Kannattaako 50-vuotiaan naisen yrittää enää pitää itseään kuosissaan miehensaantia ajatellen?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanha nainen miehellä tekee? Kuiva korppu.
Ai onko viisikymppiset naiset vanhoja, ja miehet kuivia?
Nuoret miehet pitävät riippuvista ja muhkuraisista pakaroista, saati tisseistä.
Vierailija kirjoitti:
Itsemurha on paras vaihtoehto. Itse olen 25 ja olen jo suunnittelemassa
Kuulostaa hullulta varmaan normaalin ihmisen silmään mutta minulle loogiselta
Minun tätini sanoi, että ei sitä nuorena tiennyt, kuinka viisikymppisenä on hauskaa. Nyt olen itse viisikymppinen, ja voin vakuuttaa, että tätini oli oikeassa.
Itsekin olin 25 vuotiaana siinä käsityksessä, ettei minun elämälläni taida tarkoitusta ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet pitävät riippuvista ja muhkuraisista pakaroista, saati tisseistä.
Nuori mies voi opiskellä lisää lauseen muodostamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Jätä miehet nuoremmille, et ole enää siinä iässä että kannattaa mennä miehen vaivoiksi
Höpö höpö! Kyllä 50v naisen pitää liikkua, eikä jäädä sinne palvelutalon sänkyy makaamaan passattavaksi!
Vaikka olette muuttuneet näkymättömiksi miehille, niin liikunta kannattaa aina.
Tsemppiä kaikille liikkuville mummoille :)
Vierailija kirjoitti:
Tuolloinhan se juuri kannattaa, koska monet ikätoverit alkavat rupsahtaa. Nuorena melkein kaikilla on ihan ok vartalo.
Paino sanalla "melkein". Ehkä oli joskus 30 vuotta sitten. Nykynuorilla ei tosiaankaan ole.
Mutta aloitukseen kommentoisin, että miesten takia ei kannata yhtään mikään. Pidä itsesi kunnossa itseäsi varten. Vain sillä on merkitystä.
Paljastan sinulle totuuden: näin yli viisikymppisenä ei miehen saaminen ole ensisijainen tavoite elämässä vaan aivan muut asiat.
Itsensä kuosissa pitämisen tärkein tavoite on itsekkäästi oma terveys. Kohtuullinen ulkonäkö ei ole haitaksi, mutta jos siihen ei ole tarvinnut kiinnittää suurempaa huomiota aikaisempinakaan vuosikymmeninä, niin tuskin kannattaa enää aloittaa.
50 v pitäisin mielummin talouden kunnossa. Miehiä nyt tulee ja menee, mutta raha pysyy.
Kannattaa aina pitää itsensä kunnossa. Sekä itseä varten että tulevaa kumppania varten. Itsekin pidän miehenä itseni kunnossa aina ja ikuisesti. Ottaa päähän katsoa 40v ikäisiä ja vanhempia naisia, jotka ovat olleet todellisia kaunottaria jostain vanhemmista kuvista päätelleen ja antaneet nuo parhaat vuotensa jollekin toiselle. Nyt sitten pitäisi ryhtyä rapakuntoisen, ja parhaat päivänsä jo kauan sitten nähneen eukon kanssa. Ei vaan nappaa.
Tietenkin, mutta itsesi takia. Itsehän asut siinä vartalossasi, miksi asuisit huonossa talossa? Kunnossa pysyminen ei ole yhtään vaikeaa kun tietää miten.
Kannattaa pitää itsensä kuosissa, koska liikunta on nautinnollista ja terveellisesti elämällä ikävuodet 50 vuodesta eteenpäin on huomattavasti mukavampia kuin niillä, jotka ovat syöneet ja juoneet itsensä paksuiksi.
Moni 50v nainen on vyötärölihava... Jos oot tikissä, erotut joukosta positiivisesti.
Ei se useimmille miehillekään tuossa iässä se ulkonäkö järin tärkeää ole. Toki jos haluat timmin miehen, sitten voi olla tarkempaa.
Itse tapasin hyvän miehen 46-vuotiaana eikä häntä haitannut että olen 30 kg ylipainoinen ja rupsahtanut. Eikä mua se, että hän on ihan tavis rupsahtaneen setämiehen näköinen ja pappatyyli. Luonteet ja kiinnostukset sopii yhteen ja se on pääasia.
Vierailija kirjoitti:
Ei se useimmille miehillekään tuossa iässä se ulkonäkö järin tärkeää ole. Toki jos haluat timmin miehen, sitten voi olla tarkempaa.
Itse tapasin hyvän miehen 46-vuotiaana eikä häntä haitannut että olen 30 kg ylipainoinen ja rupsahtanut. Eikä mua se, että hän on ihan tavis rupsahtaneen setämiehen näköinen ja pappatyyli. Luonteet ja kiinnostukset sopii yhteen ja se on pääasia.
Itseäni tuo tulee varmaan aina haittaamaan. Siksi vanhemmiten kaikki suhteeni tulee olemaan vain kaverisuhteita, koska en enää silloin saa seksuaalisesti kiinnostavaa kumppania kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on pakko sanoa, että meillä oikeasti kuosissa olevilla 50+ miehillä on kyllä tiukat kriteerit, mutta jo ne täyttyy, niin ikä on harvoin kriteeri. Se, mihin ei voi vaikuttaa on helpompi hyväksyä kuin se, jos on päästänyt kesannolle asian, johon vaikuttaa. Tiukka kroppa + iän mukaiset kasvot on parempi kuin "tuunatut" kasvot ja rupsahtamaan päästetty kroppa.
Jotenkin ei viehätä ajatus pitää kroppaansa tuunattuna jollekin perse maata viistävälle semi/ täysalkoholisti läskimahalle joka näki munansa viimeksi silloin kun Dingon autiotalo oli ensimmäistä kertaa hitti.
Hauska, ehkä sun kannattaa nostaa vähän rimaa. M 56 ja sixpack
Ihmiset tekevät asioita erilaisin syin. Itse ryhdyin elämäntaparemonttiin, koska en ollut tyytyväinen itseeni tai olooni. Nyt olen energisempi, iloisempi ja paljon tyytyväisempi. Toisaalta työ, lapset ja harrastukset täyttää kalenterini hyvin, joten kumppanille ole niin aikaakaan kuin ennen.
Eikö kukaan hae kumppania, kanssamatkustajaa
Miesten takia nyt ei kannata mitään. Oman jaksamisen, mielenterveyden ja työpaikan takia kannattaa pitää itsestään huolta.
Se läski alkoholisti voisi aloittaa "uuden" elämän terveiden elämäntapojen kanssa, jos saa moisen naikkosen.
säestyksellä