Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä paha haju ihmisessä johtuu? Eivätkö kemiat vain kohtaa?

Vierailija
19.11.2020 |

Olen tapaillut miestä joka on muuten oikein hyvä tyyppi ja sovimme ainakin fyysisesti hyvin yhteen, mutta hänen ominaishajunsa tai joku vastaava on nenääni melko sietämätön. Se on vähän kuin viemärin ja ummehtuneen perunakellarin sekoitus, enkä osaa kunnolla sanoa mistä se on peräisin. Joskus sitä ei haista ollenkaan ja joskus sen tuntee jo metrien päästä. Onkohan tällaisella suhteella mitään toivoa tai tottuuko tuohon ajan myötä? Onkohan minussakin hänen mielestään joku tuollainen haju?

Kommentit (936)

Vierailija
921/936 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iowa Parents Locked Up 4-Year-Old Disabled Son in 'Makeshift Cage': Cops

Vierailija
922/936 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käske sen pestä pesukone sitruunahapolla ja tyhjentää nukkasihti. Vaatteet alkaa haista just tolta jos pesukone on likainen.

Hyvä vinkki, mutta tuo sana 'käske' kuulostaa pirttihirmulta. Saattaa päästä miehestä eroon helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/936 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incest Cult Discovered in Backwoods of Australia | The Colt Clan

Vierailija
924/936 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole ominaishaju. Hän asuu hometalossa.

Vierailija
925/936 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin haju joka ihmisestä lähtee on proppujen haju nielusta.  Moni ihminen ei tiedä, että hänellä on näitä älyttömän pahanhajuisia pieniä valkokellertäviä palleroita risoissa kiinni. Hammaslääkärit eivät tietenkään sano asiasta mitään, vaikka näkevät proput. Minä olen vuosien ja vuosien kuluessa päässyt eroon näistä propuista. Päivittäin tarkistin nieluni ja mekaanisesti poistin proput. Nyt kun olen sitä varmaan toistakymmentä vuotta tehnyt, niin olen päässyt eroon propuista. Silti edelleenkin tarkista kurkkuni joka päivä peilin avulla.

Vierailija
926/936 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt tätä haju juttua tänään kun oon nyt palvellut useamman vanhuksen jotka haisee kalmalta. Kuolema haisee läpi ja olen ihan ääneen yökännyt molempien kohdalla. Mietinkin että oonko raskaana kun näin isosti keho reagoi. Toinen ongelma on eräs maahanmuuttaja jonka yritän työllistää. On hetkiä kun en pysty edes hengittämään hänen seurassa, kun olen hakemassa häntä niin autokyytiiin tullessa koko kurkkua alkaa pistämään kun lemu on niin kamala. Julkisilla paikoilla joudun ottamaan etäisyyttä. En ole kehdannut sanoa hänelle tästä. Mutta annoin saippuaa ja shampoota lahjaksi.  Uskon että se on ruokavalio joka haisee läpi. Mutta mitä tehdä ? Olen yrittänyt puhua Hygienia säännöistä, jossa kerroin että suomalaiset ovat todella herkkiä hajujen suhteen. Siksi asiakaspalvelussa ei saa käyttää outoja yrittäjä ja valkosipulia. Häiritsee omaa suhtautumista häneen sillä olen herkkä , en haluaisi olla ilkeä Mutta haju on kuvottava.

Vierailija
927/936 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä suhteesta erosin tuoksun takia, en vain sietänyt sitä. Elämäni rakkaus taas tulee vieläkin tuoksujälkenä mieleen vaikka aika ei silloin ollut puolellamme. Vieläkin muistan miltä hän tuoksui kun käveli ohi. 

Vierailija
928/936 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun DNA, joka etsii oikeata lisääntymiskumppania. Luultavasti haiset hänen nenäänsä yhtä pahalta.

Vierailija
929/936 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko huonosti pyyhkitty pylly ja pierunhaju housuissa?

Vierailija
930/936 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset kokkareet kurkussa haisevat suudellessa kamalalta.

Vierailija
931/936 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni muuttui pahanhajuiseksi vuosien myötä. Haju oli ihan sietämätön ja mielestäni kyllä johtui ainakin osittain huonosta hygieniasta. Huone, jossa hän oli alkoi haista. Onneksi pääsin eroon siitä haisulista. 

Vierailija
932/936 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ientulehdus, karies?? Nielurisaprobut? Nuuska? Refluksi? Kuiva suu? Lääkkeet? Huono hygienia?

Vierailija
933/936 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa erään tapauksen tuoksuista, joka liittyy tähän aiheeseen. Paljon, paljon nuorenpana kahden viikon rasittavan vaelluksen päätteeksi keksi joku meidän porukassamme, että kävästäänpä pojat tuulennopealla tuopilla eräässä pohjois suomalaisessa kuppilassa. En innostunut sitten yhtään yhtään ideasta, sillä hikoiltu oli ja peseytymistä ei ollut tapahtunut koko keikan aikana. Tietysti tervasjuurakoiden, takapuolen ja esinahan tuoksu tuntui ja omassa nenässänikin yököttävältä. Mentävä oli...

Kaljat saatiin pöytään ja niiitä särvittiin, kunnes tanssin ja humpanrytke täytti koko kievarin. Neitokaiset vilkuilivat meitä... Yksi kauneimmista tytöistä alkoi innokkaasti hakea minua tanssimaa, jokakerran jälkeen ote oli hänellä tiukempi ja tiukempi, todella imi kiinni iholleni. Jossain välissä kuiskasi korvaani jotain tähän tyyliin: " Sinä se sitten tuoksut miehelle" painaen etumustaan minua vasten, sanoi vielä hotelihuoneensa numeron, johon minä sanoin:#Hyvä sitten minä pääsenkin ekaksi suihkuun." Likka tokaisi: Saatana et kyllä mene, ensin me nus.."

Vierailija
934/936 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö paljon raakaa sipulia ja valkosipulia, se saattaa aiheuttaa hajun, joka tunkee ihon läpi.

Vierailija
935/936 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes 

Vierailija
936/936 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikonlopun kebabbimätöt jne mässäilyt muuttunu ulosteeksi ja majailevat peräaukolla odottelemassa ulostumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi