Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia miehen kaverilta?

Vierailija
29.04.2014 |

Kun tavataan hän katsoo syvälle silmiin ja puhuu mulle yksin vaikka pöydässä olisi muitakin, yleensä kolme pariskuntaa. Hän kyselee paljon lasten harrastuksista ja vaikuttaa olevan erityisen kiinnostunut juttelemaan kasvatusasioista vaikka itsellänsä ei ole lapsia. Tätä tekee vain minun kanssani, ei mieheni tai muiden kaverinaisten.

Eilen oltiin yhteisen ystävän mökillä kevättalkoissa. Ilta eteni kivasti ja meni myöhään saakka. Lähdimme kohti autoa ja unohdin sisälle villikseni, jota menin hakemaan. Palatessani ulos tämä mies juoksi perääni jopa hieman hengästyneenä ja sanoi, että "ai lähdet, moi" ja koski olalle hyvästiksi. 

Muut kaverinaiset saavat kyllä lähteä rauhassa kotiin kaveriporukan tapaamisista vaikka eivät tätä ihmistä henkilökohtaisesti hyvästelisikään. Olemme tunteneet miehen kanssa kolme vuotta ja on alusta saakka ollut jännä tunne hänestä. Hänellä on välillä tyttöystävä ja välillä ei. Tällä hetkellä nainen oli mökkitalkoissa, jopa mukana.

Olenko ihan väärässä, että käytös viestii ihastuneisuudesta minuun vai olenko hänestä vastaavasti vain hyvä tyyppi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kaunis?

Vierailija
2/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä käyttäytyisin noin olisin kiinnostunut sinusta.

t:mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 16:05"]

Oletko kaunis?

[/quote]

En sanoisi kaunis, mutta en ainakaan ruma. Ehkä jopa kaunis laitettuna, lähinnä sopusuhtainen.

ap

Vierailija
4/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla vain, että mies kokee ystävyyden kanssasi erittäin tärkeäksi. Hän myös voi pitää sinua henkilönä, jonka kanssa on helppo puhua luettelemisistasi asioista. Kuulostaa kuitenkin ihastumiselta. Etköhän sinä sen itse tiedä. Silmistä sen näkee.

Vierailija
5/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 16:14"]

Saattaa olla vain, että mies kokee ystävyyden kanssasi erittäin tärkeäksi. Hän myös voi pitää sinua henkilönä, jonka kanssa on helppo puhua luettelemisistasi asioista. Kuulostaa kuitenkin ihastumiselta. Etköhän sinä sen itse tiedä. Silmistä sen näkee.

[/quote]

Kun hän katsoo silmiin, niin näyttää kuin hän uppoaisi katseeseeni, vaikea selittää, mutta jotain sellaista se katse on. En ole kolmessa vuodessa huomannut, että katsooko hän tällä tavalla silmiin muitakin ihmisiä/naisia, vai vain minua.

ap

Vierailija
6/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 16:14"]

[/quote]

Kun hän katsoo silmiin, niin näyttää kuin hän uppoaisi katseeseeni, vaikea selittää, mutta jotain sellaista se katse on. En ole kolmessa vuodessa huomannut, että katsooko hän tällä tavalla silmiin muitakin ihmisiä/naisia, vai vain minua.

ap

[/quote]

No yritä kattoo jos pupillit laajenee.

Vierailija
7/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kehtaa peukuttaa tekstiäni ja miksi? En minä ole mitään pahaa tehnyt ja parisuhteessakin olen, en ole ihastunut mutta imarreltu miehen käytöksestä kylläkin.

Ulkoisesti mies vastaa ihannemiestäni, mutta muuten ei.

ap

Vierailija
8/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi rrrrrakastunut suhun. Ota pikapano?

Vierailija
9/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pillua.

Vierailija
10/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku, niin mikä ettei, mukava mies. On kuitenkin vanhan tutun miehen kanssa nuo 2 lasta ja yhteinen talo, joten paljon menetettävää.

ap

Vierailija
11/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naimanaamat?

Vierailija
12/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naimamaanalla tarkoitetaan millaisia lapsia tulisi niin on. Saisimme pitkiä, tummia ja kauniita lapsia. ap

Vierailija
13/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 16:36"]

Kuka kehtaa peukuttaa tekstiäni ja miksi? En minä ole mitään pahaa tehnyt ja parisuhteessakin olen, en ole ihastunut mutta imarreltu miehen käytöksestä kylläkin.

Ulkoisesti mies vastaa ihannemiestäni, mutta muuten ei.

ap

[/quote]Ai että oikeen kuka KEHTAA peukuttaa....

Mutta joo. Joko ihastunut tai sitten on vaan niin helppo jutella sulle. Ei oikeen näin tekstin kautta voi tietää. Ei se sua ainakaan arista tai vihaa. :)

Vierailija
14/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihastunut mieheen

Vierailija
15/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on naimanaama? Kuulen ekaa kertaa.

Vierailija
16/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 16:55"]

Olet ihastunut mieheen

[/quote]

Näin juuri. Sitä alkaa yleensä nähdä asioita, joita haluaa nähdä. Kun autokuume iskee, niin kaikilla muillakin näyttää olevan uusi Bemari. Kun vauvakuume iskee, niin miten tuleekin lastenrattaita vastaan joka puolella. Ja niin edelleen.

Vierailija
17/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit juossut testiksi miestä karkuun ja katsonut jaksaako se hengästyneenä juosta perässäsi koskeakseen olkapäähäsi hyvästiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi