Enemmän kuin joka kymmenes suomalainen on ns. hullu
Kelan mukaan noin 600 000 suomalaista käyttää jotain mielialalääkettä. Tässä ei tietenkään näy ne hullut jotka kieltäytyvät hoidosta tai ne hullut jotka eivät osaa hakeutua avun piiriin
Kommentit (13)
Voisin autaa ihanaa naista. Jos joku sallisi. En välittäisi, vaikka tyttöystäväni pieraisisi, kun annan hänelle suuseksiä, koska haluan, että nainen, jonka kanssa olen sellaisessa tilanteessa, olisi vain oma itsensä ja rentoutunut. Olen täällä tyydyttääkseni sinua... Ole vain luonnollinen ja rentoudu... Lisäksi pidän naisista, jotka nauttivat miehen alistamisesta ja rakastavat dominoida, joten tämä sopisi minulle täydellisesti!
Ap
puolet suomalaisista on mediaania tyhmempiä
Vierailija kirjoitti:
Entä sosiopaatit ja narskut?
Siis juurikin ne oikeat h.ullut?
Niihin asioihin kun ei lääkkeitä edes ole, on se niiiiiiin surku. <3
Tuossa luvussa on ne uhrit ;)
Vierailija kirjoitti:
Voisin autaa ihanaa naista. Jos joku sallisi. En välittäisi, vaikka tyttöystäväni pieraisisi, kun annan hänelle suuseksiä, koska haluan, että nainen, jonka kanssa olen sellaisessa tilanteessa, olisi vain oma itsensä ja rentoutunut. Olen täällä tyydyttääkseni sinua... Ole vain luonnollinen ja rentoudu... Lisäksi pidän naisista, jotka nauttivat miehen alistamisesta ja rakastavat dominoida, joten tämä sopisi minulle täydellisesti!
Ap
Ensimmäinen ilmoittautui
Vierailija kirjoitti:
puolet suomalaisista on mediaania tyhmempiä
Helppo huomata jos on yli minuutin julkisella paikalla.
Niin.. Niitä mielialalääkkeitä kylläkin käytetään nostamaan kipukynnystä kipupotilailla. Se vuosien kipuilu kun laskee mielialaa ja aiheuttaa sitä myöten masennusta, mutta suuri käyttäjäryhmä on kipupotilaat. Ei se ihmisestä hullua tee. Kela vaan ei erittele erikseen jos lääkäri on kirjoittanut ne reseptiin kivun hoitoon /kipukynnystä nostamaan, vaan kaikki menee samaan läjään masennukseen. Tässä tietenkin tehdään väärin, mutta kela nyt muutenkin on ajasta jäljessä diagnoosissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei niiden kanssa voi käydä henkeviä keskusteluja trendikkäistä terapiamuodoista.
Vierailija kirjoitti:
Niin.. Niitä mielialalääkkeitä kylläkin käytetään nostamaan kipukynnystä kipupotilailla. Se vuosien kipuilu kun laskee mielialaa ja aiheuttaa sitä myöten masennusta, mutta suuri käyttäjäryhmä on kipupotilaat. Ei se ihmisestä hullua tee. Kela vaan ei erittele erikseen jos lääkäri on kirjoittanut ne reseptiin kivun hoitoon /kipukynnystä nostamaan, vaan kaikki menee samaan läjään masennukseen. Tässä tietenkin tehdään väärin, mutta kela nyt muutenkin on ajasta jäljessä diagnoosissa.
Höpö höpö. Olen itse hoitaja ja tämä mieliala-lääkkeillä kivun lievittäminen on marginaalia. Infarktin jälkeen potilaalle kyllä syötetään lääkitystä mielialan kohentamiseksi ja kuntoutuksen tueksi. Olet tätä virheellistä tietoa kylvänyt täällä aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Olen itse hoitaja ja tämä mieliala-lääkkeillä kivun lievittäminen on marginaalia. Infarktin jälkeen potilaalle kyllä syötetään lääkitystä mielialan kohentamiseksi ja kuntoutuksen tueksi. Olet tätä virheellistä tietoa kylvänyt täällä aiemminkin.
Niin onhan olemassa ihan oikeitakin kipulääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin onhan olemassa ihan oikeitakin
Oikeita lääkkeitä vältetään koska niillä on päihdyttävä vaikutuksia. Mielialalääkkeillä ei ole sitä vaaraa niin siksi niitä voi kirjoittaa kaikille rajattomasti. Muut haitat kuin se päihtyminen eivät ole niin tärkeitä että niillä olisi lääkäreille merkitystä.
Onhan täällä menokin sen mukaista
Eikä niillä ole sitä sairauden tuntoa. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti: