Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Enemmän kuin joka kymmenes suomalainen on ns. hullu

Vierailija
27.04.2025 |

Kelan mukaan noin 600 000 suomalaista käyttää jotain mielialalääkettä. Tässä ei tietenkään näy ne hullut jotka kieltäytyvät hoidosta tai ne hullut jotka eivät osaa hakeutua avun piiriin

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sosiopaatit ja narskut? 

Siis juurikin ne oikeat h.ullut? 

Niihin asioihin kun ei lääkkeitä edes ole, on se niiiiiiin surku. <3

Vierailija
2/13 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin autaa ihanaa naista. Jos joku sallisi. En välittäisi, vaikka tyttöystäväni pieraisisi, kun annan hänelle suuseksiä, koska haluan, että nainen, jonka kanssa olen sellaisessa tilanteessa, olisi vain oma itsensä ja rentoutunut. Olen täällä tyydyttääkseni sinua... Ole vain luonnollinen ja rentoudu... Lisäksi pidän naisista, jotka nauttivat miehen alistamisesta ja rakastavat dominoida, joten tämä sopisi minulle täydellisesti!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolet suomalaisista on mediaania tyhmempiä

Vierailija
4/13 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa luvussa on ne uhrit ;)

Vierailija
5/13 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin autaa ihanaa naista. Jos joku sallisi. En välittäisi, vaikka tyttöystäväni pieraisisi, kun annan hänelle suuseksiä, koska haluan, että nainen, jonka kanssa olen sellaisessa tilanteessa, olisi vain oma itsensä ja rentoutunut. Olen täällä tyydyttääkseni sinua... Ole vain luonnollinen ja rentoudu... Lisäksi pidän naisista, jotka nauttivat miehen alistamisesta ja rakastavat dominoida, joten tämä sopisi minulle täydellisesti!

Ap

Ensimmäinen ilmoittautui

Vierailija
6/13 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

puolet suomalaisista on mediaania tyhmempiä

Helppo huomata jos on yli minuutin julkisella paikalla.

Vierailija
7/13 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. Niitä mielialalääkkeitä kylläkin käytetään nostamaan kipukynnystä kipupotilailla. Se vuosien kipuilu kun laskee mielialaa ja aiheuttaa sitä myöten masennusta, mutta suuri käyttäjäryhmä on kipupotilaat. Ei se ihmisestä hullua tee. Kela vaan ei erittele erikseen jos lääkäri on kirjoittanut ne reseptiin kivun hoitoon /kipukynnystä nostamaan, vaan kaikki menee samaan läjään masennukseen. Tässä tietenkin tehdään väärin, mutta kela nyt muutenkin on ajasta jäljessä diagnoosissa. 

Vierailija
8/13 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niiden kanssa voi käydä henkeviä keskusteluja trendikkäistä terapiamuodoista. 

Vierailija
9/13 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin.. Niitä mielialalääkkeitä kylläkin käytetään nostamaan kipukynnystä kipupotilailla. Se vuosien kipuilu kun laskee mielialaa ja aiheuttaa sitä myöten masennusta, mutta suuri käyttäjäryhmä on kipupotilaat. Ei se ihmisestä hullua tee. Kela vaan ei erittele erikseen jos lääkäri on kirjoittanut ne reseptiin kivun hoitoon /kipukynnystä nostamaan, vaan kaikki menee samaan läjään masennukseen. Tässä tietenkin tehdään väärin, mutta kela nyt muutenkin on ajasta jäljessä diagnoosissa. 

Höpö höpö. Olen itse hoitaja ja tämä mieliala-lääkkeillä kivun lievittäminen on marginaalia. Infarktin jälkeen potilaalle kyllä syötetään lääkitystä mielialan kohentamiseksi ja kuntoutuksen tueksi. Olet tätä virheellistä tietoa kylvänyt täällä aiemminkin. 

Vierailija
10/13 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Olen itse hoitaja ja tämä mieliala-lääkkeillä kivun lievittäminen on marginaalia. Infarktin jälkeen potilaalle kyllä syötetään lääkitystä mielialan kohentamiseksi ja kuntoutuksen tueksi. Olet tätä virheellistä tietoa kylvänyt täällä aiemminkin. 

Niin onhan olemassa ihan oikeitakin kipulääkkeitä. 

Vierailija
11/13 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin onhan olemassa ihan oikeitakin

Oikeita lääkkeitä vältetään koska niillä on päihdyttävä vaikutuksia. Mielialalääkkeillä ei ole sitä vaaraa niin siksi niitä voi kirjoittaa kaikille rajattomasti. Muut haitat kuin se päihtyminen eivät ole niin tärkeitä että niillä olisi lääkäreille merkitystä.

Vierailija
12/13 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä menokin sen mukaista

Vierailija
13/13 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä niillä ole sitä sairauden tuntoa. Valitettavasti.

Vierailija kirjoitti: