Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset. Millaiselle naiselle olette kateellisia?

Vierailija
20.11.2020 |

Eli kuvaile millaiselle naiselle olet kateellinen ja miksi? Miksi et vain itse pyri samaan mitä ko. henkilöllä on?

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidosti onnelliselle ja tasapainoiselle. Sellaiselle jolla on aitoja ystäviä ja terveyttä.

Vierailija
82/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaan saaville ja älykkäille, sellaisille jotka perustavat yrityksen vauvavuotenaan ja tekevät samalla tohtorin väitöskirjaansa.

Rohkeille,msellaisille, jotka uskaltavat valita oman tien

Sosiaalisille, jotka jaksavat tavata ystäviä, järjestää kutsuja ja ylläpitää sosiaalisia piirejä.

Kauniille, joilla on ihailijoita ja rakastava mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadehdin seksuaalisesti itsevarmoja naisia, elämyshakuisia ja rohkeita. Sellaisia, jotka uskaltavat ja osaavat vietellä miehen jo ekoilla treffeillä.

Ei kannata. Itse olen ollut tällainen ja mitä siitä jäi käteen? Kasa itseä tyydyttämättömiä suhteita. Tällaisessa asetelmassa miehet muuttuvat lähes avuttomiksi vastaanottajaksi, ottavat kyllä itselleen kaiken irti. Nämä miehet aina odottavat, että nainen on puikoissa. En tajua mikä siinä oli, että eivät itse voineet säilyttää aloitteellisuuttaan ja aktiivisuuttaan. Piti sitten alkaa neuvoa, että tee tätä ja tätä, että itsekin sain edes jotain. Miehet ne vasta lahnoja onkin.

Vierailija
84/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaansaaville, taitaville ja itseensä luottaville. Itse väsähdän ja uuvun helposti. Jotkut naiset näyttävät osaavan kaikkea, pitävät perheen pystyssä, kasvattavat lapset, harrastavat, tekevät uraa, hoitavat kodin, talon, auton ja pihatyöt. Eivätkä edes valita.

Tää on illuusio..

Vierailija
85/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kadehdin seksuaalisesti itsevarmoja naisia, elämyshakuisia ja rohkeita. Sellaisia, jotka uskaltavat ja osaavat vietellä miehen jo ekoilla treffeillä.

Ei kannata. Itse olen ollut tällainen ja mitä siitä jäi käteen? Kasa itseä tyydyttämättömiä suhteita. Tällaisessa asetelmassa miehet muuttuvat lähes avuttomiksi vastaanottajaksi, ottavat kyllä itselleen kaiken irti. Nämä miehet aina odottavat, että nainen on puikoissa. En tajua mikä siinä oli, että eivät itse voineet säilyttää aloitteellisuuttaan ja aktiivisuuttaan. Piti sitten alkaa neuvoa, että tee tätä ja tätä, että itsekin sain edes jotain. Miehet ne vasta lahnoja onkin.

Onko aktiivisuutesi aidosti sinua, vai onko se suhteen alkuun liittyvää epävarmuutta ja miellyttämisenhalua? Kysyn siksi, että minua ei lainkaan kyllästytä olla todella passiivisen kanssa, vaan pidän vain ja ainoastaan sellaisista miehistä.

Vierailija
86/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveille, fyysisesti ja henkisesti. Tosin tämä kateus ei katso sukupuolta. En voi paljoa vaikuttaa omalla kohdallani kumpaankaan, fyysinen puoli kroonisella koko elämän kestäneellä kivulla on vienyt mielenterveydenkin.

Nyt olen kateellinen naisille, joilla ei ole kuukautiskipuja, tämä kateus kestää noin vuorokauden ja tulee neljän viikon välein. Sitten onneksi "unohdan" tämän.

Vierailija
87/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat pieni etninen vähemmistö maailmassa. Suomalaiset ovat pärjänneet hienosti, vaikka on pieni kansa.

Nyt YLE julistaa otsikossaan, ettei elovenalla pärjää maailmalla. Kyllä pärjää, sillä suomalaiset ovat korkeasti kouluttautuneita. Onko ylen otsikko loukkaava?

En ole kateellinen kenellekään. En silti hyväksy, että vaaleaa etnisyyttä halveksitaan.

https://yle.fi/uutiset/3-11650702

Täähän on syrjivää. Tragikoomista tää nykyajan meno.

Vierailija
88/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäsäärisille naisille. Itselleni mahdotonta 😊

Vierailija
89/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiselle, joka on johtavassa asemassa. Joko ison yrityksen johtokunnassa tai tietyn alan professuurissa, tai menestyneen yrityksen toimitusjohtaja.

Miksi en itse itse pyri samaan? Koska olen liian laiska ja mukavuudenhaluinen.

Vierailija
90/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko aktiivisuutesi aidosti sinua, vai onko se suhteen alkuun liittyvää epävarmuutta ja miellyttämisenhalua? Kysyn siksi, että minua ei lainkaan kyllästytä olla todella passiivisen kanssa, vaan pidän vain ja ainoastaan sellaisista miehistä.

Olen kaikissa asioissa sellainen, että jos muut eivät tee, minä teen. Hmm, teen tosin yksinkin. Eli taidan olla ihan aidostikin aktiivinen.

Mutta mitä seksuaalisuuteen tulee, en tarvitse sitä valtaa, mikä usein liittyy tuohon puikoissa olemiseen. Lisäksi ihan yksinkertaisesti kyllästyin asetelmaan. Nykyään haluaisin, että mies on itsevarma ja tekee ihania juttuja mulle ja meille. Ottaa mitä haluaa, mua kunnioittaen toki.

Vierailija
91/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille, joilla on kauniin ruskehtava iho - tiedättehän, sellainen aina hieman päivettyneen näköinen, ei koskaan valkoinen ja kuiva, kuten mulla.

Sellaisille, joilla on hoikka vartalo mutta kunnon rinnat, esim. B-kuppi, ja pituutta 170-172 cm. Itsellä tosi pienet rinnat ja vähemmän pituutta :( Tuo pituus 170-172 cm olis ihan optimi.

Sellaisille, joilla on oikein paljon kykyä ja pitkäjännitteisyyttä perehtyä johonkin asiaan ja tulla hyväksi siinä. Itse oon lyhytpinnainen ja niin mukavuudenhaluinen, että mihinkään en jaksa uppoutua. Olis esimerkiksi ihan mahtavaa olla jonkin oikein spesifin aiheen erityisasiantuntija, jopa maailman mittakaavassa, olkoon se vaikka perhosten tunnistaminen tai koirien koulutus tai muinainen mytologia.

Vierailija
92/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaikissa asioissa sellainen, että jos muut eivät tee, minä teen. Hmm, teen tosin yksinkin. Eli taidan olla ihan aidostikin aktiivinen.

Mutta mitä seksuaalisuuteen tulee, en tarvitse sitä valtaa, mikä usein liittyy tuohon puikoissa olemiseen. Lisäksi ihan yksinkertaisesti kyllästyin asetelmaan. Nykyään haluaisin, että mies on itsevarma ja tekee ihania juttuja mulle ja meille. Ottaa mitä haluaa, mua kunnioittaen toki.

Mietinkin, että tarkoitatko muutakin elämää vai pelkästään seksuaalisuuden alueella. Mieheni on aika perinteinen johtajatyyppi noin arkielämässä, aktiivinen, aikaansaava jne. mutta seksuaalielämässä toisin päin ja sopii meille hyvin. Tärkeää on tiedostaa mitä itse aidosti haluaa ja sekin, että se on toiselle varmasti ok. Toinen voi esimerkiksi haluta välillä vaihtelua.

Vierailija
93/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kateellinen naisille joilla on rakastava ja kunnioittava aviomies, sekä muutama lapsi. Lisäkateutta herättää myös asuminen omakotitalossa ja jumankeuta jos siinä on vielä nikkaroitavaa tai remontoitavaa, jota rakkaudella ja innolla tehdään!

Vierailija
94/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen pointti. Tuota en ole tullut ajatelleeksikaan! Tykkään nimenomaan aloitteellisista miehistä, ja sellaisista jotka vie tilannetta eteenpäin. Toki varmasti on niitäkin, jotka säilyttävät aktiivisuutensa aloitteellisemmankin naisen kanssa.

Vierailija
95/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen työelämässä menestyneille naisille. Pyrin siihen itsekin, mutta alkaa näyttää että ei rahkeet riitä.

Olen kateellinen niille naisille joihin valettiin itseluottamusta pikkutytöstä asti, eikä pidetty sukupuolen takia huonompina. Ja niille, jotka ovat sosiaalisia. Jos olisin saanut nuo itselleni, ehkä olisin menestynyt elämässä. Tai sitten en.

Vierailija
96/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisille, siroille, sopusuhtaisille, urheilullisille ja viehkeille, sellaisille jotka elehtivät luonnostaan naisellisesti. Niille, joilla on kaunis hymy ja hymyilevät (isot) silmät ja pitkät silmäripset.

Itse olen kaikin tavoin kömpelö ja 175 cm pitkä lyhytsäärinen kolho ja jos yrittäisin heilauttaa hiuksiani, niin todennäköisesti nyrjäyttäisin niskani. Hymyni näyttää lähinnä irvistykseltä ja perusilmeeni vihaiselta. Pienet, keskenään eri muotoiset ja syvällä päässä olevat silmät kruunaavat kokonaisuuden.

Vierailija
97/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen tasan yhdelle naiselle. Hän on ystäväni jo lapsuudesta ja älykkäin ihminen jonka koskaan olen tavannut. Menee minne mielii, tekee ihan mitä haluaa, saavuttanut urallaan paljon, julkaissut reippaasti siteerattuja tieteellisiä artikkeleita ja nauttii laajaa arvostusta.Toki olen hänen puolestaan aidosti onnellinen, mutta myönnän, että kadehdin samalla kyllä. Olisinpa minäkin saanut hänen älynsä, asenteensa ja itseluottamuksensa.

Just tuommoisia asio

Tuskinpa ystäväsi on kuitenkaan "kehittänyt suhteellisuusteoriaa" tai keksinyt syöpälääkettä. Joku tavisteoreetikko, veikkaan. Aamuteeveessä kertomassa, miten ihmisen pahoinvointi voi johtaa dramaattisiin tilanteisiin.

Ei, kyllä se ”tavisteoreetikko” olen minä ja ystäväni taas on ihan vakavasti otettava tiedenainen.

Kateelliseksi taisit tulla sinäkin, kommentistasi päätellen. :) Ymmärrän hyvin.

Huoh.. Taidat itse olla tämä tiedenainen, kehut itseäsi, kuultaa läpi argumetointi tavastasi kommrntointiin.

Vierailija
98/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille, jotka pysyvät hoikkina (muttei liian laihoina) normaalilla ruokavalioilla. Sellaisille, joilla on isot silmät ja ei-roikkuvat rinnat, jotka eivät kuitenkaan ole pienet. Sellaisille, joilla on kaunis, pyöreä takapuoli, itselläni siis on roikkuvat, isot rinnat ja aika littana takapuoli, kaiken kruunaa iso maha. Olen jossain määrin kateellinen itseäni kauniimmille naisille. Luonteeltaan peruspositiivisia naisia, jotka eivät kuitenkaan ole teennäisiä ja tekopirteitä, kadehdin. Olen melankoliaan taipuvainen nainen, jolla on resting bitch face. Kuitenkin ymmärrän, että jokaisella ihmisellä on ristinsä, joten kateuden tunne menee ohi.

Vierailija
99/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille jotka näyttävät mielestäni täydellisiltä, joilla on rakastava mies ja muutenkin asiat mallillaan.

Vierailija
100/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille rikkaille naisille t: 5euroa tilillä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä