Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi kuvitella, että naisen seuraaminen kaupassa johtaa johonkin hyvään?

Vierailija
20.11.2020 |

Eilen illalla kaupassa maskikasvoinen mies katsoi minua kiinnostuneesti. Ei siinä vielä mitään, mutta kun menin katselemaan toista hyllyä, niin hetken päästä selän takaa kuuluu hiljainen vihellys. Se sama mies vihelsi minulle ja seisoi nyt paikallaan katsellen minua muutaman metrin päässä. Vaikka hänellä olikin maski, uskoin nähneeni että hän hymyili, silmät näyttivät siltä. Lähdin toiseen suuntaan.

Eikös hetken kuluttua se sama mies tule taas katselemaan samaa hyllyä kanssani vilkuillen minua. Lähdin taas muualle. Tämä mies seurasi minua koko ajan, ehdin sokkeloida kaupassa muutaman minuutin ajan ja jokaisella kerralla lopputulos oli se, että mies tuli sinne missä minä olin.
Sitten olinkin jo saanut ostokseni tehtyä, menin kassalle ja lähdin kotiin. Onneksi miestä ei enää näkynyt. Oli todella omituinen koko tilanne.

Mitä voi liikkua tuollaisen ihmisen päässä? Miten joku edes voi ajatella, että mitä enemmän pakottaa itseään toiselle, sitä enemmän toinen kiinnostuu? Sehän menee juuri päinvastoin😬

Kommentit (289)

Vierailija
241/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, karmea tilanne! Eräs mun kesätyöpaikan mies ihastui minuun tulisesti. Pyyteli treffeille ja hakeutui seuraan. Sitten yhtenä pimeänä loppusyksyn iltana puhelimeeni tuli häneltä whatsapp-viesti, että katsopa ikkunasta. Siellä hän odotteli luokseni pääsyä tuliaisten kanssa. Missään vaiheessa en ollut kertonut, missä asuin ja mun puhelinnumerokin oli salainen. Mua puistatti. Tämä ei oikeastaan liity Ap:n kokemukseen muuten kuin että tuollaiset tyypit ovat pelottavia.

Miten tilanne päättyi.

Sen illan osalta se päättyi siihen, että kerroin mulla olevan vieraita jo valmiiksi. En ollut osannut varautua tilanteeseen millään tavalla. Sikälikin juttu oli ongelmallinen, että kyseinen mies oli mun työpaikalla esimiesasemassa ja asetelma ahdisti mua. Tuon illan jälkeen mulla oli tapana pitää valoja sammuksissa, joten mun asunto näytti siltä kuin en olisi ollut lainkaan kotona. Olin todella onnellinen mun pestin päätyttyä, sillä pääsin palaamaan takaisin kotikaupunkiini. Kyseessä oli siis mun kesätyöpaikka, jossa olin vielä myöhään syksyllä erään työkaverin loman ajan.

Olin eräässä liikuntakeskuksessa asiakkaana ja kävin usein susäpyöräilytunneilla. Samat ohjaajat niissä. Eräs miesohjaaja jututti minua ja muitakin. Olin ollut asiakkaana noin 4 kk, kun eräänä iltana tämä mies soitti minulle ja pyysi trffeile. Numeroni on salainen. Tiesi minusta oaljon, oli ottanut tuedot asiakasrekisteristä. Loppui sen kuntokeskuksen asiakkuus siihen

Minulle kävi lähes samoin. Olin jäsenenä kuntosalilla. PT, joka oli tehnyt minulle ohjelman tuli sen jäljeen eräänä päivänä kun olin treenaamassa. Kyseli ensin miten pn mennyt, sitten tuli viereen ja laittoi käden harteilleni ja vetäisi kainaloon "näyttääkseen jonkun treeniliikkeen", loppui jäsenyys siihen. Kuulin myöhemmin, että oli lähennellyt myös muita naisia ko salilla

Hyi hitto. Meidänkin salilla oli PT joka yritti iskeä kaikkia naisia. Taidettiin irtisanoa.

Vierailija
242/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa u l k o m a a l a i s e l t a

Päinvastoin. Ne ulkomaalaiset tulevat kyllä vähän turhankin suoraan iskemään juttua, eivätkä kuikuile ujosti hyllyjen takana.

Itse asiassa tiettyjen ryhmien edustajat nimenomaan tekevät tuota seuraamista, tuijottelua, vislailua jne. Ihan hiton ahdistavaa jossain kaupungilla kun saa sellaisen peräänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju todistaa sen, että pelottavia miehiä on enemmän kuin uskoisi. Ilmestyihän tähänkin heti yksi (vai onko niitä useampia) raivoamaan. Ihan todella karmiva tyyppi, täynnä pakkomielteisiä vihaa.

Vierailija
244/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi itku. Mies varmaan vaan yritti antaa sulle helpon tilaisuuden tehdä aloite jos itseään ujostutti ja tiesi saavansa pakit samantien jos jotain yrittää sanoa. 

Jos kerran tiesi, ettei nainen ollut kiinnostunut, niin miksi sitten seurasi? = ahdistelua. 

Vierailija
245/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi itku. Mies varmaan vaan yritti antaa sulle helpon tilaisuuden tehdä aloite jos itseään ujostutti ja tiesi saavansa pakit samantien jos jotain yrittää sanoa. 

Jos kerran tiesi, ettei nainen ollut kiinnostunut, niin miksi sitten seurasi? = ahdistelua. 

Tarkoitin vain että ainakin itse ilahtuisin jos joku nainen antaisi ymmärtää olevansa kiinnostunut vaikkei uskaltaisikaan tulla itse suoraan tekemään aloitetta, tällöin se olisi helpompaa itselle. 

Vierailija
246/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen tietyn kulttuurin edustajat ja sit haukutaan rasistiksi ja vihapuhujaksi jos ei suostu r""" k"tt"v"ksi

Mut huomaa et kyl ne suomi miehetkin osaa, kuten toi yksi,, oikein makeat naurut saatiin siskon kanssa kun luettiin täällä tuon öyhöttäjän juttuja täältä, on muuten aika tutun kuuloinen heppu muutenkin :D

Hmph, mistähän vois johtua et naiset ei lämpeä, ei yhtään siitä et halventaa, solvata, vähättelee naisia,, ei edes alkeellisia perustapoja mitä jo 3 vuotiaatkin osaa:D

Mut oikeasti pelottavaa tuossa on se et noita öyhöttäjiä on ihan livenäkin, oikein uhkuvat naisvihaa, koska sosiaaliset taidot puuttuvat, vihaavat kaikkia naisia koska itse halventaa ja on todella todella häijy, sit ihmettelee kun ei naista ole ja naiset jättää

Vierailija
247/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin vain että ainakin itse ilahtuisin jos joku nainen antaisi ymmärtää olevansa kiinnostunut vaikkei uskaltaisikaan tulla itse suoraan tekemään aloitetta, tällöin se olisi helpompaa itselle. 

Ei apua...

Vierailija
248/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai olisiko niin että kyseessä oli lyhyt ja ruma mies joten pakit sai heti. Jos olisi ollut 2metrinen laatikkoleuka komistus niin olisit hypännyt sen syliin samantien ja lähtenyt panemaan.

Eihän tuossa annettu edes mitään pakkeja vaan pakoiltiin hyvin omituista yksilöä. Eihän ap lähestymisestä valita vaan siitä että tuntematon ihminen alkoi kaupassa vainoamaan.

Vierailija
249/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, on olemassa kaikenlaisia sairauksia. Mielen sairaudet ovat sairauksia ihan siinä missä vaikka diabetes, kihti tai influenssa. Miten joku voi toimia aloittajan kuvailemalla tavalla? Miten joku voi nilkuttaa tai aivastella? Sairauksissa on kaikenlaisia oireita.

Vierailija
250/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävintä on kun huomaa oman miesystävän olevan tälläinen pervo-kyylä :(

Vierailija
251/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ujoille ja sosiaalisesti kömpelöille miehille, jotka eivät tunne elävässä elämässä naisia:

jos olette kiinnostuneita jostain naisesta, niin lähestykää häntä yhtä kohteliaasti ja kunnioittavasti kuin lähestyisitte miespuolista pomoanne.

Koska silloin kohtelette häntä todennäköisesti kuin ihmistä.

Kuka mies lähestyisi miespuolista pomoaan vislaten hänelle kaupassa ja stalkaten häntä hyllyriviltä toiselle? Ei kukaan täyspäinen.

Miksi se olisi ok viehättävän naisen kohdalla? Miksi ahdistava ja outo käytös herättäisi positiivista vastakaikua?

Vierailija
252/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävitte kaupassa ja ahdistuit kun miehesi seurasi sinua koko kauppareissun ajan? :D

Vierailija
253/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävitte kaupassa ja ahdistuit kun miehesi seurasi sinua koko kauppareissun ajan? :D

😅

Vierailija
254/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ahdistavalla kyyläämisellä kyllä varmistetaan että nainen ei kiinnostu. Minä voisin ihan hyvin kiinnostua jos kiva mies tulisi juttelemaan asiallisesti, mutta tuon aloituksen miehen tyyli on sellainen että kuka tahansa juoksee karkuun.

Vierailija
255/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille ujoille ja sosiaalisesti kömpelöille miehille, jotka eivät tunne elävässä elämässä naisia:

jos olette kiinnostuneita jostain naisesta, niin lähestykää häntä yhtä kohteliaasti ja kunnioittavasti kuin lähestyisitte miespuolista pomoanne.

Olen ujo ja sosiaalisesti kömpelö, lähestynyt naisia aina kuvailemallasi tavalla ja mitään vastakaikua ei ole ikinä tullut (: 

Muita vinkkejä?

Vierailija
256/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ujo ja sosiaalisesti kömpelö, lähestynyt naisia aina kuvailemallasi tavalla ja mitään vastakaikua ei ole ikinä tullut (: 

Muita vinkkejä?

Pointti on siinä, että kohteliaasti lähestymällä on EDES JONKINLAINEN MAHDOLLISUUS saada positiivinen vastaanotto, TOISIN KUIN ap:n esimerkin tavoin creeppaamalla.

Eri

Vierailija
257/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita vinkkejä?

Jatka vaan samalla mallilla. Ehkä joskus tärppää.

Vierailija
258/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-oh, hankala kuvitella, että seuraisi. Joskus sattuu käymään sillä tavalla, että katseet kohtaavat jonkun naisen kanssa kaupassa ja satutaan useaan kertaan samalle hyllyvälille. Monesti alan huolestua, että pitääköhän se (nainen) minua stalkkaajana. Loppuajan koitan vältellä kyseistä henkilöä. Monesti on vaan hankalaa olla katsomatta jos kyseessä on todella kaunis nainen.

Vierailija
259/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita vinkkejä?

Pointti on siinä, että kohteliaasti lähestymällä on EDES JONKINLAINEN MAHDOLLISUUS saada positiivinen vastaanotto, TOISIN KUIN ap:n esimerkin tavoin creeppaamalla.

Eri

jees. Kuvailit aika hyvin miten ihania ihmisiä monet naiset on, kun kohteliaasti lähestyvä saa sentään "jonkinlaisen mahdollisuuden" mukavaan vastaanottoon :D Todennäköisesti saa silti suoraan pakit ja usein mahdollisimman julmalla ja ilkeällä tavalla niin että varmasti miehen itsetunto tuhotaan loppuiäksi.

Vierailija
260/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo-oh, hankala kuvitella, että seuraisi. Joskus sattuu käymään sillä tavalla, että katseet kohtaavat jonkun naisen kanssa kaupassa ja satutaan useaan kertaan samalle hyllyvälille. Monesti alan huolestua, että pitääköhän se (nainen) minua stalkkaajana. Loppuajan koitan vältellä kyseistä henkilöä. Monesti on vaan hankalaa olla katsomatta jos kyseessä on todella kaunis nainen.

Tuskin pitää. Tuolla tavalla sattuu vähän väliä (joskus ihan söpöjenkin miesten kanssa), ei siinä mitään ahdistavaa ole. Aivan eri juttu jos toinen tarkoituksellisesti hakeutuu aina samaan paikkaan ja hakee koko ajan katsekontaktia, ja varsinkin jos vielä vislaa, mutta ei kuitenkaan sano sanaakaan. Todella omituista käytöstä.