Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Revennyt pimppi

Vierailija
17.02.2026 |

Lyhykäisyydessään.... Olen vähän aikaa sitten eronnut pitkästä suhteesta, johon syntyi lapset. Olen deittaillut muutamaa miestä ja olen tosi seksuaalinen, mutta en ole uskaltanut hypätä kenenkään uuden ihmisen kanssa sänkyyn, sillä repesin synnytyksessä pahasti ja tikit aukesivat. Emättimen suuaukko on ruma ja emätin löysempi, mitä ennen lapsia. Exäni kanssa seksi onnistui ihan hyvin edelleen ja tuntui (ilmeisesti) hänestäkin hyvältä, mutta... 

Huomaako miehet tällaisia asioita? Mitä ajattelette siitä? Tosi iso kynnys on, mutta en nyt loppuikääni haluaisi selibaatissa elellä. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikea sanoa kun ei näe, mutta jos pillu reikä vähän löysempi voi persereiällä sitä kompensoida 

Vierailija
2/5 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata karvat, ei näy helposti.Karvainen on paljon seksikkäämpi kuin karvaton pillu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ole ottanut lääkärissä puheeksi. Yksi keino, mitä minä käytän pienehkön kalun omaavan ukkoni kanssa: Hyvin liukastettu, kohtalaisen paksu anaalitappi peräsuoleen, niin vagina pienenee kummasti. Lisäksi tulee painetta G-pisteeseen (tai klitoriksen tyveen, kuinka vaan). 

Vierailija
4/5 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me huomaamme. Et pysty peittämään asiaa millään tavalla.

Vierailija
5/5 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppi on nätti aina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän