pikkarit valahtaa aivan märäksi ? ihanaa kun jotkut naiset kostuvat niin että näkyy pikkuhousuissa sellainen pieni läntti kun alkaa nuolemaan

Vierailija
139/212 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko koskaan sellaista " aaltoa " että tunnet miten pikkarit valahtaa aivan märäksi ? ihanaa kun jotkut naiset kostuvat niin että näkyy pikkuhousuissa sellainen pieni läntti kun alkaa nuolemaan

Minulla ei kyllä koskaan tule tuollaista "valahdusta". Joskus toki kiihotun hyvin nopeasti ja kosteutta kertyy heti, mutta ei sitä niin paljon tule yhtäkkiä että pikkarit valahtaisivat märiksi. Usein pikkarit kyllä ovat enemmän tai vähemmän kastuneet, kun olen hieman pidempään ollut kiihottunut tai vaikkapa kiehnännyt miehen kanssa. Joskus taas pikkareissa ei ole pienintäkään länttiä ja ulommat häppäritkin ovat kuivat, mutta kun mies viimein upottaa sormensa keskelle vakoa, niin se onkin ihan todella märkä ja liukas koko matkalta. Silloin nousee miehen kiihko eksponentiaalisesti kun tuon huomaa, ja niin minunkin siitä miehen reaktiosta! 🔥

Vierailija
140/212 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

valahdus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän