Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset. Millaiselle naiselle olette kateellisia?

Vierailija
20.11.2020 |

Eli kuvaile millaiselle naiselle olet kateellinen ja miksi? Miksi et vain itse pyri samaan mitä ko. henkilöllä on?

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotissisille. Itsellä on a tai b ja oon aina kärsinyt pienistä utareista koska koko yläaste kiusattiin sen takia.

Vierailija
22/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienirintaisille, alle BMI 17, alle 155cm naisille

N23

Kaikki naiset on kateellisia noille, juuri siksi koska miehet himoitsee noita naisia eniten.

N19

Pöh, mitä kateutta aiheuttavaa siinä on, että miehet joukolla kuolaavat silmät kiiluen. Olen sen kokenut nuoruudessani ja nykyään olen tyytyväinen, että saan olla vihdoinkin rauhassa kaikilta pervoukkeleilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille, jotka osaavat asioita. Eli jotka pystyvät yksin ylläpitämään kesämökkiä, puhdistamaan rännit, tekevät klapeja, laskevat ja nostavat verkot, perkaavat kalat,ajavat moottorivenettä, korjaavat moottorivian, maalaavat saunamökin, perustavat puutarhan, siirtävät kiviä ja ovat iloisia koko ajan.

Vierailija
24/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin seksuaalisesti itsevarmoja naisia, elämyshakuisia ja rohkeita. Sellaisia, jotka uskaltavat ja osaavat vietellä miehen jo ekoilla treffeillä.

Vierailija
25/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Kaikki naiset on kateellisia noille, juuri siksi koska miehet himoitsee noita naisia eniten.

N19

Pöh, mitä kateutta aiheuttavaa siinä on, että miehet joukolla kuolaavat silmät kiiluen. Olen sen kokenut nuoruudessani ja nykyään olen tyytyväinen, että saan olla vihdoinkin rauhassa kaikilta pervoukkeleilta.

Jokainen nainen haluaisi kuitenkin edes jollain tavalla olla haluttu ja se on mahdotonta jos on isot rinnat, BMI yli 18 tai pituus yli 155cm.

N19

Vierailija
26/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille, joilla on mahtava, vahva persoonallisuus. Omani on niin häilyvä ja heikko traumaattisen kasvuiän jälkeen, tuntuu ettei musta saa kukaan oikein otetta eikä jaksa kauaa olla kiinnostunut. Ihailen naisia, jotka tietävät keitä ovat ja mitä haluavat.

Vierailija
27/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rempseille. 

Vierailija
28/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille joilla on hyvä, rakastava ja kunnollinen mies.

Vierailija
29/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille, joiden läheiset voivat hyvin, eikä heidän tarvitse olla huolissaan heistä koko ajan.

Vierailija
30/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

N19

Jokainen nainen haluaisi kuitenkin edes jollain tavalla olla haluttu ja se on mahdotonta jos on isot rinnat, BMI yli 18 tai pituus yli 155cm.

N19

Miksi kukaan aikuinen haluaisi olla samanpituinen kuin 10v poikani?

Kummallisia nämä lyhyistä naisista jankkaajat.

Vierailija
31/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä ole kateellinen, mutta ehkä kadehdin niitä jotka jo nuorena tietävät mitä haluavat, ja aktiivisesti tavoittelevat sitä.

Nimimerkillä: se joka vain odotti, että jotain kivaa tapahtuu.

Vierailija
32/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaansaaville, taitaville ja itseensä luottaville. Itse väsähdän ja uuvun helposti. Jotkut naiset näyttävät osaavan kaikkea, pitävät perheen pystyssä, kasvattavat lapset, harrastavat, tekevät uraa, hoitavat kodin, talon, auton ja pihatyöt. Eivätkä edes valita.

Vierailija
33/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille joiden kaverit eivät ole kateellisia, vaan haluavat oikeasti hyvää. Itse olen saanut osakseni aivan liikaa vähätteleviä ja piilovittuilevia "kavereita". Kunpa olisikin sellaisia kavereita, jotka aidosti pitävät toistensa puolia ja joille voisi aina soittaa kun olisi murheita. Omat kaverini vaan nälvivät, varsinkin ulkönäköäni. 

Vierailija
34/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiselle jolla on mies, ja vieläpä rakastava sellainen. Itse saan vain torjuntaa. T. Nelikymppinen neitsyt

Vierailija
35/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille olen kateellinen, jotka ottavat elämän kevyesti eivätkä murehdi ja märehdi aisoita niin kuin itse teen.

Vierailija
36/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille, jotka ovat karismaattisia ja älykkäitä mutta myös aidosti mukavia sekä sosiaalisesti taitavia.

Sellaisille, jotka ovat tosi kauniita ulkonäöltään ja feminiinisiä olemukseltaan (ja siroja tai pysyvät helposti laihana).

Sellaisille, jotka ovat lahjakkaita ja/tai osaavat todella hyvin jotain sellaista, mistä olen itse kiinnostunut.

Triplakateus iskee, jos ihminen on kaikkea mainitsemaani.

Vierailija
37/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisille joiden kaverit eivät ole kateellisia, vaan haluavat oikeasti hyvää. Itse olen saanut osakseni aivan liikaa vähätteleviä ja piilovittuilevia "kavereita". Kunpa olisikin sellaisia kavereita, jotka aidosti pitävät toistensa puolia ja joille voisi aina soittaa kun olisi murheita. Omat kaverini vaan nälvivät, varsinkin ulkönäköäni. 

Siis kirjoitinko minä juuri tämän? Ei voi olla totta. Keräilen juuri itseäni tämän syksyn jäljiltä, juuri tämän asian tiimoilta ihmetellessäni miksi omat kaverit ja pitkäaikaiset ystävät ovat sattuneetkaan olemaan niin epäaitoja selkäänpuukottajia, jotka eivät aidosti halua hyvää eivätkä pysty sitä halveksivaa naamaansa edes piilottamaan. Välit on todellakin viilenneet, mutta suru ja kaipuu oikeisiin ystäviin on jäänyt.

Vierailija
38/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille joiden meikki ja tukka pysyy hyvänä vaikka 24h! 

Vierailija
39/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kateellinen uskoville. Olisi ihanaa voida luottaa, että joku korkeampi voima pitää huolta eikä ole koskaan yksin. En ole itsekään ateisti, mutta ilmeisesti jo liian kyynistynyt saavuttamaan tuommoista uskoa.

Vierailija
40/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille jotka eivät hikoile paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi