mitä mieltä tästä tuoreesta bändistä?
Mitä tykkäätte? Onko mielestänne potentiaalia? Itse tykkään kovasti. Yksi bändin jäsenistä on ystäväni :)
Kommentit (22)
Musiikkityyli ei iske muhun, naisen ääni oli vähän mitäänsanomaton, mutta ihan perus wannabenightwishiä. Kyllä tuosta varmaan joku tykkää.
Tykkäsin naisen äänestä :) Ja hyvältä kuulostaa soittokin
En nyt oikein osaa sanoa, että oliko hyvä vai ei, tällästä poppia se oli. Kun en kuuntele tälläistä. Siitä kuitenkin pettymys, kun musiikkityyliksi oli laitettu "Alternative Metal". Kummankaan asian kanssa tällä kun ei ollut mitään tekemistä, ei varsinkaan metallin. Kannattaiskohan näiden vielä miettiä tota omaa genreluokitustaan?
voi luulempa et kovin moni avmamma ei tämmöstä musiikkia kuuntele. Mut itse tykkäsin ;) Voivat päästä korkeallekkin.
Miksi pitää noilla pojilla olla sama tyyli kuin haloo helsingin pojilla?! Hiukset ja puvut... Toivottavasti oli vain tuossa yhdessä promokuvassa.
En tykkää naisen äänestä, muuten hyvä.
En aluks tykännyt yhtään, mut jostain syystä oon kuunnellut nyt biisiä varmaan 30 minuuttia ja koko ajan kolahtaa paremmin :D
kiva kuulla et joku muukin tykkää :)
Ajattelin et av:lla vaan haukutaan..
Ap
Suomen oma Paramore?
Olisihan tuota vokalistin osuutta voinut miksailla soundillisesti vähän mahtipontisemmaksi, se kuulostaa liikaa "olen laulamassa idols-karsinnassa" -materiaalilta. Jotain kaikua lisätä tai käyttää päällekkäisiä ääniraitoja, jolloin paikottainen liian hiljaa/aavistuksen verran epävarmasti laulaminen kuuluisi. Jotenkin toi laulajan äänen liian tarkka kuuluminen jarruttaa koko biisiä, vaikka tyttö on kyllä hyvä laulaja kunhan saa lisää varmuutta.
Korjaan äskeistä: jolloin paikoittainen liian hiljaa/aavistuksen verran epävarmasti laulaminen ei kuuluisi.
Mä tunnen laulajan :) Ja yllättäen tykkään bändistä ;)
Mulle nuo metallibändit kuulostaa kaikki samalta. Tuskin tulevat saamaan soittoa..
Moshaus näytti olevan hallussa mutta muuten aika mitäänsanomatonta huttua