Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittini ei tarjonnut lounasta vuorollaan

04.02.2024 |

Kun tällä palstalla on viime aikoina pari miestä kertonut siitä, kuinka heitä on kovasti kyrsinyt se, että ensitreffeillä kahvilassa nainen on hänen piikkiinsä ostanut liian kalliita tuotteita, kuten paninin ja kaakaon, niin ajattelin kertoa oman kokemukseni:

Viime keväänä tapailin vähän aikaa yhtä nelikymppistä lähihoitajana työskentelevää miestä ja kerran menimme sitten minun ehdotuksestani lounaalle erääseen lounasravintolaan, jonne minulla oli kuponki, jolla saa kaksi lounasbuffaa hintaan 20€ eli siis 10€/hlö. Sille tarjoilijalle ei käynyt se, että oltaisiin maksettu se puoliksi vaan se piti maksaa samasta. Mä sitten sanoin miehelle, että mä voin maksaa nyt, niin tarjoa sä sitten ensi kerralla. 

No, sitten kun n. Kuukauden päästä mentiin taas lounaalle yhteen toiseen ravintolaan, ei hän kuitenkaan tarjonnut minulle.

Mietin vaan, että eikö hän oikeasti muistanut, että olisi ollut hänen vuoronsa tarjota vai tahallaanko hän jätti tarjoamatta? En siinä tilanteessa itse ottanut asiaa puheeksi, koska minun mielestäni se tuntuisi kiusalliselta alkaa muistutella tuosta asiasta, että kyllä se pitäisi itse muistaa jos on velkaa. Ja tosi noloa unohtaa tuollainen asia, kun yleensä tutustuessa uuteen mahdolliseen seurustelukumppaniin, sitä haluaa antaa itsestään mahdollisimman positiivisen kuvan. Vai pitäisikö tämä tulkita niin, että hän ei edes ollut kovin kiinnostunut minusta, joten hän ajatteli, että hänelle on ihan sama, vaikka antaa itsestään huonon kuvan? 

Mainittakoon, että ennen tuota lounasta me oltiin siis käyty treffeillä 2-3 kertaa kahvilassa tai lounaalla ja silloin kumpikin maksoi vain omat safkansa .

Kommentit (26)

1/26 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja? Miksi mies ei tarjonnut minulle vaikka oli hänen vuoronsa? Voiko tuollaisen asian vain yksinkertaisesti unohtaa, ettei edes maksun jälkeen muista, että olikin oma vuoro tarjota toiselle?

Vierailija
2/26 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kommentteja? Miksi mies ei tarjonnut minulle vaikka oli hänen vuoronsa? Voiko tuollaisen asian vain yksinkertaisesti unohtaa, ettei edes maksun jälkeen muista, että olikin oma vuoro tarjota toiselle?

Koska oli törppö. En tapaisi enää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/26 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerroin tämän jutun mun naispuoliselle työkaverilleni, sanoi hän, että ei miehet tajua tuollaisia asioita, että jos sovitaan, että hän tarjoaa seuraavalla kerralla, niin siitä pitää muistuttaa, kun ei asia muuten mene perille. Mä taasen ajattelen, että naisissa ja miehissä ei ole eroa siinä suhteessa, että jos on jotain sovittu, niin kyllä mä oletan, että se pitää . Että miessukupuoli ei ole mikään peruste sille, että ei ymmärrä sovittua asiaa. Tai kyllä minä ainakin haluan seurustella vain normaalien ihmisten kanssa jotka ymmärtävät suomen kieltä.

Vierailija
4/26 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kyllä minä ainakin haluan seurustella vain normaalien ihmisten kanssa jotka ymmärtävät suomen kieltä"

No olisit käyttänyt sitä suomen kieltä sen sijaan että täällä uliset. 

Vierailija
5/26 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina nainan keksii keinot luistaa omasta maksuvuorosta samalla loukkaantuu ja ahdistuu jos mies tekee täsmälleen samaa mitä nainen itse tekee

Vierailija
6/26 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se odottaa omalle vuorolle kympin tarjousta. Ei satasen raflassa toimi tuo sinun vastavuoroisuus.

Vierailija
7/26 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaikka oli hänen vuoronsa" Voi jeesus.... Ei ihme, että kipinää ei ole.

