Mistä paha haju ihmisessä johtuu? Eivätkö kemiat vain kohtaa?
Olen tapaillut miestä joka on muuten oikein hyvä tyyppi ja sovimme ainakin fyysisesti hyvin yhteen, mutta hänen ominaishajunsa tai joku vastaava on nenääni melko sietämätön. Se on vähän kuin viemärin ja ummehtuneen perunakellarin sekoitus, enkä osaa kunnolla sanoa mistä se on peräisin. Joskus sitä ei haista ollenkaan ja joskus sen tuntee jo metrien päästä. Onkohan tällaisella suhteella mitään toivoa tai tottuuko tuohon ajan myötä? Onkohan minussakin hänen mielestään joku tuollainen haju?
Kommentit (936)
ketju täynnä sis-scienceä, broscience naisvastinetta. Täyttä tuubaa siis
Sisäsiittoisilta ja peräkammarin pojilta näyttivät myös nämä 2 herraa jotka pod casteissaan haukkuivat lihavia naisia.Kannattaisi ensin itse vilkaista peilikuvaansa,ennenkuin rupeaa muita arvostelemaan.Onneksi en tässä ajassa ole enää nuori! Itselläni on komea mies.Ollut viimeiset 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Se on kemiaa. Mulle on käynyt pari kertaa sinkkuiluaikoina niin, että miehen ominaishaju on ollut mun nenääni ihan sietämätön, eikä kyse ollut huonosta hygieniasta. Ei vaan ole pystynyt jatkamaan suhdetta, vaikka toinen olisi ollut kuinka mukava.
Sen sijaan nykyinen puolisoni tuoksuu aina tosi hyvälle, vaikka olisi hikoillut tai unohtanut käydä suihkussa.
Näinhän se on. Nauratti vain tuo ap:n kuvaus: joku viemärin ja ummehtuneen perunakellarin sekoitus. Ja tämä siis kun mies ollut ns. paraatikunnossa. Ehkä ei kannata jatkaa :)
Mitä pahemmalle vieraan naisen pillu haisee sitä kiihottavampaa!
Sillä toisella nyt vaan sattuu olemaan paskat housuissa. Turha sitä on ihmetellä.
Persuilla perushygienian puutteesta.
En tiedä, mutta kun kävin helsingissä niin siellä kaikki haisivat kaatopaikalta.
Sellainen pistävä vanhan raadon haju oli kaikkialla.
Olen huomannut että vegaanit haisevat normaali ihmisiä enemmän. Onko se sitten se sama metaani ongelma heillä kuin lehmillä ja muillakin märehtijöillä?
Vierailija kirjoitti:
Sisäsiittoisilta ja peräkammarin pojilta näyttivät myös nämä 2 herraa jotka pod casteissaan haukkuivat lihavia naisia.Kannattaisi ensin itse vilkaista peilikuvaansa,ennenkuin rupeaa muita arvostelemaan.Onneksi en tässä ajassa ole enää nuori! Itselläni on komea mies.Ollut viimeiset 30 vuotta.
Miten lihavan kutsuminen lihavaksi voi olla loukkaavaa tai edes haukkumista? Ei se, että ihminen häpeää olomuotoaan niin paljon, että totuuden kuuleminen tuntuu karulta tarkoita että häntä pilkataan.
Jos isä on 50% suomalainen,50% ruotsalainen ja äiti on 30%suomalainen ja 70% rasvaa niin mitä niin hävettävää siinä on , ettei sitä saa mainita ,ilman että se kuviteltaisiin muuksi kuin totuudeksi?
Kummallista , mutta...
Näin se vaan menee...
Ole ihan mitä mieltä haluat,olen saanut sanottua sanottavani !Jääkä te muut tänne tappelemaan henkihieverissä,minun ei tarvitse,Kuten sanottua olen ihan eri sukupolvea kuin sinä,sinua ennen elänyt mummo!
Sillä edelleen: Kommenttisi minun kommenttiini vaikutti aivopierulta.Et taida olla lähellekään edes neljääkymmentä,koska miten asian ilmaiset ,vaikutat hieman jälkeenjääneeltä ,ehkä myös hieman yksinkertaiselta!
On ihmisiä, joilla itsellään on ns. "hajunenä". Eli ongelma on siellä omassa nenäontelossa josta paha haju pöllähtelee. Lisäksi on olemassa yliherkkyyttä hajuille.
Tuohon kallistuisin, koska aniharvoin kohdalle on tullut pahanhajuinen ihminen. Sellainen, joka ei aikoihin ole päässyt pesulle.
Myös koirat haisevat enemmän tai vähemmän, etenkin kun turkki on märkä. En luopuisi koirasta tai miehestä hajun takia. Suihkussa tarvii kyllä käydä ja peseytyä kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Persuilla perushygienian puutteesta.
Kommarit haisee rýssalle ja homot kakalle. Luonnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta kun kävin helsingissä niin siellä kaikki haisivat kaatopaikalta.
Sellainen pistävä vanhan raadon haju oli kaikkialla.
Kaikkihan sen tietävät että Hesassa haisee. Sinne ei kannata mennä edes käymään.
Minulla on niin ikävä kasari ja ysäri Suomea!Tuntuu ,että kuolen tähän ikävän tunteeseen:(
Stadi tuoksui silloin ruusuille.
Olin nuorena hoikka,painoin 40 kiloa,eli puolet vähemmän mitä nykyään.Siitä miehet tykkäsivätkin:)
Ite haisen aina hielle, koska urheilen aina tilaisuuden tullen "pakkomielisesti".
Ah nuoruus, no ,aika kultaa muistot.Heitän haikeat jäähyväiset nuoruudelle. Olen elänyt.
Naiset, joilla on tosi korkea BC, haisee joskus ihan luotaantyöntävälle.