Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako 50-vuotiaan naisen yrittää enää pitää itseään kuosissaan miehensaantia ajatellen?

Vierailija
20.11.2020 |

Vai vain antaa koko touhun olla.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n aloituksessa kiteytyy kaikki se vanhanaikainen ja hyvin yleinen ajattelutapa, että miksi nainen huolehtii itsestään eli vain miehesaanti mielessä. En oikeastaan ymmärrä tätä, eikö itsestään huolehtiminen ole tärkeää joka ikäluokassa. Se mitä on synnyinlahjaksi saatu, siitä pidetään huolta. Eihän me lemmikkejäkään lakata hoitamasta kun ne ikääntyvät, vaan hoidetaan ne niin hyvin kuin pystytään (jopa panostusta lisätään) ihan sinne loppuun saakka.

Kuka on sanonut, että VAIN miehensaanti mielessä? Se on vain yksi, mutta selkeä syy.

Itse olen mies, joka treenaa paljon MYÖS ulkonäön vuoksi, koska geenini eivät valitettavasti ole tehneet minusta miehekkään näköistä luonnostaan. Jos minua ei kiinnostaisi tippaakaan muut ihmiset, niin söisin paljon useammin pizzaa ja hampurilaisia, joisin enemmän kaljaa ja kävisin kuntoillessa lähinnä heiluttelemassa käsiäni ja vähän hikoilemassa joskus ihan mukavuuden vuoksi. Olisin laihaläski, joka ei koskaan joutuisi puristamaan itsestään kaikkea ulos, eikä menemään epämukavuusalueelle. Nauttisin vaan jatkuvasti elämän helppoudesta.

Eikö tuo kaikki sama kannata tehdä ihan jo oman terveytensä takia. En vaan aina ymmärrä näitä pelkästään ulkonäön vuoksi treenaavia. Hyvinvointi elämäntapana kiinnostaa eniten.

Ei kannata. Kuten sanoin, niin terveyden kannalta riittää paljon helpompikin kuntoilu. Sellainen, jossa vähän kroppa lämpenee ja jäsenet liikkuu. Se ei kuitenkaan näy ulkonäössä juuri mitenkään ja siihen pystyy pullukampikin. Lisäksi kohtalainen ylipaino ei välttämättä ole kovin vaarallista. Se on vain rumaa, enkä halua sellaista. Haluan pitää ulkonäköni kuosissa ja sen lisäksi saan myös terveyttä ja suorituskykyä kaupanpäälle.

50v:kö olet? Miehillähän tulee mieskuntoasia eteen, jos kunto alenee, naisilla sille ei ole samaa vaikutusta. Se on tietenkin hyvä jos siitä haluaa pitää kiinnni.

Olen 40v, mutta urheilen edelleen sen verran, että haluan pärjätä myös sillä saralla. Toki myös seksuaalisen kunnon ylläpitäminen on tärkeää siinä samalla. Ja ulkonäön myös. Eli teen töitä näiden kaikkien asioiden eteen. Siksi en välttämättä syty naisesta, joka ei tee mitään näiden asioiden eteen.

Sitten 10v päästä voi tilanne olla jo toinen. Se on pitkä aika ja kehossa tapahtuu kaikenlaista. Ja arvotkin muuttuvat.

Vierailija
82/87 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-vuotiaat naiset on vaan ihanii. ❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
84/87 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä ainakin pidän, koska olen turhamainen eli ihan itseni takia.

Vierailija
85/87 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kyllä ole ajatellut että miehiä varten harrastaisin liikuntaa. Ihan omasta halusta kun siitä tulee hyvä olo, onkin ainoita asioita joista tulee. Päivittäisistä liikkumisista huolimatta olen onneksi liian pehmeä niille jotka haluavat mahdollisimman pienen naisen ja haluankin olla. Nimittäin miksi ihmeessä haluaisin jonkun joka ei halua mua vaan vain tietyn kokoisen naisen?

Jos on tosiaan jo keski-ikäinen niin ehkä olisi viimeistään nyt hyvä itsenäistyä niistä miehistä niin ettei tee elämänvalintojaan sitä arpoen mikä miehiä mahtaa miellyttää vaan ihan oman mielensä mukaan.

Vierailija
86/87 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole miesten takia opiskellut, en käynyt salilla, hiihtämässä, jumpassa, uimassa jne.

Silti niitä miehiä on aina pörrännyt ympärillä, outoa.

N kohta 60v

Vierailija
87/87 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi