Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako 50-vuotiaan naisen yrittää enää pitää itseään kuosissaan miehensaantia ajatellen?

Vierailija
20.11.2020 |

Vai vain antaa koko touhun olla.

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta!

😂😂😂😂😂

Että 5-kymppinenkään nainen ole vielä järkiintynyt ja edelleen pitää havitella ukkoja!

Itsestään voi pitää huolta ihan itsensä takia ja unohtaa ne riesat, joita parisuhde yleensä tuo tullessaan. Hanki kissa, jos jotain kaipaat.

Vierailija
42/87 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timmi 50+ ikäinen puumanainen on monen nuoren miehen unelma.

Joo kaikki 20v miehet haaveilee viisikymppisestä naisesta. Hah!

Olette irtaantuneet todellisuudesta. Sitten vielä syytätte miehiä samasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/87 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinua paljon vanhempi. Monista raskaista tapahtumista johtuen masennuin syvästi noin 10 vuotta sitten. Sen seurauksena aloin laiminlyödä itseäni kaikin tavoin. Käyttäydyin suorastaan itsetuhoisesti.

Nyt sitten tänä syksynä omituisten olosuhteiden kautta olen kimppakämpässä upean miehen kanssa. Arvaa harmittaako etten ole pitänyt itsestäni huolta. Häpeän syvästi itseäni, enkä kehtaa liikkua täällä ettei hän kokisi esteettistä kärsimystä.

Eli yritän tässä sinulle sanoa ettei koskaan voi tietää, missä ja koska kohtalo tuo tiellesi suuren mahdollisuuden onneen. Kannattaa olla aina valmis, kuten partiolaisten motto kuuluu.

Pidä itsestäsi hyvää huolta ja kunnioita & rakasta itseäsi.

Vierailija
44/87 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai harrastaa liikuntaa vain terveyden vuoksi?

Ei naiset. Naiset treenaa percettä vain ja ainoastaan saadakseen Erkin ja Jorman kuolaamaan. Naisilla ei riitä ymmärrystä muuhun. Kuten tämäkin alotus hyvin osoittaa.

Vierailija
45/87 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaisiko ihan itsensä ja oman hyvinvoinnin vuoksi?Miehen vuoksi on vähän väärä syy.

Vierailija
46/87 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten takia ei kannata. Luuletko ihan oikeasti löytäväsi enää yli 50 vuotiaista miehistä yhtään sellaista, joka pitäisi myös itsestään huolen? Kaikki fiksut on varattuja. Opi arvostamaan itse itseäsi.

Vierailija
47/87 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä moni 50v nainen korostaa ettei missään nimessä MIEHEN takia halua näyttää hyvältä.

Joo ei kiitos sitten.

Mies

Vierailija
48/87 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairasta, kun oma poikakin on jo melkein 3-kymppinen.

Vierailija
49/87 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai harrastaa liikuntaa vain terveyden vuoksi?

Ei naiset. Naiset treenaa percettä vain ja ainoastaan saadakseen Erkin ja Jorman kuolaamaan. Naisilla ei riitä ymmärrystä muuhun. Kuten tämäkin alotus hyvin osoittaa.

Tämä on toisin päin. Suurimmalla osalla treenaavia miehiä ei ole treenatessa kuin toosa mielessä.

Tosin suurin osa miehistä ei treenaa.

Vierailija
50/87 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut aikojen saatossa koulukavereiden kuvia miltä näyttävät kun ovat täyttäneet 50 tai enemmän, niin kyllä näkee että ne jotka on välittäneet ulkonäöstään ovat hyvän näköisiä. Mutta valitettavasti heitä on vähemmistö.

Eli kannattaa jo itsesikin takia olla kuosissa niin on kilpailuvaltti. Liikunta, terveellinen ruokavalio ja kohtuullinen alkoholin käyttö. Siinä ne perusasiat taitaa olla.

Asiaa auttaa siisti meikki ja nätit vaatteet.

