Mikä vika että ikkunanpesijää on niin vaikea saada? Ovatko firmat vain olemassa ilman että työnteko maittaa? Ehdota ikkunanpesijää!
Mikä vika että ikkunanpesijää on niin vaikea saada? Firmatkin tuntuvat melkein sellaisilta että ovat olemassa, mutta työnteko ei maita? Tähän hommaan kelpaisi ihan tavisihminen - ei tartte olla mikään ammattilainen. Itse en vaan enää pysty. ESPOO. Ehdota ikkunanpesijää!
Hei! Etsin ikkunanpesijää, mutta tämä ei vielä ole tilaus. Tulisitteko pesemään - kävisi melkein milloin vain? Tarvitsisin ikkunoiden VESIPESUn. Asuntoni on kaksikerroksisen talon ensimmäisessä kerroksessa. Minulla on kokemusta siitä että ikkunat on pesty jollain aineella jolloin tulos oli huono, mutta vesipesulla tulos on hyvä. Itse olen aina pessyt vedellä. Epäilen että tämä että vain vesipesu on hyvä johtuu siitä että vaikka tämä ei ole mikään 'kaupunkiasunto' niin ikkunoissa on mm katupölyä. Asunto on 70 neliötä ja ikkunoita on kolme ihan normaalikokoista ikkunaa ja sitten lasitettu parveke ja kylpyhuoneessa on ihan pieni ikkuna. Jostain syystä enää ei ole helppo löytää ikkunanpesijää enkä tiedä mistä se johtuu. Ystävällisin terveisin.
Kommentit (14)
Nyt kyllä avuttomuus oikein kirkuu tässä aloituksessa.
Laitoin googleen hakusanoiksi "ikkunanpesu firma" ja tuloksia tuli heti vaikka kuinka paljon. Yleinen avuttomuus on maailmamme pahin heikkous.
Rahalla saa, maksa kunnolla, niin saat!
Oletko kokeillut somen kautta? Kai Espoossakin on jokin puskaradioryhmä tai vastaava, jonne voit laittaa ilmoituksen? Sinuna kuitenkin jättäisin tuon sekavan saivarteluosuuden kokonaan pois, koska jos joku tulee pesemään ikkunasi se tuskin on hänelle ensimmäinen kerta. Sinä saatat tietää häntä vähemmän ikkunan pesusta muutenkin.
Usein ikkunanpesijät haluavat tietää ikkunoiden koon ja avautuvatko ne miten. Meillä on 60-luvun talo, jossa ikkunat avautuvat alhaalta ylöspäin ja jotkut ikkunanpesijäät ovat arkoja pesemään sellaisia rikkoutumisen riskin vuoksi.Lisäksi miten paljon haluat maksaa. Jos tahdot muutaman satasen pesun se voi olla aika vähän pestäviä pintoja.
Ikkunoiden pesu ei ole siivoojienkaan mielestä mitään kivaa hommaa ja siksi siitä maksetaan parempaa palkkaa. Sitä hommaa tekee ainoastaan keikkasiivoojat ja kesä voi olla kiireistä aikaa, kun lomat pyörivät ja vakituisetkin asiakkaat voivat tilata jotain isompia siivouksia, ikkunoiden ja saunojen pesua ym, just kesäaikaan, kun ovat itse reissussa.
t. siivooja
Ikkunan pesu on helppoa, mutta se oheistyö eli huonekalujen siirtäminen sälekaihtimien puhdistus, huh.
Kyllä se ikkunanpesupalvelu Espoosta löytyy. Nyt juuri on kesäloma-aika, niin siksikään ei välttämättä heti huomenna tai tällä viikolla. Sellaiset henkilöt, jotka eivät osta muita kotisiivouspalveluita kuin ikkunanpesun, saattavat tehdä varauksen monta kuukautta etukäteen. Joku vähemmän ammattimainen kesätyönään ikkunoita pesevä opiskelija saattaa olla valmis tulemaan pikaisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Ikkunan pesu on helppoa, mutta se oheistyö eli huonekalujen siirtäminen sälekaihtimien puhdistus, huh.
