Lapsen nimeksi Larisa/Larissa?
Meille on syntymässä tyttö ja ajattelin hänelle nimeksi Larisa/Larissa. Onko paha? Siskon nimi on Laura
Kommentit (36)
Nostelen vielä. Lisää mielipiteitä?
Larissa on hyvä nimi. En tunne ketään Larissa tai Clarissa-nimistä ja just siksi varmaan tykkään siitä.
Mulle tuli heti mieleen venäläinen nainen turkissa ja korkeissa koroissa, vahvassa meikissä
Ei olla romaneja:D Ja Marissa olisi oikein kaunis nimi, mutta on liian samankaltainen esikoisen nimen kanssa.
Ja vaikka nostelin ketjua, en ole Ap... vaan se toinen Larissa nimeä vahvana vaihtoehtona pitävä.
Larissa nimi on Goottien maasta (nykyistä Ranskaa) 300 -luvulta. Hieno nimi!
Taidat itse olla omani, sitä luokkaa on kommenttisi!
Hyvä alkaa jo valmistautua siihen, kun Venäjä valloittaa Suomen.
Sori nyt vaan mut Larissa on ihan sikaruma nimi. Ei tule mieleen mitään positiivista. Kansainvälinen joo mutta mieti nyt miten kateellinen Larissa tulee olemaan siskolleen jolla on kaunis, normaali nimi.
Venäläisten ja mustalaisten suosima nimi. Kovasti vaan Lauran kanssa erikastia. Toinen perus nimi ja toinen sointuvampi.
Turhan venäläinen nimi mun makuuni.
Meillä oli ala-asteella yks Larissa. Oli ihan ok tyyppi. Ihan ok nimi.
Melissa sopisi paremmin Lauran pariksi.
Niin, Melissa on ihan ok, mutta itseäni viehättää Larisa/Larissa. Sukunimikin on hiukan erilainen kuin Virtanen, että passaa senkin kanssa. AP
Mielestäni erittäin venäläinen nimi ja jos sukutaustaa ei sinnepäin, niin vaikuttaa erikoiselta valinnalta.
Aloitit ketjun asiasta, jota minäkin tässä vatsaa kasvatellessani olen miettinyt. En vain itse viitsinyt laittaa ketjua alulle. Täällä siis toinen, joka mielenkiinnolla odottaa kommentteja nimestä:)
Minusta kaunis ja hieman erikoisempi nimi, joka on kuitenkin suomalaistenkin helppo lausua, eikä sekoitu helposti toisiin nimiin.
Up!