Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä naisen panetus tuntuu ? kihelmöikö alapäätä?

Vierailija
23.03.2014 |

Miltä se tuntuu

Kommentit (212)

Vierailija
21/212 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ehollistanut miehen siten, et kun painan naksutinta, niin kulli on pysyssä alta aikayksikön. Tosi kätevää.

Vierailija
22/212 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 11:28"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 11:17"]

Miehenähän tosin tuo panetus on vielä kiusallisempaa kun housut pullottaa kuin viimistä päivää joten ei voi paljon yleisesti liikkua ainakaan suorilla housuilla. Lisäksi masturbointi ei onnistu ilman sotkua hämysti niinkuin naisilla

[/quote]

Mä pelkään joskus että housut kastuu niin että näkyy ulospäin. Saattaa olla epärealistinen pelko, mutta käyn sitten vessassa kuivaamassa ylimääräiset paperiin. Mutta koko ajanhan sitä tulee lisää niin kauan, kunnes asialle tehdään jotakin.

Miehillä on myös panetustutka ja ne huomaavat ilmeisesti asian vaikka koittaisi peitellä. Ihan selvääkin selvemmin saa enemmän huomiota tiettyihin aikoihin kuukaudesta, kun itse kulkee jalkoväli kuumottaen. Kai sitä itse käyttäytyy tiedostamatta eri tavalla.

Miettikää sitä kun seuraavan kerran näette kaupassa jonkun naisen, jota on vaan pakko ilman näkyvää syytä vilkasta toisen kerran. Se voi kärsiä kiduttavasta panetuksesta.

N31

[/quote]

Tuota on hitto joka päivä kun näkee naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/212 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 19:04"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 11:28"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 11:17"]

Miehenähän tosin tuo panetus on vielä kiusallisempaa kun housut pullottaa kuin viimistä päivää joten ei voi paljon yleisesti liikkua ainakaan suorilla housuilla. Lisäksi masturbointi ei onnistu ilman sotkua hämysti niinkuin naisilla

[/quote]

Mä pelkään joskus että housut kastuu niin että näkyy ulospäin. Saattaa olla epärealistinen pelko, mutta käyn sitten vessassa kuivaamassa ylimääräiset paperiin. Mutta koko ajanhan sitä tulee lisää niin kauan, kunnes asialle tehdään jotakin.

Miehillä on myös panetustutka ja ne huomaavat ilmeisesti asian vaikka koittaisi peitellä. Ihan selvääkin selvemmin saa enemmän huomiota tiettyihin aikoihin kuukaudesta, kun itse kulkee jalkoväli kuumottaen. Kai sitä itse käyttäytyy tiedostamatta eri tavalla.

Miettikää sitä kun seuraavan kerran näette kaupassa jonkun naisen, jota on vaan pakko ilman näkyvää syytä vilkasta toisen kerran. Se voi kärsiä kiduttavasta panetuksesta.

N31

[/quote]

Tuota on hitto joka päivä kun näkee naisia.

[/quote]

Joka päivä joku on kiimassa. N31

Vierailija
24/212 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- - - Pahin lämäys naamaan oli yhden miehen tyytyväinen toteamus että on se hyvä että muillekin kelpaisit. Siis häh?

N31

[/quote]

Tuossa viimeisessä kommentissasi et kyl ollenkaan ymmärtänyt, että miehesihän oikeastaan kehui sinua, oli ylpeä ja tyytyväinen sinusta, sillä huomasi, että miellyttäisit muitakin uroksia.  Erittäin luonnollista. Mut eihän se sitä tarkoita, että hän silti haluaisi jakaa sinut heidän kanssaan, että hän ei olisi sinusta ollenkaan mustasukkainen - terveellä tavalla. Minusta tuo oli terveen itsetuntoisen miehen kohteliaisuus sulle, jollaisen olen varmaan itsekin sanonut puolisolleni.

M 50+

Vierailija
25/212 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää

Vierailija
26/212 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppia

Vierailija
27/212 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun panettaa, niin on kauheen vaikee pysyä paikallaan. Sit tulee hihitettyä ja keimailtua aivan kauheesti. Ihan kuin tissitkin haluisivat pullahtaa puserosta ulos ja perse heittää koko ajan kävellessä, vaikka kuinka yrittää siististi kävellä.

Vierailija
28/212 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin hirveesti nyt näin:

Vierailija
29/212 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 14:09"]

Mä haluisin hirveesti nyt näin:

[/quote]

siis tarkotin näin:

http://www.sofeminine.co.uk/relationships/album856252/sex-positions-kamasutra-sex-positions-21211733.html

Vierailija
30/212 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei huono asento..miehenkään kannalta

Herra40+

Vierailija
31/212 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
32/212 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää lisää

Vierailija
33/212 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 11:34"]

Miehen näkökulmasta tuo kuvaus tuntuu aika ristiriitaiselta sen kanssa, kuinka valikoivia ja vaikeita naiset ovat ja kuinka he voivat helposti painaa seksuaalisuutensa taka-alalle muiden elämäntavoitteiden saavuttamisen tieltä.

Miehen puute ei tosiaan ole ainakaan fyyisesti noin voimakasta. Mutta silti se ajaa niin monet miehet tekemään mitä vain puutteen tyydyttämiseksi. Tyrivät uransa, hajoittavat perheensä, naivat tautisia huoria kuolemantautien uhalla tai sinnittelevät koko ikänsä naimisissa häijyn akanhirviön kanssa vain siksi, että siltä saa edes joskus eivätkä usko muille kelpaavansa. Ja jos ei homma onnistu, niin sitten alkoholisoituvat tai vetävät itsensä kaulakiikkuun, koska ei elämä voi mitään muutakaan antaa.

Mutta naiset ne vain laskelmoivat miten saa huonon maineen, panostavat työuraan tai opiskeluihin tai nauttivat elämästä sinkkuina ilman vaivoja ja velvollisuuksia. Miten tuollaisessa panetuksessassa voi säilyttää edes valikoivuuden rippeet? Mikä estää säntäämästä kadulle ja kysymästä jokaiselta vastaantulijalta kunnes joku lähtee, kun kerran voi olla varma, että keskimäärin kolmas lähtee? Se on minulle miehenä täysin käsittämätön asia.

Mä osaan vastata sulle! Numero yksi on hormonaalinen ehkäisy, joka on muslimien tai jonkun vatikaatin salaliitto naisten pitämiseksi kurissa ja herran nuhteessa. Luonnollinen hormonikierto yleensä takaa sen, ettei panetukseen kuole koska se tulee ja menee. Hyvin monella naisella ehkäisypillerit takaa sen, ettei oikeata panetusta tule ikinä.

Toinen on se herkullinen pitkittäminen, hekumasta ja itsekidutuksesta nauttiminen. Että oikein antaa sen panetuksen kertyä ja ruokkii sitä. Kunnes on siinä pisteessä että miehen vilkaisukin meinaa saada polvet pettämään alta. Siis sääli, jos vaan harrastaa pikapanoja ja pikarunkkauksia.

Jos ei miestä ole, voi kuvitella sen, ja runkata kerta toisensa perään. Joskus mä masturboin niin monta kertaa päivässä, pitkään ja hartaasti että on ihan pakko keksiä jo jotain muuta miettimistä, koska kipeytyy eikä tahdo enää edes tullakaan. Siis sen lisäksi että annankin. Kyllä se on aika kylmä totuus että ei se yksi mies tahdo riittää silloin kun on kiima-aika, niin että tyytyväiseksi tulisi. Mut ei se haittaa yhtään mitään, voin jatkaa vielä kaikessa hiljaisuudessa itsekin ;) Tyytyväinen mies tekee olon vieläkin autuaammaksi ja kiimaisemmaksi!

Kolmas on sellainen, että naisen nyt vaan pitää tuntea itsensä halutuksi, hyväksytyksi jne. jotta voittaa omat estonsa. Kunnon panetus on ennenkaikkea henkistä, josta se siirtyy ruumiiseen ihan hallitsemattomasti. Huomiota ei tarvitse erikseen hakea muualta, omalla miehellä on tosi iso rooli. Itse olen niin inhottava, että myönnän nauttivani miehen mustasukkaisuudesta. Saan siitä kiksit, kun huomaan, vaikka vältän aina provosoimasta. Pahin lämäys naamaan oli yhden miehen tyytyväinen toteamus että on se hyvä että muillekin kelpaisit. Siis häh?

N31

Tai sitten naiset kuvailevat sitä panetuksen tuskaa paremmin kuin miehet. Ehkä jopa arvioivat sitä eri asteikolla.

Vierailija
34/212 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tunne, että on pakko saada sisälle isoa, pitkää, paksua, tai muuten taitavasti käytettyä kivikovaa kyrpää Sormet ei tuohon riitä, vaan siihen tarvitaan kunnon kullia, joka täyttää mut kokonaan ja venyttää joka sopukan. Aaahhh...

Ideaalitilanteessa mieheltäkin purskahtaa.

Vierailija
35/212 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se panetus yleisellä paikalla on harvinaisempi tekijä varmasti naiselle kun kulli löytyy vaikka lähinaapurista pahimpaan puutteeseen ja siksi ihmisten ilmoilla ollaan aina niin " siveellisiä :D"

Vierailija
36/212 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykyttää alapäässä voimakkaasti 

Vierailija
37/212 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kihelmöi, mutta alavatsassa on sellainen nautinnollinen ja samalla kiduttava kutkutus, joka leviää siitä alapäähän ja tulee kuuma joka paikkaan. Tuntee kuinka rinnat paisuvat ja kaipaa vain jotakin samaten paisuvaa ja kovaa sisäänsä. Jos panettaa oikein kovasti, olen saanut orgasmin painamalla reidet yhteen.

Ja kyllä, joskus naisenkin on mentävä kädelle wc:hen, koska jos panetus jatkuu ilman tyydytystä, se on oikeasti kivulias kokemus. Niin kuin miesten blue balls. Jos olen oikein kiimassa, pari kosketusta riittää. Kulli olisi silti tuhat kertaa parempi.

Klittaan tulee erektio ihan kuten penikseen kiihottuneena. Se ei vain näy telttana housuissa, onneksi! Joskus se hankaa ihanasti housun saumaa vasten... Niinkin olen saanut orgasmin, kun olin hyvin kiihottunut.

Minulla kiihottumiseen vaaditaan kuitenkin rakastuminen.

Vierailija
38/212 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla samalta kuin miehenkin. Tästä on ihan tutkimuksia. Omassa suhteessani nainen on se himokkaampi osapuoli. Tulee viereen kiehnäämään kuin kiimainen kissa... sopii mulle. Aina saa pesää.

Vierailija
39/212 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika lailla samalta kuin miehenkin. Tästä on ihan tutkimuksia. Omassa suhteessani nainen on se himokkaampi osapuoli. Tulee viereen kiehnäämään kuin kiimainen kissa... sopii mulle. Aina saa pesää.

Näin on, samalta kuin miehelläkin. Klitoris myös ulottuu pitemmälle kuin näkyvä osa. Uhhhh

Vierailija
40/212 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmmm. Näyttäisitte sen selvemmin. Tyydyttäisin mielelläni.

T. Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän