Minkälainen on täydellinen suudelma
Missä tilanteessa suutelisit? Entä paikka? Miten suutelisit? Olisitko aloitteentekijä vai suudeltava? Leikittelevä, kiusoitteleva, intohimoinen, syvä vai perhosenkevyt? Pehmeä vai näykkivä? Märkä vai kuiva?
Kommentit (12)
Koiramainen suudelma. Mies tulee kadulla vastaan ja hypähtää innoissaan "häntä heiluen" kohti ja pussaa.
Alapeukkuja tulee, muttei analyysiä täydellisestä suudelmasta. Eli olen oikeassa. -2
Olen niin itsekriittinen ja naiset vielä kriittisempiä, että enpä mene sanomaan minkälainen olisi paras suudelmani.
Naisen paras suudelma riippuisi tilanteesta. Tutustumisvaiheessa olisi kiva jos nainen kysyisi ensin koskettavalla äänellä saisiko suudella (tosi realistista, tiedän) ja sitten suutelisi kasvoihin, vaikka sillä tavalla varkain kun katsoisin muualle. Ei tarvitsisi olla suulle. Olisi hienoa jos nainen halaisi siinä samalla eikä päästäisi heti irti.
Toinen mukava tilanne olisi sellainen, jossa nainen suutelisi aamulla herätessä kasvoja ja lähialueita, esim.hartioita jos ihoalue olisi paljas. Ennen kuin tulee mieleen nostaa päätä tyynystä. Olisi mukavaa jos siihen liittyisi jotain hellyyssanoja myös.
Kolmas tilanne voisi olla sellainen, jossa nainen suutelisi yllättäen kesken kasvokkain käydyn keskustelun. Ei sillä tavalla elokuvamaisesti syleilyyn vangiten, vaan enemmän sillä tavalla leikkisästi ja lyhyesti ikään kuin keskustelun katkaisemiseksi tai arvostuksen osoitukseksi...ikään kuin olisi pakko saada se konktakti siihen väliin kun pelkkä arkinen keskustelu kiihottaisi aisteja niin paljon. Siihen pikasuukkoon sitten sellainen sympaattinen hymy päälle. Ei sellainen seksi-ilme vaan sellainen yleislempeä olemus.
Rakastellessa sitten olisi myös omat suukkonsa mutta niihin en aio mennä.
-Mies 28v-
Täydellinen suudelma on tällainen:
Ensin aloitetaan kuivin huulin pienillä pusuilla. Sitten katsellaan välillä silmiin ja pusutellaan vähän kauemmin. Sitten kun hengitykset jo vähän kiihtyvät ja silmät tummenevat avataan jo vähän suuta. Ensin käytetään kieltä hyvin varovasti ja sitten annetaan fiiliksen viedä. Tämä tietysti tilanteessa jossa seuraavaksi ehkä tapahtuu muutakin ;)
Rakastan suutelemista.
nainen
Täydellinen suudelma on vuorovaikutusta. Ei liian vähän eikä liian paljon. Mutta sellainen, jossa huomaa, että mies kuuntelee eleitäni ja reagoi niihin.
Se on suudelma oikean henkilön kanssa.
Se ensimmäinen suudelma pitkän erossa olon jälkeen<3
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 07:42"]
Se on suudelma oikean henkilön kanssa.
[/quote]
Ainoa hyvä vastaus mielestäni tämä. Tekniikat... mitä niistä. Se on sellaisen kanssa, jonka seurasta menee ihan sekaisin jo ennen suudelmaa.
Täydellinen suudelma on jännittävä.
Täydellinen suudelma olisi sellainen, jossa frendit ei kattois silmä kovana vieressä.
Mä haluaisin tehdä ensi suudelmansa yhden pojan kanssa mutta se ei ehkä mun
Ei naiset osaa kertoa tällaisia asioita. Mies tekee aina jotain väärin, mutta kun kysytään suoraan niin vastausta ei saada. Kysymys ei ole siitä, mikä on täydellistä vaan siitä, että mikään ei ole koskaan oikein.