Hirvitys on se vanhahko pullea nainen jolla on leveitä kultasormuksia ja rannekkeita, näitä on paljon.

Mauton meikkaaminen sekä osalla wannabe nuorisovaatteet

Vierailija
51/87 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä moni 50v nainen korostaa ettei missään nimessä MIEHEN takia halua näyttää hyvältä.

Joo ei kiitos sitten.

Mies

Ne naiset ovat nykyään jo yli 70-vuotiaita, joille elämän tärkein tavoite on ollut miehen saaminen. Me nuoremmat olemme oppineet pärjäämään ilman miehiä, monilla tavoilla. Emme tarvitse miestä elättäjäksi kun on oma työ tai ainakin työttömyyskorvaus tai eläke, emme laittamaan ruuveja kun omistamme porakoneen , emme .... niin, no ... moni meistä on havainnut, että miehestä on enemmän harmia ja riesaa kuin iloa ja hyötyä.

Miksi siis tehdä yhtään mitään miehen saamiseksi, kun vallan hyvin pärjää ilmankin?

Vierailija
52/87 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ainakin kannattanut. 15 vuotta nuorempi poikaystäväni on todella ylpeä minusta, koska olen hot ja kerään miesten katseet.

Vierailija
53/87 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa terveyden vuoksi. ei miesten! ei missään nimessä! jos mies ei muka huoli sinua, miehen menetys. miehiä varten ei tarvitse tehdä MITÄÄN. 

Vierailija
54/87 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään kannattaa pitää huolta oman itsensä, terveyden ja hyvinvoinnin takia- ulkoiset motivaatiot eivät koskaan toimi.

Aloitus oli provå, joko Ikiksen tai jonkun muun vaki trolliksen aloittama. Todennäköisimmin miehen, koska kukaan nainen ri puhu itsestään noin. Aika moni mies tosin on niin tyhmä, että ne luuler että naisten elämässä törkein asia on miehen löytäminen. No minä kerron - ei ole.

Vierailija
55/87 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÖRKEIN nimenomaan :D

Vierailija kirjoitti:

Itsestään kannattaa pitää huolta oman itsensä, terveyden ja hyvinvoinnin takia- ulkoiset motivaatiot eivät koskaan toimi.

Aloitus oli provå, joko Ikiksen tai jonkun muun vaki trolliksen aloittama. Todennäköisimmin miehen, koska kukaan nainen ri puhu itsestään noin. Aika moni mies tosin on niin tyhmä, että ne luuler että naisten elämässä törkein asia on miehen löytäminen. No minä kerron - ei ole.

Vierailija
56/87 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta-ùlliksen uni: naiset gsluaa treenata ja pitää itsestään huolta että saisi miehen.....hohoijakkaa. Me baiset saamme miehiä, vaikka emme haluaisi. En pidä huolta itsestäni, olen yli 50- vuotias ja en tod. hslua miestä, ja tästäkin huolimatta ne eivät jätä minua ai muitakaan naisia rauhaan. Jättäkää jo pliis evvvvk

Vierailija
57/87 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kllin saamiseksi riittää että ilmoittaa haluavansa kllia. Liikuntaa kannatta harrastaa omaksi iloksi

Vierailija
58/87 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Eli Tindukassa ja muualla 99% miehistö etsii sporttista naista. Lopettakaa miehet jo se pjaskan jauhanta ja sanokaa suoraan siellä että haluatte hyväkroppaisen ja hoikan naisen. Ei teitä vttu kiinnista oikeasti se, että urheileeko nainen vai ei.

Vierailija
59/87 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, eiköhän niitä nuoria miehiä ja naisia ole yhtälailla, keihin vetoaa 50v. ikäiset..

Vierailija
60/87 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän paljon hyvännäköisiä 50v naisia. Miksi just 50:nä pitäisi lakata huolehtimasta itsestään, silloin juuri pitäisi panostaa omaan hyvinvointiin, parhaat hyödyt saa pysyäkseen terveenä. 50v on uusi 40v nykyään niillä jotka ovat pitäneet huolta itsestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä