Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mekko mulle?

Vierailija
23.03.2014 |

Kun on pihtikintut enkä voi käyttää korkokenkiä jalkavaivojen takia. Olen myös lyhyt persjalka.  Haluaisin arkikäyttöön jotain, esim. jos vaikka mennään syömään, ja haluaa laittaa jotan kivaa mutta ei ylipukeutua. Tai kylään tms tai tilanteisiin, joissa ollaan rajoilla laittaako juhlavaate vai ei.  Sellainen arkimekko, joka käy esim. johonkin puolijuhlavaan tilaisuuteen. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen kiitos, olisiko kellään jotain lisävinkkejä? 

Vierailija
2/8 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi edes käyttää jotain Eccon kiilakorkokenkiä?

Vierailija
4/8 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on nätti, mutta onkohan liian lyhyt mulle? Kuvan naisella on sääret vähän länkiasennossa, mulla siis toisinpäin. Mutta mallit ovat pitempiä kuin minä, joten saattaisi mennä polven alapuolelle. Täällä on Espritin liike,pitääpä käydä vilkaisemassa ylihuomenna, kun on aikaa.

Vierailija
6/8 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tällaisia ajattelin, onko liian kapeat?

http://shopeu.ecco.com/fi/fi/ecco/ecco-royan_2782590/2782593?navId=189

Vierailija
7/8 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, malli on hyvä, mutta muistaakseni olen sovittanut juuri noita tai ainakin hyvin lähelle vastaavia eccon kenkiä ja ne puristivat vaivaisenluun kohdalta. Eccolta kyllä on monesti sopivia löytynyt.  

Vierailija
8/8 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekossa pitää olla huomiota kiinnittäviä yksityiskohtia yläosassa. Helmakin saisi olla mielellään leveämpää mallia kuin tuppi koska kapea kynälinja korostaa kaikenlaisia säärien suorasta poikkeavia linjauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän