Onko sinua luultu taustaltasi muunmaalaiseksi?
Monet suorastaan hämmästyvät kun sanon, että olen umpisuomalainen koko geeniperimältäni. Siniset silmätkin ja omasta mielestäni luustokin niin persu kun olla ja voi. Silti luullaan, että on portugalilaista tai espanjalaista verta.
Kellään samaa? Minkä maalaiseksi ja miksi?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 19:03"]On luultu, tai on kysytty että olenko puoliksi jotain? On veikattu, Italiaa, Espanjaa ja muutaman kerran Puolaa!
[/quote]
Niin ja mulla on ruskeat silmät mutta hiukset ei ole kovin tummat vaikka ruskeat on.
Asun Saksassa ja mua luullaan yleensä saksalaiseksi. Joskus joksikin muuksi, esim. just eilen joku luuli espanjalaiseksi?! :D Kuitenkaan ei kukaan koskaan arvaa pohjoismaalaiseksi. Ihoni on aivan maidonvaalea ja silmät siniharmaat. Tukkani on kuitenkin ruskea ja kulmat tummat, et ehkä siksi en näytä suomalaiselta? :)
Silmiäni on joskus myös ihmetelty, että onko mussa aasialaista verta, kun ovat hieman tuollaiset "mongolimaiset", kuten joku kuvaili, vaikkeivät mielestäni ole edes kuin korkeintaan himpun verran. :D Monilla suomalaisilla on mielestäni samanlaiset silmät, esim. kun nyt vertaan näihin saksalaisiin, niin heidän silmänsä ovat usein sellaiset mallia "surullinen", jos tiedätte mitä tarkoitan. :D Kääntyvät simäkulmista alaspäin, eikä ylös kuten mulla.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 19:19"]
Asun Saksassa ja mua luullaan yleensä saksalaiseksi. Joskus joksikin muuksi, esim. just eilen joku luuli espanjalaiseksi?! :D Kuitenkaan ei kukaan koskaan arvaa pohjoismaalaiseksi. Ihoni on aivan maidonvaalea ja silmät siniharmaat. Tukkani on kuitenkin ruskea ja kulmat tummat, et ehkä siksi en näytä suomalaiselta? :)
Silmiäni on joskus myös ihmetelty, että onko mussa aasialaista verta, kun ovat hieman tuollaiset "mongolimaiset", kuten joku kuvaili, vaikkeivät mielestäni ole edes kuin korkeintaan himpun verran. :D Monilla suomalaisilla on mielestäni samanlaiset silmät, esim. kun nyt vertaan näihin saksalaisiin, niin heidän silmänsä ovat usein sellaiset mallia "surullinen", jos tiedätte mitä tarkoitan. :D Kääntyvät simäkulmista alaspäin, eikä ylös kuten mulla.
[/quote]
Ja olen siis suomalaista sukua, tietääkseni. :D
Mua lähes poikkeuksetta Italialaiseksi tai eespanjalaiseksi.... äidilläni ja isälläni on ollut molemmilla ihan luonnostaan musta tukka ja karvaiset kädet :Dja sama minulla... stressaa jo nyt tuleva kesä ja karvanpoisto ongelmat näin off topic...
On luultu, tai on kysytty että olenko puoliksi jotain? On veikattu, Italiaa, Espanjaa ja muutaman kerran Puolaa!