miltä supistus tuntuu?
Joka keskustelussa sanotaan sen olevan kuin menkkakipu vaan minulla on aina ollut täysin kivuttomat kuukautiset joten en voi verrata.
Eli kuvaile supistus! Kivuton harjoitussupistus ja synnytyssupistus.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 16:31"]Kuin suobenveto eli voimakas lihaskouristus.
[/quote]
mahassa vai selässä?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 16:31"]Kuin suobenveto eli voimakas lihaskouristus.
[/quote]
mahassa vai selässä?
Siis kohdussa mulla tuo suonenvetoon verrattavissa oleva kouristus tuntui.
Aaltomainen polte, jonka alkamisen ja loppumisen huomaa. Minulla alkoivat molemmilla kerroilla alaselän sivuilta ja kipu tihentyi ristiselkään poltteena, jonka jälkeen helpotti. Harjoitussupistus taas tuntuu kuin joku vanne puristaisi vatsaa juuri siinä rajoilla, että ei voi sanoa sen sattuvan :D
Tuntuu kuin joku iskisi puukon alaselkään ja pyörittelisi sitä siellä...
Kuin pieni sähköisku, joka kestää usemman sekunnin, synnytysvaiheessa sitten pidempään. Selässä.
Minulla harjoitussupistukset oli kivuttomia mahan kovettumisia, kun taas supistuksessa kipu tuntui eniten alaselässä ja hieman munasarjojen kohdalla. Yleensä sen tietää kun supistaa kunnolla. :)
Useimmilla naisilla asiassa ei ole mitään epäselvää, sitten kun synnytyssupistukset ovat alkaneet. Ne myös tulevat säännöllisin, vähitellen tihenevin välein. Onnea matkaan, ap, jos synnytys lähestymässä!
Oliko teillä joskus kivuton supistus jonka aikaan oli vaikea saada selkä suoraksi kävellessä tai painoi hieman kumaraan vaikkei erityisemmin sattunut?
Kuin suobenveto eli voimakas lihaskouristus.