Mistä paha haju ihmisessä johtuu? Eivätkö kemiat vain kohtaa?
Olen tapaillut miestä joka on muuten oikein hyvä tyyppi ja sovimme ainakin fyysisesti hyvin yhteen, mutta hänen ominaishajunsa tai joku vastaava on nenääni melko sietämätön. Se on vähän kuin viemärin ja ummehtuneen perunakellarin sekoitus, enkä osaa kunnolla sanoa mistä se on peräisin. Joskus sitä ei haista ollenkaan ja joskus sen tuntee jo metrien päästä. Onkohan tällaisella suhteella mitään toivoa tai tottuuko tuohon ajan myötä? Onkohan minussakin hänen mielestään joku tuollainen haju?
Kommentit (936)
Huono henkilökohtainen hygienia, likaiset vaatteet, hoitamaton suu, mädät hampaat 😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homeisille tyypeille on vaihtoehto: pelkääjät. Eli köyhät voi jakaa kahteen luokkaan, joko haisevat ja ovat hiljaa TAI eivät haise, mutta kyselevät tyhmiä.
Olin kopioimassa, kun jälkimmäiseen luokkaan kuuluva nainen kysyi minulta, oliko minulla paljon kesken. Mietiskelin ääneti: milloin?
Vastasin, että minulla ei ole paljon kesken - sitten tajusin, että minulla on ainakin 95% kesken. Olin vasta aloittamassa. (100% olisi tarkoittanut ehkä 5 min, mutta ei hän sitä kysynyt.)
Kun lopetin, sama nainen sanoi huolestuneesti perääni: "oliko sulla vielä kesken?"
MILLOIN?
En vastannut sanallakaan. Nainen jäi varmasti pelkäämään, että mennyt aikamuoto pamahtaa preesensiksi.
- Paljonko kello on?
- MILLOIN?
Miksi puhua ventovieraalle, joka kyselee tyhmiä. Ei se mitään hyödytä, sama tulos, ajanhaaskausta... Puhuminen on hopeaa, vaikeneminen kultaa.
Tuoksuni on Thierry Muglerin Angel,.Lisäksi poltan aromalamppua iltaisin,jossa laventelia.Tuoksun kuin parfyymikauppias,rakastan tuoksuja.
Los Angelesissa,minne taas matkaamme tänäkin kesänä mieheni kanssa ,haisee kaikkialla kannabis,se kunon laillistettu siellä.Itse en kannabiksesta välitä,kun en polta tupakkaakaan.Siinä on imelä haju,josta tulee pää kipeäksi!
Kuka maksaa?Mieheni sekä varakas äitini:)
Lenkki tuoksuni (silloin kun menen lenkille)on Agua de Gioia:)
Jos haisee pahalle, pitää pitää etäisyyttä muihin itäisen presidentin antamaan malliin.
Antaa haista-tai siis tuoksua!Luuletko että-välitän?Saa kadehtia:)
Ainoastaan Suomessa tlanne on: kateuden saa ilmaiseksi,sääli täytyy ansaita.Kun muualla maailmassa se on toisin päin:)
Eilen lenkillä ollessani ,minulta haluttiiin repiä vapaana hulmuava tukkani päästäni pois.Liian vahva tukka kuulemma ikäsekseen.En käsittele tukkaani millään tavoin,koskaan!Pesen kerran viikossa tukkani saunassa ja syön paljon vitamiineja,tukkani onkin kuin rautalankaa:)
Se uskomaton määrä kateutta,mitä saan osakseni!Että olen ikäsiseksi hyvin säilynyt,pieni ja viehättävä ja että saan säännöliseti seksiä!Voi sitä kateuden määrää:)
Ja sitten vielä,nykyaika ja kateus,Olen poliisin kanssa puhunut tästä aihesta,että jos minun nimiini tehtaillaan rikoksia tai minusta on jotain deepfakea tai identiteettini olisi varastettu,teen rikosilmoituksen.Se miten paljon minua kohtaan tunnetaan kateutta on jo ihan sairasta.Tulkaa päin naama herjaamaan niin kuvaan teitä puhelimella ja teen rikosilmoituksen.Minua on koko elämäni kiusattu ja tehtailtu nimiini rikoksia.Minun mittani on täynnä!
Koen että minua vainotaan!En silti ole aikeissa tarttua oman käden oikeuteen Minulla on liian paljon menetettävää,että menisin jonkun vuoksi suorittamaan linna tuomiota! Rakastan liikaa leppoisia eläkepäiviäni sekä viiniäni,ettäkö olisin valmis uhraamaan etuoikeutetun elämäni kiusaajieni vuoksi?.Never!
Jääkä äte kammottavat kateelliset suomalaiset homehtumaan tänne,kun me mieheni kanssa suuntaamme kesällä Los Angelsin lämpöön!
Ette tule minua löytämään ikinä yhtään mistään(paitsi lenkkipolulta)minulla ei ole edes omaa sähköpostia,eikä miehenikään ole sosiaalisessa mediassa,Meitä ei kiinnosta seurustella teidän kanssanne, eli me ei haluta leikkiä teidän kanssanne,me halutaan leikkiä kaksistaan.Yli viisikymppisenä voin todeta,että me olemme olleet ja eläneet täällä ennen teitä milleniaalit,me ei olla vain jostain tupsahdettu tänne,me olemme aina olleet täällä!Ennen teitä!
Jumala on minut pelastanut tänne kotiin turvaan eläkkeelle ilkeiltä ja kateellisilta ihmisiltä.Ei tarvitse kauheasti maailman kanssa olla tekemisissä,kun rahaakin perheessä on, minulla ei täälllä mitään hätää ole!Raataaka te muut!Minun ei ikinä enää tarvitse!
To my opinion:Kiusaajat haisee!
- Paljonko kello on?
- MILLOIN?