Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset. Millaiselle naiselle olette kateellisia?

Vierailija
20.11.2020 |

Eli kuvaile millaiselle naiselle olet kateellinen ja miksi? Miksi et vain itse pyri samaan mitä ko. henkilöllä on?

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin rehellisesti sanoa, että en kenellekään. Teen omaa juttuani, en ole täydellinen mutta tykkään itsestäni tällaisena, ehkä siksi en osaa olla kateellinen. Jos tapaan tosi ihailtavia naisia niin ajattelen, että vau, ja saatan ottaa heiltä inspiraatiota itselleni :) 

Vierailija
62/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille, joilla on hyvä itsetunto ja joiden ei tarvitse verrata itseään muihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisille, kenellä on hyvä äitisuhde. Meillä ollut aina äitini kanssa tosi riitaisa suhde, nyt vasta viimeisten parin vuoden aikana välimme ovat parantuneet, ja meillä on keskusteluyhteys.

Sama. Äitini on aina ollut hankala luonne ja nyt vanhetessaan vielä hankalampi. Kaiken lisäksi hän asuu luonamme.

Vierailija
64/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin rehellisesti sanoa, että en kenellekään. Teen omaa juttuani, en ole täydellinen mutta tykkään itsestäni tällaisena, ehkä siksi en osaa olla kateellinen. Jos tapaan tosi ihailtavia naisia niin ajattelen, että vau, ja saatan ottaa heiltä inspiraatiota itselleni :) 

Sama. Enkä oikein edes tiedä, mistä olisin kateellinen nimenomaan toisille naisille. Jos joku on esim. satumaisen rikas, niin saatan ajatella, että olisipa mullakin yhtä paljon rahaa, mutta ajattelen noin riippumatta siitä, onko kyse naisesta vai miehestä.

Vierailija
65/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille joilla on lapsia ja joilla on mahdollisuus saada lapsia.

Vierailija
66/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen tasan yhdelle naiselle. Hän on ystäväni jo lapsuudesta ja älykkäin ihminen jonka koskaan olen tavannut. Menee minne mielii, tekee ihan mitä haluaa, saavuttanut urallaan paljon, julkaissut reippaasti siteerattuja tieteellisiä artikkeleita ja nauttii laajaa arvostusta.

Toki olen hänen puolestaan aidosti onnellinen, mutta myönnän, että kadehdin samalla kyllä. Olisinpa minäkin saanut hänen älynsä, asenteensa ja itseluottamuksensa.

Vierailija
67/101 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen tasan yhdelle naiselle. Hän on ystäväni jo lapsuudesta ja älykkäin ihminen jonka koskaan olen tavannut. Menee minne mielii, tekee ihan mitä haluaa, saavuttanut urallaan paljon, julkaissut reippaasti siteerattuja tieteellisiä artikkeleita ja nauttii laajaa arvostusta.Toki olen hänen puolestaan aidosti onnellinen, mutta myönnän, että kadehdin samalla kyllä. Olisinpa minäkin saanut hänen älynsä, asenteensa ja itseluottamuksensa.

Just tuommoisia asio

Tuskinpa ystäväsi on kuitenkaan "kehittänyt suhteellisuusteoriaa" tai keksinyt syöpälääkettä. Joku tavisteoreetikko, veikkaan. Aamuteeveessä kertomassa, miten ihmisen pahoinvointi voi johtaa dramaattisiin tilanteisiin.

Vierailija
68/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen tasan yhdelle naiselle. Hän on ystäväni jo lapsuudesta ja älykkäin ihminen jonka koskaan olen tavannut. Menee minne mielii, tekee ihan mitä haluaa, saavuttanut urallaan paljon, julkaissut reippaasti siteerattuja tieteellisiä artikkeleita ja nauttii laajaa arvostusta.Toki olen hänen puolestaan aidosti onnellinen, mutta myönnän, että kadehdin samalla kyllä. Olisinpa minäkin saanut hänen älynsä, asenteensa ja itseluottamuksensa.

Just tuommoisia asio

Tuskinpa ystäväsi on kuitenkaan "kehittänyt suhteellisuusteoriaa" tai keksinyt syöpälääkettä. Joku tavisteoreetikko, veikkaan. Aamuteeveessä kertomassa, miten ihmisen pahoinvointi voi johtaa dramaattisiin tilanteisiin.

Ei, kyllä se ”tavisteoreetikko” olen minä ja ystäväni taas on ihan vakavasti otettava tiedenainen.

Kateelliseksi taisit tulla sinäkin, kommentistasi päätellen. :) Ymmärrän hyvin.

Vierailija
69/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaalle versiolle itsestäni.

Vierailija
70/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiselle, jolla on läheinen ystäväporukka

Sellaiselle, jolla on äiti, joka on läheinen ja huolehtiva.

Ja miten sellaiseen pyritään? En tiedä. Olen muuttanut koko elämäni paljon, joten pitkiä ystävyyssuhteita ei ole, ja äitiä ei voi vaihtaa.

Vierailija
71/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille,jotka jo kolmikymppisenä on jonkun ison yhtiön toimarina, oman tutkimusalansa huippuja tai polittikassa ministereinä. Ja samalla ovat onnistuneet hankkimaan omaisuutta, perheen ja rakkautta elämäänsä. Itse homehdun perusduunissa, yksiön sohvalla sinkkuna.

Vierailija
72/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille, joilla on oikeita läheisiä ystäviä ja läheinen perhe, jonka kanssa viettää aikaa ja tehdä kaikenlaista mukavaa.

Vierailija
73/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisille, joilla on oikeita läheisiä ystäviä ja läheinen perhe, jonka kanssa viettää aikaa ja tehdä kaikenlaista mukavaa.

Jännä huomata, että nämä kaksi asiaa taitavat olla yleisimmät kateuden aiheet. Samat myös itselläni. Yksinäisiä olemme.

Vierailija
74/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä niille kauniille ollaan, se näyttää hiertävä naisia. (sivusta)

Vierailija
75/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmoille. Enkä tarkoita mitään ig-kaunottaria. Vaan ihan tavallisia naisia, joilla on itsetunto kohdillaan.

Vierailija
76/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat pieni etninen vähemmistö maailmassa. Suomalaiset ovat pärjänneet hienosti, vaikka on pieni kansa.

Nyt YLE julistaa otsikossaan, ettei elovenalla pärjää maailmalla. Kyllä pärjää, sillä suomalaiset ovat korkeasti kouluttautuneita. Onko ylen otsikko loukkaava?

En ole kateellinen kenellekään. En silti hyväksy, että vaaleaa etnisyyttä halveksitaan.

https://yle.fi/uutiset/3-11650702

Vierailija
77/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen tasan yhdelle naiselle. Hän on ystäväni jo lapsuudesta ja älykkäin ihminen jonka koskaan olen tavannut. Menee minne mielii, tekee ihan mitä haluaa, saavuttanut urallaan paljon, julkaissut reippaasti siteerattuja tieteellisiä artikkeleita ja nauttii laajaa arvostusta.

Toki olen hänen puolestaan aidosti onnellinen, mutta myönnän, että kadehdin samalla kyllä. Olisinpa minäkin saanut hänen älynsä, asenteensa ja itseluottamuksensa.

Miten kateutesi ilmenee? Koska kirjoituksessasi ei näy siitä jälkeäkään. 

On hirveän surullista huomata, että kaveri tai ystävä on kateellinen. Onneksi se jää suurimmalla osalla piikikkäisiin yllättäviin kommentteihin, jotka kuitenkin herättävät ajattelemaan, että uskaltaako häntä enää pitää lähellään. On kokemusta tilanteesta, jossa katellisuus on mennyt paljon pitemmälle, mutta suurin osa kuitenkin hallitsee kateutensa ja suurin osa ei myöskään ole kateellisia lainkaan. 

Vierailija
78/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä niille kauniille ollaan, se näyttää hiertävä naisia. (sivusta)

Siis oletko itse kateellinen, vai kuvitteletko, että muut ovat? Niille omille luuloille ei kannata pistää liian suurta painoarvoa.

Vierailija
79/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen kaikille naisille, joilla on pitkät ja kauniit sääret. Kulkisin kesät talvet minihameessa jos minulle olisi suotu rotusääret näiden suonikohjupökkelöiden sijaan.

Mistään muusta en osaa olla kateellinen, ystäväpiirissäni on muutama ”kadehdittava” nainen — jos ei tietäisi mitä vaikeuksia ja tragedioita heidänkin loistokas elämänsä on sisältänyt.

Vierailija
80/101 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen naisille, joilla on pitkät ja kauniit sääret ja sormet ja paksut hiukset. Itselläni ei ole, eikä sellaisia voi saada, vaikka miten yrittäisi. En kadehdi ominaisuuksia, joihin ihminen voi itse vaikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi