Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset. Millaiselle naiselle olette kateellisia?

Vierailija
20.11.2020 |

Eli kuvaile millaiselle naiselle olet kateellinen ja miksi? Miksi et vain itse pyri samaan mitä ko. henkilöllä on?

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisille joilla on hyvä, rakastava ja kunnollinen mies.

No tämä.

Vierailija
42/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kehu toiselle naiselle ei ikinä ole aitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille, joilla ei ole itsetunto-ongelmia.

Vierailija
44/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisille. Itselle sosiaaliset tilanteet on raskaita, en edelleenkään päälle kolmekymppisenä, vuosia asiakaspalvelutyössä olleena ole mitenkään hyvä keksimään smalltalkia tai tutustumaan ihmisiin. Olen myös huono pitämään yhteyttä ystäviin. Olisi ihanaa, jos olisi joku kaveri, jonka kanssa käydä säännöllisesti jossain harrastuksessa tai vaikka lenkillä. Tulen kyllä ihan hyvin toimeen ihmisten kanssa ja kavereita on, eli iso ongelma tämä ei ole.

Lisäksi ihailen Sanna Marinia ja muita rohkeita, vahvoja ja menestyviä naisia. Se ei varsinaisesti ole kateutta, ennemmin ihailua.

Vierailija
45/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin samaan, mutta ei onnistunut. Naisille, joilla on tasapainoinen koti, jossa hyvä avioliitto kivan miehen kanssa ja lapsia - mielellään paljon.

Vierailija
46/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkutyttöni on pieni, hoikka ja kaunis. Naimisissa mukavan miehen kanssa. Hyvä ura. Kaksi suloista lasta. Välillä kadehdin häntä.

T: Työtön yh

Vierailija
47/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaansaaville, taitaville ja itseensä luottaville. Itse väsähdän ja uuvun helposti. Jotkut naiset näyttävät osaavan kaikkea, pitävät perheen pystyssä, kasvattavat lapset, harrastavat, tekevät uraa, hoitavat kodin, talon, auton ja pihatyöt. Eivätkä edes valita.

Kavereissani on muutama semmoinen, joka ulospäin näyttää tosi aikaansaavalle supernaiselle. Todellisuus siellä taustalla on epävarmuutta, mt-ongelmia, parisuhdeongelmia, ahdistuneisuutta jota peitellään hillittömällä suorittamisella. Varmaan on semmoisia, jotka aidosti ovat onnellisia, aktiivisia ja energisiä, mutta kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää.

Vierailija
48/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisille joilla on hyvä, rakastava ja kunnollinen mies.

Sama, niitä oikeita kun ei vaan niin vaan pakotetusti tapaa. Olen kateellinen myös perheestä.

Vierailija
49/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveille ja hyvinvoiville.

Resilienteille, joita elämän kolhut eivät kaada.

Rohkeille, jotka uskaltavat toteuttaa unelmiaan ja pistää itsensä likoon eivätkä pelkää epäonnistumisia.

Kateellinen ei tosin tunnu oikealta sanalta, mutta haluaisin olla itsekin edellämainittuja.

Vierailija
50/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen sellaiselle naiselle, joka osaa olla itsevarma ja rohkea sekä mennä omaa tietään. Uskaltaa olla persoonallinen. Samalla kadehdin niitä joilla on paljon ystäviä tai ainakin hyviä sellaisia pari.  Nämä asiat ovat varmaan ne pahimmat ja itselle vaikeammat jutut, joita välillä mietin ja on surullinen olo. 

Vierailija
51/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille, jotka ovat päässeet suht helpolla elämässään ilman suuria tragedioita ja vastoinkäymisiä, tukijoukkoja ollut elämän hankalissa käänteissä ja koskaan ei ole ollut puutetta mistään. Elämä on ns. kohdellut aina hyvin.

Vierailija
52/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienirintaisille, alle BMI 17, alle 155cm naisille

N23

Kaikki naiset on kateellisia noille, juuri siksi koska miehet himoitsee noita naisia eniten.

N19

Höpöhöpö. Amputoin mieluummin vaikka jäsenen itseltäni kuin olen lyhyt. Se olisi painajaismaista. Haluaisin olla pidempi, joten ainakin ihailen naisia jotka on yli 180cm. Jumaloin yli 190cm naisia.

Vierailija
53/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille olen vähän kateellinen, jotka elävät unelmiensa elämää. Ovat siis unelmatyössään ja unelmaparisuhteessaan. 

Vierailija
54/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille, kenellä on hyvä äitisuhde. Meillä ollut aina äitini kanssa tosi riitaisa suhde, nyt vasta viimeisten parin vuoden aikana välimme ovat parantuneet, ja meillä on keskusteluyhteys.

Vierailija
55/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiselle, joka osaa tehdä vaatteita.

Vierailija
56/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille, kenellä on laaja ja läheinen suku ja/tai kaveriporukka

Vierailija
57/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisille.

Vierailija
58/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Kaikki naiset on kateellisia noille, juuri siksi koska miehet himoitsee noita naisia eniten.

N19

Pöh, mitä kateutta aiheuttavaa siinä on, että miehet joukolla kuolaavat silmät kiiluen. Olen sen kokenut nuoruudessani ja nykyään olen tyytyväinen, että saan olla vihdoinkin rauhassa kaikilta pervoukkeleilta.

Jokainen nainen haluaisi kuitenkin edes jollain tavalla olla haluttu ja se on mahdotonta jos on isot rinnat, BMI yli 18 tai pituus yli 155cm.

N19

😂

Vierailija
59/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille naisille jotka käy lomalla vähän väliä ja laittaa kivoja kuvia palmun alta/laskettelurinteestä/oopperajuhlista/kaupunkilomalta. Voisin tietysti feikata someen jotain kuvia, ohjeet AV:ltä, mutta sitten tuntisin itseni vieläkin surkeammaksi tapaukseksi. Onneksi nyt korona-aikana paineet lomailuun on poistuneet. Ja itse asiassa, silloin kun olen käynyt lomalla, se on nyt aikuisena kun on itse vastuussa kaikesta logistiikasta, aika hirveetä säätöä koko ajan.

Vierailija
60/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

N19

Pöh, mitä kateutta aiheuttavaa siinä on, että miehet joukolla kuolaavat silmät kiiluen. Olen sen kokenut nuoruudessani ja nykyään olen tyytyväinen, että saan olla vihdoinkin rauhassa kaikilta pervoukkeleilta.

Jokainen nainen haluaisi kuitenkin edes jollain tavalla olla haluttu ja se on mahdotonta jos on isot rinnat, BMI yli 18 tai pituus yli 155cm.

N19

Miksi kukaan aikuinen haluaisi olla samanpituinen kuin 10v poikani?

Kummallisia nämä lyhyistä naisista jankkaajat.

Lapsenkokoisista haaveilevat p**ofiilit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä