Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä naisen panetus tuntuu ? kihelmöikö alapäätä?

Vierailija
23.03.2014 |

Miltä se tuntuu

Kommentit (212)

Vierailija
81/212 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kihelmöi, mutta alavatsassa on sellainen nautinnollinen ja samalla kiduttava kutkutus, joka leviää siitä alapäähän ja tulee kuuma joka paikkaan. Tuntee kuinka rinnat paisuvat ja kaipaa vain jotakin samaten paisuvaa ja kovaa sisäänsä. Jos panettaa oikein kovasti, olen saanut orgasmin painamalla reidet yhteen.

Ja kyllä, joskus naisenkin on mentävä kädelle wc:hen, koska jos panetus jatkuu ilman tyydytystä, se on oikeasti kivulias kokemus. Niin kuin miesten blue balls. Jos olen oikein kiimassa, pari kosketusta riittää. Kulli olisi silti tuhat kertaa parempi.

Klittaan tulee erektio ihan kuten penikseen kiihottuneena. Se ei vain näy telttana housuissa, onneksi! Joskus se hankaa ihanasti housun saumaa vasten... Niinkin olen saanut orgasmin, kun olin hyvin kiihottunut.

Minulla kiihottumiseen vaaditaan kuitenkin rakastuminen.

Täällä olisi pitkää ja paksua tarjolla... Osaan myös olla herrasmies vaikka teltta housuissa ja varmaan rakastuisit.

Kylläpäs panettaa.

Vierailija
82/212 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa naiset lisää.

Luulen, että ystävänaista panettaa mun seurassa lähes yhtä paljon kuin mua hänen, mutta kertokaa lisää merkkejä.

Nimim. Tyyny sylissä

Friendzonelta on vaikea päästä pois vaikka kuinka himottaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/212 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieskysyy kirjoitti:

Että panetus häviäisi, niin pitääkö saada orgasmi (tai useampia) vai riittääkö että saa jotain sopivaa sisään riittävästi?

Jotain sopivaa sisään riittävästi, jos se on oikeenkokonen kulli. Tosin puutteessa ja panetuksessa saa kyllä orgasmin, kun mies viimein työntyy sisälle... kiduttavan hitaasti

Vierailija
84/212 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panetus alkaa hiipimällä. Levottomia ajatuksia, välähdyksiä vartaloista, muistoja. Olen hyvin tietoinen klitoriksestani ihan tavallisen arjen keskellä. Pillu kostuu ja tuntuu pöksyissä. Istun jalat ristissä kun voi koskeakaan. Pillu alkaa turvota ja on hyvin liukas. Lantiota kuumottaa. Puren huuliani jatkuvasti. Rintsikat ei istu, ne on jotenkin täynnä. Olen märkä ja supistelen pillua. Pilluun ja lantioon alkaa sattua, kun tätä on kestänyt tarpeeksi kauan. On pakko saada kyrpää tai runkata, purkautumatta ei voi jättää. Alan nähdä seksiunia tai saan unissani orgasmeja. Olen joskus yrittänyt olla välittämättä, mutta se ei mene ohi vaan tulee huono ja turhaanut olo.

Nimim. Tyynypillu

Vierailija
85/212 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa naiset lisää.

Luulen, että ystävänaista panettaa mun seurassa lähes yhtä paljon kuin mua hänen, mutta kertokaa lisää merkkejä.

Nimim. Tyyny sylissä

No sinuna menisin ihan lähelle ja antaisin sen seksuaalisen energIan ja sähkön virrata, katsoisin syvälle silmiin... kyllä sen tuntee. Sitten silitöt hiuksia tai hipsuttelet sormilla käsivartta... jos nainen haluaa sua myös, ei sitä voi peittää.

Itsellä sekoaa ajatus täysin kun ei tunne kuin sen suloisen vihlonnan alavatsassa ja tarpeen yhtyä mieheen HETI.

Vierailija
86/212 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vasta saakin kivikovaksi, laukeaa tosin nopeasti kun rakko painaa eturauhasta vaan mistä se kiva nainen löytyy?

Vierailija
87/212 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kroppa ja pääkoppa haluaa.

Vierailija
88/212 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumottelee jännästi

Vierailija
89/212 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpsa turpoaa sekä tuntuu painetta ja sykettä. 

Vierailija
90/212 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
91/212 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee aivan hirveen levoton olo. Pitää alkaa vätkyttämään haaroja auki ja kiiinni ihan vaistomaisesti. Mielessä pyörii miehen kiinteitä pyllyjä ja kivoja siittimiä. Posket alkavat kuumottaa ja nisät kovettuvat. Puheet tulevat levottomiksi, tulee froidilaisia lipsautuksia, kun ei pysty oikeen mihinkään keskittymään. Jos on paperihommissa ja kynä kädessä, niin ei aikaakaan kun tulee tiedostamattaan piirrelleeksi papereihin peniksiä. Siis on ihan pakko saada munaa tollasessa kondiksessa, muuten ei tule työnteosta yhtikäs mitään.

Kerrohan mistä huomaa tai miten naiset yleensä näyttää sen että on tuollainen fiilis että voin esim seuraavalla kerralla auttaa asiassa :D? Itse teen kotikäyntejä naisten luo asentamaan ja täytyy myöntää että on monta kertaa ollut niin lähellä että olisi tehnyt aloitteen ja " vahingossa " koskenut ohimennen tai tullut naisen lähelle jutellessa sillä kyllähän sitä miettii että jos tolla naisella panettaakin mutta ei kehtaa vaan itse tehdä aloitetta. Monta kertaa on näitä rouvia tullut puolialasti ovea avaamaan mutta itselle saattaa tulla siitä niin ongelmia jos toinen ei olekkaan sillä linjalla että on melko kiusallista käydä seuraavan kerran. Oletteko koskaan panneet putkimiestä tai jotain yllättävää miestä joka vain sattunut sopivasti paikalle koska on niin panettanut ? 

Vierailija
92/212 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
93/212 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies miellyttää seksuaalisesti niin katson häntä intensiivisesti ja ehkä sellainen vieno hymy kasvoilla sekä hivuttaudun pikkuhiljaa lähemmäs ja lähemmäs...

Vierailija
94/212 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä haluttaa, alapäässä sykkii ja tuntuu lämpimältä. Poskia kuumottaa ja hengitys kiihtyy, kun yritän huomaamatta supistella ja jännittää jalkoja yhteen. Pieni jallusnapsi vaan lisäs panetusta...

Vierailija
95/212 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut kun oikein tekee miestä mieli niin tahtomattaankin alkaa lantio pyörähdellä kävellessä enemmän, itselläni myös tekee tupakkaa koko ajan mieli. Jotenkin ihana kävellä tupakka suupielessä kun silloin miehet huomaavat mitä on vailla.

Vierailija
96/212 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hirveetä kidutusta on, kun panettaa eikä saa yhtikäs mitään sisäänsä. Joskus epätoivosimmilla hetkillä olis melkein valmis iskemään kurkun, ison porkkanan tai minkä tahansa siitintä muistuttavan esineen reikään, jotta vähän helpottais.

Se on toi munan nälkä vähän sama asia kuin suklaan himo laihduttajille. Tietää et pitäs pitää itsensä kurissa, mut päätyy kuiteski ahmimaan suun täydeltä.

Vierailija
97/212 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

----------> Oletteko koskaan panneet pyrkimistä tai jotain yllättävää miestä joka on vain sattunut sopivasti paikalle koska on niin panettanut?

Mä oon pannut kattoremontteja mainostanutta ovelta ovelle kiertävää miestä. Juurikin kyseisestä syystä

Vierailija
98/212 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä saantiongelma on vain tämän maan juttu. Heti kun etelämpään mennään niin tarjonta kauniista naisista jotka arvostavat miestä lisääntyy valtavasti. Ei olla tuppisuu mörököllejä ja seksikin on huippua. Pois täältä ja ongelma ratkaistu.

Vierailija
99/212 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee aivan hirveen levoton olo. Pitää alkaa vätkyttämään haaroja auki ja kiiinni ihan vaistomaisesti. Mielessä pyörii miehen kiinteitä pyllyjä ja kivoja siittimiä. Posket alkavat kuumottaa ja nisät kovettuvat. Puheet tulevat levottomiksi, tulee froidilaisia lipsautuksia, kun ei pysty oikeen mihinkään keskittymään. Jos on paperihommissa ja kynä kädessä, niin ei aikaakaan kun tulee tiedostamattaan piirrelleeksi papereihin peniksiä. Siis on ihan pakko saada munaa tollasessa kondiksessa, muuten ei tule työnteosta yhtikäs mitään.

Kerrohan mistä huomaa tai miten naiset yleensä näyttää sen että on tuollainen fiilis että voin esim seuraavalla kerralla auttaa asiassa :D? Itse teen kotikäyntejä naisten luo asentamaan ja täytyy myöntää että on monta kertaa ollut niin lähellä että olisi tehnyt aloitteen ja " vahingossa " koskenut ohimennen tai tullut naisen lähelle jutellessa sillä kyllähän sitä miettii että jos tolla naisella panettaakin mutta ei kehtaa vaan itse tehdä aloitetta. Monta kertaa on näitä rouvia tullut puolialasti ovea avaamaan mutta itselle saattaa tulla siitä niin ongelmia jos toinen ei olekkaan sillä linjalla että on melko kiusallista käydä seuraavan kerran. Oletteko koskaan panneet putkimiestä tai jotain yllättävää miestä joka vain sattunut sopivasti paikalle koska on niin panettanut ? 

Tän fantasian haluaisin toteuttaaa!

Vierailija
100/212 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on vaan sellanen kiduttava ja kuumottava tunne, että pitäis saada jotakin pitkää ja paksua sisään. Joskus oon töissä ihan muissa maailmoissa kun on panettanut niin paljon. Siitä on jopa sanottu, että mitä sä mietit... no tuota noin... k*llia...

Ja ongelma on että haluan yhtä tiettyä ihanaa miestä. Kyllä tuolta baarista joku ukko irtoais, mutta himo on just aitoon tavaraan. Siinä on tunne mukana ja se saa sen panetuksen vaan voimistumaan. Eiköhän se ole aika lailla sama kuin miehillä? Klitta stondaa ja himot on huipussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän