Miltä naisen panetus tuntuu ? kihelmöikö alapäätä?
Kommentit (212)
Kiitos kaikille naisille jotka ovat kuvailleet panetuksensa tunnetta tänne. Nyt on helpompi miehenä ymmärtää teitä naisia kun teitä panettaa ja miltä se teistä tuntuu. Eikä siinä panetuksen tunteessa ole sen enempää hävettävää eikä myöskään jos jos sormetatte itseänne ja joku sattuisi yllättämään teidät kesken kaiken tai jos pimppi alkaa vuotamaan panetuksen tunteesta ja housut vähän kostuisivatkin haarojenvälistä ja pyllynpuolelta.
Kyllä itsellänikin se panetuksen tunne on välillä jotain aivan sitämätöntä, välilihan alueella sellainen kihisevä paineen tunne mikä etenee pitkin pyllynvakoa, kiveksissä kuumottaa ja kihisee, pippeli alkaa vuotamaan housuun, suuta kuivaa, poskia kuumottaa, ihan kuin joku kaataisi kuumaa vettä päähän.
Jo pienikin tahaton ärsytys saa minut tulemaan, vaikka polkupyörällä ajo kun satulan kärki hankaa pippelin päätä tai pyllyä täristävä kulkuneuvossa istuminen, pelkän seksin katseleminen tai ajattelu.
Ja sitten on kauhea siivo ja märkyys housuissa.
panettaa kirjoitti:
Kiitos kaikille naisille jotka ovat kuvailleet panetuksensa tunnetta tänne. Nyt on helpompi miehenä ymmärtää teitä naisia kun teitä panettaa ja miltä se teistä tuntuu. Eikä siinä panetuksen tunteessa ole sen enempää hävettävää eikä myöskään jos jos sormetatte itseänne ja joku sattuisi yllättämään teidät kesken kaiken tai jos pimppi alkaa vuotamaan panetuksen tunteesta ja housut vähän kostuisivatkin haarojenvälistä ja pyllynpuolelta.
Kyllä itsellänikin se panetuksen tunne on välillä jotain aivan sitämätöntä, välilihan alueella sellainen kihisevä paineen tunne mikä etenee pitkin pyllynvakoa, kiveksissä kuumottaa ja kihisee, pippeli alkaa vuotamaan housuun, suuta kuivaa, poskia kuumottaa, ihan kuin joku kaataisi kuumaa vettä päähän.
Jo pienikin tahaton ärsytys saa minut tulemaan, vaikka polkupyörällä ajo kun satulan kärki hankaa pippelin päätä tai pyllyä täristävä kulkuneuvossa istuminen, pelkän seksin katseleminen tai ajattelu.
Ja sitten on kauhea siivo ja märkyys housuissa.
jatkan vielä edellistä kommenttiani,
Kun teitä naisia panettaa kovasti ja pimppi vuotaa niin voittehan te käyttää vaikka pikkuhousun suojia tai terveyssiteitä, itse käytän pikkuhousun suojia ihan saman asian takia, always dailies extra protect large, kun se pippelin vuoto alkaa kumminkin näkyä farkkujenkin lävitse, vaikka pikkuhousun suojat ovatkin tarkoitettu naisten intiimihygieniaan niin voivathan niitä käyttää toki miehetkin jos tarvetta on.
Samalta kuin miehistäkin. Ei vaan näy päälle yhtä helposti.
HIRVEE PANETUS PILLU ON SYKKINYT JO TUNNIN PAKKO TYÖNTÄÄ KÄSI HOUSUUN PILLUIHAN MÄRKÄ NYT ON PAKKO RUNKATA
Vierailija kirjoitti:
Jos mies miellyttää seksuaalisesti niin katson häntä intensiivisesti ja ehkä sellainen vieno hymy kasvoilla sekä hivuttaudun pikkuhiljaa lähemmäs ja lähemmäs...
Jonain päivinä ihan perheelliset työkaverinaisetkin toljottaa töissä jotenkin epänormaalisti, meinaako sitten että heitä panettaa?
panettaa kirjoitti:
Kiitos kaikille naisille jotka ovat kuvailleet panetuksensa tunnetta tänne.
Hassua, aivan kuin naisena esiintyvät miehet olisi näitä kirjoitelleet, mutta ehkä naisetkin sitten ovat aivan samanlaisia sikoja.
Minävain29 kirjoitti:
----------> Oletteko koskaan panneet pyrkimistä tai jotain yllättävää miestä joka on vain sattunut sopivasti paikalle koska on niin panettanut?
Mä oon pannut kattoremontteja mainostanutta ovelta ovelle kiertävää miestä. Juurikin kyseisestä syystä
Kerro tästä kokemuksesta ja miten päädyitte tuohon? Teitkö aloitteen itse vai ottiko se mies riskin :D?
Kiva, että joku muukin on huomannut tämän! Myös jos on isompi hätä lisäksi, niin paine kasvaa ja orgasmi huikea. Tämä tosin onnistuu vain masturboidessa, koska vessaan on päästävä pikaisesti, tai suoritettava asia siellä.
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän kuin karmea pissahätä, paitsi että helpotukseen tarvitaan kovaa kullia. Yhtä lailla sattuu, jos ei saa purettua paineita. Toki yhdyntä on tuhat kertaa nautinnollisempi. Samanlainen pakko purkautua tulee kuitenkin. Siksi joskus pissan pidättely kiihottaa. Sillekin on varmaan jokin tieteellinen selitys. Etenkin jos sormettaa ja samalla on kauhea kusihätä, niin se orgasmi on huikea. Onhan miehilläkin aamulla näitä kusihätästondiksia, kun ei tiedä mennäkö vessaan vai runkatako tai antaako kovaa seisokkia naiselle. En sitten tiedä miten mies pidättelee jos kovin kusettaa...
Edellinen viesti oli vastauksena tähän. N40v.
Miehen näkökulmasta oon joskus tosiaan ihmetellyt, miksi nimenomaan pillerittömät naiset haluaa oikeasti paljasta kyrpää ja homma on kuin jonkin sortin rusikointia.
Miehenä vähän hämmästyttää se todellisuus vällyjen välissä suhteessa vaikka tällä palstalla oleviin ”minä en naisena ainakaan koskaan...” - teksteihin.
Meinaan olen muutaman valikoidun oikein kiimasen naaraan astunut ja se on ollut oikeasti aikamoista menoa. Juuri sellaista kuin tässä aiheessa puhutaan. Että niinku annetaan oikeasti ymmärtää sängyssä että se pillu on oikeasti tulessa ja ainoa mikä sen tulen sammuttaa on kivikova märkä kyrpä. Sitä ei haluta suuhun, ei tissin väliin vaan se täytyy hakata pilluun sisään ja lujaa, lisäksi nimenomaan vielä oikein vaativat mällit sisäänsä.
Se näin kiimanen pimpula muuten tuntuu myös erilaiselta miehestäkin. Se on oikeasti KUUMA ja märkä. Mutta yleensä pirun piukka nuoleva imevä.
Tuommonen aktikaan ei kestä yleensä kauaa. Muutamia minuutteja.
Miehen näkökulmasta oon joskus tosiaan ihmetellyt, miksi nimenomaan pillerittömät naiset haluaa oikeasti paljasta pippeliä ja homma on kuin jonkin sortin rusikointia.
Miehenä vähän hämmästyttää se todellisuus vällyjen välissä suhteessa vaikka tällä palstalla oleviin ”minä en naisena ainakaan koskaan...” - teksteihin.
Meinaan olen muutaman valikoidun oikein kiimasen naaraan astunut ja se on ollut oikeasti aikamoista menoa. Juuri sellaista kuin tässä aiheessa puhutaan. Että niinku annetaan oikeasti ymmärtää sängyssä että se pillu on oikeasti tulessa ja ainoa mikä sen tulen sammuttaa on kivikova märkä pippeli. Sitä ei haluta suuhun, ei tissin väliin vaan se täytyy hakata pilluun sisään ja lujaa, lisäksi nimenomaan vielä oikein vaativat mällit sisäänsä.
Se näin kiimanen pimpula muuten tuntuu myös erilaiselta miehestäkin. Se on oikeasti KUUMA ja märkä. Mutta yleensä pirun piukka nuoleva imevä.
Tuommonen aktikaan ei kestä yleensä kauaa. Muutamia minuutteja.
Panettaako stringeissä enemmän? Tai sukkanauhoissa?
Se on vaan kiihottavaa kun nainen haluaa mällit sisään tai pyytää sitä suoraan :)
Olin hiljattain asennuskäynnillä ja naisasiakas vaikutti jotenkin innokkaalta, levottomalta ja tarve jutella oli kova. Oli pukeutunut rinnat koholle ja kun siinä seisoskeltiin vastakkain ja juteltiin, laittoi hän käsiään löysien kesähousujen taskuun ja mielestäni housujen läpi nähtynä siveli sormillaan alapäänsä "reunoja". Olin vähän aikaisemmin heittänyt kevyesti pikkutuhmaa ja muutenkin tykkäsin hänestä ja se varmaan näkyi?? Olin lähellä tehdä tilanteelle jotain, mutta en uskaltanut, koska jos olisinkin lukenut tilanteen väärin? Olisin mielelläni katsellut hänen sormettavan.
Pimppa kostuu vähän kuin itsestään vähän väliä ja tulee silmäiltyä miehiä enemmän. Ajatus karkailee helposti siihen, että miltähän tuo tuntuisi ja missähän asennossa haluaisi jne... Kiihotus tuntuu ihan fyysisenä 'kipuna' koko vartalossa ja siihen ei sormetus pelkästään auta, jotain on ihan pakko saada sisälle. Usein ovulaation aikaan tällaista tapahtuu, jos ei ole seksiä ollut vähään aikaan. Melkein voisi panna kenen kanssa tahansa, kunhan vaan saisi seksiä. Työmatkat pahimipa, jos osuu silloin kohdille.
Tämä on nyt vähän kai offtopic mutta menköön. Toiset puhuu tai kävelee unissaan. Mä panen unissani. Näen siis todella realisti panounia ja oikeasti herään siihen että huuto orgasmoin menemään. Jotakuta ehkä nyt naurattaa, että mikäs ongelma toi nyt on. Mutta se on oikea ongelma. Varsinkin teininä kaverin luona yökyläily oli kamalaa. Ja nyt perheellisenä kun aamiaispöydässä perheen kuopus kyselee, et äiti miksä viime yönä ulvoit ja huusit.
Noh vaiva pahenee mitä lähemmäs ovulaatiota mennään. Tässä on nyt ollut pikkasen kuivaa kautta perheessä tapahtuneiden menetysten takia. Niin mä näin sitten unta jossa minä ja mies kimpassa pantiin sellaista uhkeaa blondia. Mulla oli törkeän hyvännäköinen panovyö päällä jolla mä panin sitä blondia ja mies pani sitä blondia suuhun. Heräsin siihen kuinka mun haaroväliä oikeasti sattui. Siellä oli varmaan puolet mun kehon verimäärästä pakkautuneena häpyhuuliin. Varsin kivuliasta, yksi pieni hipaisu ja huuto orgasmia tyynyyn.
Ei ole naisen panetus leikin asia. Sitten kun tekee mieli niin se on hyvin kokonaisvaltainen kokemus. Toissapäivänä mies puhui kaverinsa menneen festareille ja mä puhuin miehelle vaan fistaamisesta.
Sykkii pillussa ja kostuu. Ei pysty keskittymään, ja haluaa painetta alapäähän.
Vierailija kirjoitti:
Se on sellaista ihanaa vihlontaa alavatsassa kuten joku jo sanoikin. Rinnat kasvaa, tietenkin on märkänä. Äärettömän voimakasta yhdistyneenä rakastumisen tunteeseen.
Tekee vain niiiiiin mieli. Pitkää ja paksua, eikä mitään esileikkiä sillä kertaa, jos mies tuntisi samoin, vaan suoraan vaan työntyisit sisään.
Joskus sitä on ihan hulluna himosta. Kun te miehet tietäisittekin...
Tuo vihlonta kuulostaa erikoiselta :D itse kuvailisin miehenä panetusta tälläkin hetkellä tätä ketjua lukiessa että kaipaa painetta kullia vasten ja pienikin kädellä painaminen farkkujen oäältö tuntuu hyvältä. Tuntuu siltä kuin kulli halkeaisi kahtia silloin kun kunnolla panettaa ja naisen sisään työntyessä se työntely tulee automaattisesti koska on pakko hangata sitä johonkin ja vain hankaus helpottaa sitä paineen tunnetta. Helposti tulee kuitenkin pumpattua liian nopeaa jolloin spermaryöppyä ei voi enää estää ja on vain kiinitettävä turvavyö :). Ei me miehet tiedetä usein koska teistä harvoin sitä huomaa vaikka mulla ei haittais yhtään vaikka sanois suoraan :DD. Mielelläni helpottaisin oloa
urheilijamies30
Mä olen koko ikäni ollut miehiinmenevää sorttia. Nuorena, kun olin nätti, nautin miehistä täysin rinnoin. Yksin en mennyt nukkumaan ikinä, aina oli yöseuraa. Kerran tuli häätökin. En saa pidettyä suutani kiinni, kun mua naidaan vaan voihkin äänekkäästi.
Nyt vanhempana olen päätynyt vanhainkotiin töihin. Olen sinkku ja panetus yltyy joskus aivan sietämättömäksi. Tänäänkin kylvetin yhden viriilin papan. Hänellä alkaa yleensä aina kylvetettäessä seisoa, sitä on likkojen kanssa monesti naurettu. Papalla ei tahdo jalat pitää, mut mulkku kyllä seisoo.
Siinä kylvettäessni tuli ihan hirvee halu tarttua sen papan mulkkuun. Kuvittelin mielessäni, miltä se tuntuisi sisälläni. Kävin tosi kuumana.
Kylvetyksen jälkeen oli ihan pakko päästä masturboimaan. Menin siivouskomeroon, vedin pikkarit nilkkoihin ja aloin hyväillä klitoristani oikella kädellä, vasemman käden kolme peukalon puoleista sormea työnsin emättimeen.
Tuntui heti ihanalta. Ei tarvinnut jatkaa pitkään, kun laukesin. En taaskaan kyennyt hillitsemään itseäni vaan ilmoille pääsi äänekäs voihkinta. No eihän se tietenkään jäänyt minun tuurillani sivullisilta kuulematta.
Paikalle tuli mieshoitaja. Olin siinä housut kintuissa, kädet pillussa, posket punaisina ja huohottavana. Teki mieli painua maan alle. Mies sanoi virnistäen, että jatka vain ja laittoi oven kiinni. Kahvitauolla huomasin kuiskuttelua ja paheksuvia ilmeitä.