Ei ole huonekaluja joita tarttee siirtää eikä sälekaihtimia. On ihan tavalliset kerrostaloikkunat uudehkossa talossa eli ei mitään kummalisuuksia missään. Olen etsinyt netistä, mutta kun yrittää ottaa yhteyttä niin ei ole mitään firmoja mikä tuntuu todella oudolta. Aikaisemmin käyttämilläni on normalihinta jotain noin 160-180 e. Mistään kotitalousvähennyksestä ei ole hyötyä vaikka markkinoivat sillä. Tämä on homma joka sopii ihan kenelle tahansa joka on joskus pessyt oman kotinsa ikkunat. Itse asiassa tämmöinen homma on niitä jotka helposti tekee 'tutulle' ja maksusta en viitsi tähän mitään kirjoittaa. Puskaradio voisi toimia mutta en halua laittaa itseäni minnekään - ne on kait jotain FB ryhmiä.
Perustetaanko oma vauva-palsta-ILMO niille jotka haluavat tulla pesemään taviskodin ikkunat ja kirjoitetaan siihen että huonekalut tarttee olla siirretty että vapaa pääsy ja sälekaihtimia ei puhdisteta? Sille joka on ilman töitä tai tarttis pienen lisäsumman tämä voisi olla ihan hyvä. Tarttis vaan löytää nuo jotka tarvitsevat ikkunanpesun ja ne jotka valmiita tulemaan tekemään homman OMALLA LÄHIALUEELLA. Kyllä on kaikki käynyt hankalaksi nykyaikana.
Sitähän voisi laittaa LAPUN S-MARKETIN SEINÄLLE sopivalla tekstillä. Siellä on jo nyt että tullaan tekemään kaikenlaista tarvitseville. Nyt kuitenkin kyse PELKKIEN IKKUNOIDEN PESUSTA. En sitten tiedä miten karsia pois 'kamalat kodit' joita varmasti on ja joihin kukaan ei halua mennä pesemään edes ikkunoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole huonekaluja joita tarttee siirtää eikä sälekaihtimia. On ihan tavalliset kerrostaloikkunat uudehkossa talossa eli ei mitään kummalisuuksia missään. Olen etsinyt netistä, mutta kun yrittää ottaa yhteyttä niin ei ole mitään firmoja mikä tuntuu todella oudolta. Aikaisemmin käyttämilläni on normalihinta jotain noin 160-180 e. Mistään kotitalousvähennyksestä ei ole hyötyä vaikka markkinoivat sillä. Tämä on homma joka sopii ihan kenelle tahansa joka on joskus pessyt oman kotinsa ikkunat. Itse asiassa tämmöinen homma on niitä jotka helposti tekee 'tutulle' ja maksusta en viitsi tähän mitään kirjoittaa. Puskaradio voisi toimia mutta en halua laittaa itseäni minnekään - ne on kait jotain FB ryhmiä.
Laita ilmoitus lähikaupan ilmoitustaululle. Joku työtön voi olla halukas tekemään sen pimeästi tai sitten joku opiskelija, jos ei tarvitse olla ammattilaistasoa työn jälki.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut somen kautta? Kai Espoossakin on jokin puskaradioryhmä tai vastaava, jonne voit laittaa ilmoituksen? Sinuna kuitenkin jättäisin tuon sekavan saivarteluosuuden kokonaan pois, koska jos joku tulee pesemään ikkunasi se tuskin on hänelle ensimmäinen kerta. Sinä saatat tietää häntä vähemmän ikkunan pesusta muutenkin.
Usein ikkunanpesijät haluavat tietää ikkunoiden koon ja avautuvatko ne miten. Meillä on 60-luvun talo, jossa ikkunat avautuvat alhaalta ylöspäin ja jotkut ikkunanpesijäät ovat arkoja pesemään sellaisia rikkoutumisen riskin vuoksi.Lisäksi miten paljon haluat maksaa. Jos tahdot muutaman satasen pesun se voi olla aika vähän pestäviä pintoja.
Meinasin ehdottaa samaa. Ainakin meillä paikallisessa Facebookin puskaradioryhmässä on jatkuvasti ilmoituksia, missä nuoret, jotka eivät saaneet kesätöitä, tarjoavat just ikkunanpesupalveluita, ruohonleikkuuta yms.
Katsokaa elo-kuva ikkunanpesijän salaiset paljastukset.
Pesin eilen keittiön ikkunan ja se jäi niin likaisen ja nöyhtäisen näköiseksi, että kai se on pestävä vielä uudestaan. Kirkastui kumminkin.
Täällä kuuluu innokas käen kukunta. Sen ahkeruudesta tsemppiä.
Mielekästä kesäkuun päivää kansalaiset 🥰🦆🦔🐿🌿🌸🌻🐞🌺🦋🍒🍓
hermoja repivää homma ,toiset tosin tykkää.