Mulle tulee kaikissa vaalikoneissa ykköseksi Alexander Stubb
Kommentit (14)
Oletko sinäkin ollut koulukiusaaja?
Sekalaista seurakuntaa tarjoavat minulle. Enimmäkseen Kokoomuksesta, mutta kärkeen kiilaa välillä ihan outoja naamoja piraateista tms. Häntäpää on selvempi: kommareita, persuja, pienten hörhöremmien edustajia ja tietenkin P. Väyrynen, joka on kaikkien kanssa eri mieltä kaikesta.
Vihreitä ja demareita tuppaa tulemaan.
Säälin sinua. Minulla tulee älykkäitä ehdokkaita ykköseksi. Viimeisenä eli kauimpana itsestäni on arvoiltaan kylmä köyhät kyykkyyn-Kokoomus.
No mulla tulee Antti Kaikkonen!! :D
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 09:32"]
Säälin sinua. Minulla tulee älykkäitä ehdokkaita ykköseksi. Viimeisenä eli kauimpana itsestäni on arvoiltaan kylmä köyhät kyykkyyn-Kokoomus.
[/quote]
Olet siis sitä mieltä, että samaa mieltä kanssasi oleva on älykäs, muut eivät. Tämä mielipide ei kyllä viittaa kovin suureen älykkyyteen. Mutta sellaista se on; punaniskaisimmat persutkin vaativat "järkeä tähän meininkiin". Siis sitä, mikä heidän mielestään on järkeä, mutta monen muun mielestä vain luuloa, uskoa ja suurta tunnetta.
Mulla tulee toiseksi Ylen vaalikoneessa Jussi Halla-aho. Häntä en kuitenkaan äänestä.
Mulla tulee lähinnä RKP:tä :D Ja ei, en ole suomenruotsalainen (isoisoisäni oli) ja äidinkieleni on ihan suomi (ruotsista kirjoitin C:n).
Normisti kannatan Vihreitä.
Kauimpana omista arvoista oli (ei niinkään yllätys) Persut.
top 5:ssä on minulla ollut ehdokkaita seuraavista puolueista (3 vaalikonetta käytynä läpi, mtv3, Iltalehti, HS): RKP, Vihreät, Kokoomus, Piraattipuolue ja ompa joukkoon eksynyt yksi SDP:nkin edustaja.
10 lisää: tulipa SKP:nkin ehdokas sijalle 5 yhdessä vaalikoneessa :P
Stupido on yltiöhyysäri, joka antaa viisarit kellosta jos eurooppalainen pyytää!
Surunvalitteluni. Mut kaipa toi Stubido on oikeistolaisille unelmapoju. Hyh! Kiipijänilkki.
10+11 teki ylen vaalikoneen, ja tulos: vähiten sopii muutos 2011 ja kaksi persuehdokasta (21-22%). Parhaiten sopivat ovat kaikki Vihreitä (82% ja kahdella 88%)
IHHAHHAA!