Miltä naisen panetus tuntuu ? kihelmöikö alapäätä?
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vihloo suloisesti. Ja joskus kiihottunut klitta hankautuessaan housuja vastaan saa aikaan orgasmin... siis se panetus on todella voimakasta välillä.
Voiko esim pyöräilessa klitta hankautua niin että saisi orgasmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vihloo suloisesti. Ja joskus kiihottunut klitta hankautuessaan housuja vastaan saa aikaan orgasmin... siis se panetus on todella voimakasta välillä.
Voiko esim pyöräilessa klitta hankautua niin että saisi orgasmin
Voi, jos valmiiksi himottaa. Muuten ei. Kyllä se orgasmi lähtee aivoista.
Voi pyhä Sylvi.. Ei ois pitäny lukea juttua läpi kun muutenki panetti.. En oo saanu miestä 2kk ja nyt kun luki tän viesti ketjun läpi ni tilanne on entistä pahempi. Käet tärisee.. Pillu tuntuu kostealta ja turvonneelta.. Alavatsassa tuntuu älytön jomotus josta tietää että siihen ei auta mikään muu kuin kova ja paksu.. Uhuh.. Pääkin jo sumenee..
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 08:57"]
Tulee aivan hirveen levoton olo. Pitää alkaa vätkyttämään haaroja auki ja kiiinni ihan vaistomaisesti. Mielessä pyörii miehen kiinteitä pyllyjä ja kivoja siittimiä. Posket alkavat kuumottaa ja nisät kovettuvat. Puheet tulevat levottomiksi, tulee froidilaisia lipsautuksia, kun ei pysty oikeen mihinkään keskittymään. Jos on paperihommissa ja kynä kädessä, niin ei aikaakaan kun tulee tiedostamattaan piirrelleeksi papereihin peniksiä. Siis on ihan pakko saada munaa tollasessa kondiksessa, muuten ei tule työnteosta yhtikäs mitään.
Mut kelaa näitä miehiä, miten latteaa. Luulevat kärsivänsä kauheasta panetuksesta ja kuvittelevat että naisen panetus on sitä, että vähän pillussa kihelmöi?
Mulla maistuu hirveimmässä panetuksessa veri/rauta suussa ja mielessä pyörii ihan kipeitä fantasioita ja mielikuvia jatkuvasti. On hankalana vaivana etenkin muutaman päivän hedelmällisimpänä ajankohtana kuukaudesta. Voi olla että joutuu masturboimaan esim. 5 kertaa vuorokaudessa, jos ei ole miestä just siinä. Joskus jopa keskellä yötä. N31 (myös viesti 2)
Puhumattakaa, että alapää vuotaa - housut on märät, ja sitten se alkaa tuoksua (esim. kun joutuu siellä töissä vielä olemaan muutaman tunnin).
Dildon jälkeen itkettää turhautuminen, kun ei saanut miestä. ;-)
Panomies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl rupes panettaa ku näitä luki.. huh huh
Et ole ainut. Seisoo niin että järki lähtee. Antakaa naiset jokin signaali, että ootte halukkaita ja panettaa, niin oon valmis helpottamaan sitä pakotusta.
Mistä muusta sen panetuksen näkee naisella kuin laajentuneista pupilleista?
Kyllä panomies sen näkee. Nainen hakeutuu lähelle ja rinnat paisuu. Kädet tärisee, katsoo pitkään silmiin... tai ujona ei uskalla. Punastuu. Sen vaistoaa. Feromonit. Naaras on valmis otettavaksi, rajusti.
Maalaityttönä meinasinkin kysyä, että oletteko nähneet muiden lajien kiimaisia naaraita? Lehmä käyttäytyy juuri noin ja emättimestä valuu pitkä lima ... ei siinä eroa. Hyppää naaraankin lähikosketukseen, jos urospuolisia ei ole saatavilla. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Miehenähän tosin tuo panetus on vielä kiusallisempaa kun housut pullottaa kuin viimistä päivää joten ei voi paljon yleisesti liikkua ainakaan suorilla housuilla. Lisäksi masturbointi ei onnistu ilman sotkua hämysti niinkuin naisilla
Tämähän ei pidä paikkaansa. Kyllä minä olen niin märkänä, että housut valuu ja se tuoksuu. Ensin hyvältä, mutta jos ei pääse pesulle, niin kalakaupalta. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 11:34"]
Miehen näkökulmasta tuo kuvaus tuntuu aika ristiriitaiselta sen kanssa, kuinka valikoivia ja vaikeita naiset ovat ja kuinka he voivat helposti painaa seksuaalisuutensa taka-alalle muiden elämäntavoitteiden saavuttamisen tieltä.Miehen puute ei tosiaan ole ainakaan fyyisesti noin voimakasta. Mutta silti se ajaa niin monet miehet tekemään mitä vain puutteen tyydyttämiseksi. Tyrivät uransa, hajoittavat perheensä, naivat tautisia huoria kuolemantautien uhalla tai sinnittelevät koko ikänsä naimisissa häijyn akanhirviön kanssa vain siksi, että siltä saa edes joskus eivätkä usko muille kelpaavansa. Ja jos ei homma onnistu, niin sitten alkoholisoituvat tai vetävät itsensä kaulakiikkuun, koska ei elämä voi mitään muutakaan antaa.
Mutta naiset ne vain laskelmoivat miten saa huonon maineen, panostavat työuraan tai opiskeluihin tai nauttivat elämästä sinkkuina ilman vaivoja ja velvollisuuksia. Miten tuollaisessa panetuksessassa voi säilyttää edes valikoivuuden rippeet? Mikä estää säntäämästä kadulle ja kysymästä jokaiselta vastaantulijalta kunnes joku lähtee, kun kerran voi olla varma, että keskimäärin kolmas lähtee? Se on minulle miehenä täysin käsittämätön asia.
Mä osaan vastata sulle! Numero yksi on hormonaalinen ehkäisy, joka on muslimien tai jonkun vatikaatin salaliitto naisten pitämiseksi kurissa ja herran nuhteessa. Luonnollinen hormonikierto yleensä takaa sen, ettei panetukseen kuole koska se tulee ja menee. Hyvin monella naisella ehkäisypillerit takaa sen, ettei oikeata panetusta tule ikinä. - -
N31
Itsessäni huomaan ainakin selvästi. Hormonaalinen ehkäisy tekee minusta tasaisen. Kun olen ilman niin ovulaation aikaan panettaa muutaman päivän ihan sikana; kuukautisia edeltävänä päivänä myös, ja sitten on rauhallisempaa. Etenkin näin keväällä tuo ovulaatio aika on ihan kiima-aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen näkökulmasta tuo kuvaus tuntuu aika ristiriitaiselta sen kanssa, kuinka valikoivia ja vaikeita naiset ovat ja kuinka he voivat helposti painaa seksuaalisuutensa taka-alalle muiden elämäntavoitteiden saavuttamisen tieltä.Miehen puute ei tosiaan ole ainakaan fyyisesti noin voimakasta. Mutta silti se ajaa niin monet miehet tekemään mitä vain puutteen tyydyttämiseksi. Tyrivät uransa, hajoittavat perheensä, naivat tautisia huoria kuolemantautien uhalla tai sinnittelevät koko ikänsä naimisissa häijyn akanhirviön kanssa vain siksi, että siltä saa edes joskus eivätkä usko muille kelpaavansa. Ja jos ei homma onnistu, niin sitten alkoholisoituvat tai vetävät itsensä kaulakiikkuun, koska ei elämä voi mitään muutakaan antaa.
Mutta naiset ne vain laskelmoivat miten saa huonon maineen, panostavat työuraan tai opiskeluihin tai nauttivat elämästä sinkkuina ilman vaivoja ja velvollisuuksia. Miten tuollaisessa panetuksessassa voi säilyttää edes valikoivuuden rippeet? Mikä estää säntäämästä kadulle ja kysymästä jokaiselta vastaantulijalta kunnes joku lähtee, kun kerran voi olla varma, että keskimäärin kolmas lähtee? Se on minulle miehenä täysin käsittämätön asia.
Mä osaan vastata sulle! Numero yksi on hormonaalinen ehkäisy, joka on muslimien tai jonkun vatikaatin salaliitto naisten pitämiseksi kurissa ja herran nuhteessa. Luonnollinen hormonikierto yleensä takaa sen, ettei panetukseen kuole koska se tulee ja menee. Hyvin monella naisella ehkäisypillerit takaa sen, ettei oikeata panetusta tule ikinä. - -
N31
Itsessäni huomaan ainakin selvästi. Hormonaalinen ehkäisy tekee minusta tasaisen. Kun olen ilman niin ovulaation aikaan panettaa muutaman päivän ihan sikana; kuukautisia edeltävänä päivänä myös, ja sitten on rauhallisempaa. Etenkin näin keväällä tuo ovulaatio aika on ihan kiima-aika.
Kuvailkaa naiset sitä panetusta miltä se tuntuu kuten ketjussa pyydettiin. Jos tuoksuu kalakaupalta on tasan bakteerien arvot kyllä sekaisin
naiset kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31
Kuvailkaa naiset sitä panetusta miltä se tuntuu kuten ketjussa pyydettiin. Jos tuoksuu kalakaupalta on tasan bakteerien arvot kyllä sekaisin
Viestissä oli, että jos ei pääse pesulle pitkään aikaan orkun jälkeen, niin alkaa lemuta.
Panomies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl rupes panettaa ku näitä luki.. huh huh
Et ole ainut. Seisoo niin että järki lähtee. Antakaa naiset jokin signaali, että ootte halukkaita ja panettaa, niin oon valmis helpottamaan sitä pakotusta.
Mistä muusta sen panetuksen näkee naisella kuin laajentuneista pupilleista?
Kyllä panomies sen näkee. Nainen hakeutuu lähelle ja rinnat paisuu. Kädet tärisee, katsoo pitkään silmiin... tai ujona ei uskalla. Punastuu. Sen vaistoaa. Feromonit. Naaras on valmis otettavaksi, rajusti.
Samoin hengitys on lyhyempää, tahti nopeampaa. Tuntuu, että nopeampi syke näkyy valtimokohdissa oikein ulospäinkin. Jalat, erityisesti reidet on vähän huterat.
Kevät ja etenkin kesällä hellepäivinä on vaikeaa, kuen eläimillä. Ei mikään ihme, että puhutaan naimahelteistä.
Joo, ja nytki panetus vaan lisääntyy...
Vierailija kirjoitti:
naiset kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31
Viestissä oli, että jos ei pääse pesulle pitkään aikaan orkun jälkeen, niin alkaa lemuta.
kuvitteleppa mille se muna haisee orkun jälkeen jos ei pääse pesulle :D vielä kauheammalle
Se on sellaista ihanaa vihlontaa alavatsassa kuten joku jo sanoikin. Rinnat kasvaa, tietenkin on märkänä. Äärettömän voimakasta yhdistyneenä rakastumisen tunteeseen.
Tekee vain niiiiiin mieli. Pitkää ja paksua, eikä mitään esileikkiä sillä kertaa, jos mies tuntisi samoin, vaan suoraan vaan työntyisit sisään.
Joskus sitä on ihan hulluna himosta. Kun te miehet tietäisittekin...
"Kihelmöikö alapäätä" 😂
Et taida tietää naisesta ja tämän himosta mitään.
Voi elämän kevät.
Mulla oli tosi paha masennus, joka jatku yli vuoden, niin, ettei edes jaksanut ajatella toisia ihmisiä. Toisinaan tuli runkattua, mutta siinä oli aika ontto meininki. (sinkkuna siis ollut koko ajan) Nyt masennus on talttunut, eikä tämmöstä panetusta oo ollut sitten teiniaikojen ja siitä ajasta on kolmattakymmentä vuotta, etten kunnolla edes muista millasta se oli. Sen takia tulin lukemaan tätä ketjuakin, kun mietin, että onko tää ihan tervettä enää. Kuvailujen perusteella olen täysin terve nainen, ainakin seksuaalisesti :D
Mulla ikävä kyllä ei riitä kuvailukyky, miltä kehossa tuntuu. Onneksi muut on osanneet. Kiitoksia siitä. Yksi oire on, mitä en muista lukeneeni täältä: välillä tuntuu että keho on tulessa. Kaipaa niin käsittämättömästi kosketusta. Oon varmaan oikeastikin kuuma, vaikea itse varmaksi sanoa. (en sentään lämpötilaa oo mitannu)
Aika hyvin te naiset osaatte kuvata tuntemuksianne. Samoja "oireita" olen naisissa huomannut sinkkuna deittaillessani, ja osa pätee myös minuun, mieheen. Ajatus sumenee, huimaa, pyörryttää, kuumottaa, tuntuu etten hallitse itseäni.
Aika hurjaksi se on mennyt kun kaksi kertaa olen ollut noin vuoden melkein seksittömässä suhteessa. Sitten kun seksiä on ollut, se on ollut surkeaa. Kohdalle on sattunut peräkkäin kaksi naista, jotka eivät suutele kunnolla, eivätkä tiedä miten miestä kosketetaan. Kun olen näistä suhteista vapautunut, on ollut melkoinen riemu tavata naisia, jotka eivät myöskään ole saaneet hyvää seksiä aikoihin. On ollut ilo ottaa vahinko takaisin!
Vierailija kirjoitti:
"Kihelmöikö alapäätä" 😂
Et taida tietää naisesta ja tämän himosta mitään.
Jos tietäisi, ei kai AP sitä muuten kysyisikään? Hä.
Kertokaa naiset lisää.
Luulen, että ystävänaista panettaa mun seurassa lähes yhtä paljon kuin mua hänen, mutta kertokaa lisää merkkejä.
Nimim. Tyyny sylissä