Vierailija
8/26 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kun kerroin tämän jutun mun naispuoliselle työkaverilleni, sanoi hän, että ei miehet tajua tuollaisia asioita, että jos sovitaan, että hän tarjoaa seuraavalla kerralla, niin siitä pitää muistuttaa, kun ei asia muuten mene perille. Mä taasen ajattelen, että naisissa ja miehissä ei ole eroa siinä suhteessa, että jos on jotain sovittu, niin kyllä mä oletan, että se pitää . Että miessukupuoli ei ole mikään peruste sille, että ei ymmärrä sovittua asiaa. Tai kyllä minä ainakin haluan seurustella vain normaalien ihmisten kanssa jotka ymmärtävät suomen kieltä.

Olen samaa mieltä, mutta valitettavasti tähän vedotaan kun ei viitsitä välittää sovituista asioista. Laita mies pihalle, tuo pahenee ajan kuluessa. Sitten kun muutatte yhteen mies ei _muista_ tehdä mitään kotitöitä eikä pysyä uskollisena.

Vierailija
9/26 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasii nää lähärit on.;)

Vierailija
10/26 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kannattaisi keskustella naispuolisen työkaverin kanssa, mitä tarkoitetaan maskuliinisella ja feminiinisellä vetovoimalla.

Vierailija
11/26 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina on venäjän trollitili, jonka erikoisalaa on deittailutrollaus. Välillä unohtaa kirjautua ulos kun vastailee itselleen "miehenä". TJEU: katsokaa sen tilin viestit profiilista.

12/26 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsen viel, että ei sillä kympillä ole sinällään mitään väliä, kyse on periaatteesta ja että mies antoi aika huonon kuvan itsestään kun ei maksanut velkaansa. Tulee mieleen, että onko hän pihi?

Ap

Vierailija
13/26 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö teidän köyhien vaan pysyä kotona?

14/26 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se odottaa omalle vuorolle kympin tarjousta. Ei satasen raflassa toimi tuo sinun vastavuoroisuus.

Me oltiin siis sellaisessa lounaspaikassa, jossa buffa maksoi joku 12-13€/hlö, eli kuta kuinkin saman verran kuin mitä itse tarjosin miehelle. Ei nykypäivänä oikein mistään saa lounasta kympillä, jos ei ole sitten joku erikoistarjous, kuten minulla oli se kuponki.

Ap

15/26 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"kyllä minä ainakin haluan seurustella vain normaalien ihmisten kanssa jotka ymmärtävät suomen kieltä"

No olisit käyttänyt sitä suomen kieltä sen sijaan että täällä uliset. 

Tosi kiusallista alkaa muistutella tuollaisesta asiasta. Ja muutenkin suoraan sanottuna halusin nähdä, että tarjoaako hän oma-aloitteisesti.

16/26 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellasii nää lähärit on.;)

No mä itse olen sairaanhoitaja ja kyllä minulla on käsitys siitä, mikä on reilua ja mikä ei ja milloin ollaan vastavuoroisia 

Vierailija
17/26 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinäkään olisi vapaaehtoisesti tarjonnut, ellei tarjoilija olisi pakottanut maksamaan samasta alennuskupongilla. Sinusta välittyy ihan yhtä pihi kuva.

Vierailija
18/26 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan sanonut, että nyt olisi sinun vuoro maksaa.

Ei se sen kummempaa ole.

19/26 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs nainen täällä palstalla kirjoitti, että hän oli seurustellut jo kuukausia pihin miehen kanssa. Sitten nainen oli saanut työpaikaltaan ilmaisia Finnkinon sarjalippuja ja he lähtivät miehen kanssa leffaan ja nainen lupasi maksaa miehenkin leffalipun sillä sarjalipulla. Nainen meni jonottamaan leffateatterin kassalle ja mies meni ruokakauppaan hakemaan limupullot. Kun mies tuli, sanoi hän käsi ojossa, että tää limupullot maksoi 2,5€. Tähän nainen vastasi, että hän saa kyllä tarjota tämän 2,5€ arvoisen limupullon kun kerta hän tarjoaa miehelle 14€ arvoisen leffalipun.

Ap

20/26 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina on venäjän trollitili, jonka erikoisalaa on deittailutrollaus. 

Väitätkö, että olen keksinyt tämän jutun päästäni?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme