Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä paha haju ihmisessä johtuu? Eivätkö kemiat vain kohtaa?

Vierailija
19.11.2020 |

Olen tapaillut miestä joka on muuten oikein hyvä tyyppi ja sovimme ainakin fyysisesti hyvin yhteen, mutta hänen ominaishajunsa tai joku vastaava on nenääni melko sietämätön. Se on vähän kuin viemärin ja ummehtuneen perunakellarin sekoitus, enkä osaa kunnolla sanoa mistä se on peräisin. Joskus sitä ei haista ollenkaan ja joskus sen tuntee jo metrien päästä. Onkohan tällaisella suhteella mitään toivoa tai tottuuko tuohon ajan myötä? Onkohan minussakin hänen mielestään joku tuollainen haju?

Kommentit (936)

Vierailija
861/936 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan mukaan varmaan niistä pesemättömistä hiuksista.

Vierailija
862/936 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

X-sukupoven edustajan voi sanoa,että odottaakaahan vaan milleniaalit kun  täytätte 50! Alkaako pelottamaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/936 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä usko salaliitto -teorioihin,mutta tällainen ajatusleilkki,että voisko olla mahdollista,että valtio maksaa minulle vahingonkorvauksia eläkkeen muodossa,miten tämän maan kansalaiset täällä  minua ovat kohdelleet.Kiusaamisesta seuraa sanktio!Ei täällä ihan  miten tahansa saa ihmisiä kohdella!Tovottavasti muillekin kiusatuille korvataan heidän kärsimyksensä

Vierailija
864/936 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tiedä sitäkään,johtuuko kaikki tämä kärsimykseni korvaus siitä,että olen aika ison ,vaikutusvaltaisen kihon ja herran tytär!

Vierailija
865/936 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

X-sukupoven edustajan voi sanoa,että odottaakaahan vaan milleniaalit kun  täytätte 50! Alkaako pelottamaan? 

Miksi pitäisi kun ei tähäänkään päivään ole ollut mitään seksuaalista merkitystä.

Vierailija
866/936 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä spämmääjä, hakeudu hoitoon, kuulostat psykoottiselta.

Vierailija
867/936 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myös näyttäväni ikäistäni nuoremmalta,se lienee kiroukseni,koska olettamukset suhteeni ovat sen mukaiset.Olen aina ollut vauvan kasvoinen,vasta 40 vuotiaan eli yli kymmenen vuotta sitten rupesin näyttämään aikuiselta naiselta,olin silloin parhammillani.

Vierailija
868/936 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana on vapaa ja jos tällä tavoin tavoitan kiusaajani ,niin hyvä! Ei minulla muuta!

Vierailija
869/936 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 mittarissa ja kainalohiki on yllättäen alkanut haista urheillessa. Hygienia hyvällä tasolla, kuten ennenkin.

Vierailija
870/936 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdallani kävi ,kuin saduissa tai kuten raamatussa Joosefille joille hänen veljensä olivat kateellisia.Hyvä voitti pahan 6.0!

Vierailija
871/936 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen lenkillä ollessani naureskeltiin tyylilleni,että muka kopioisin entisen pääministerimme tyyliä;minulla on ollut sama  tukka tyyli 15 vuotta!En kauheasti jaksa tukan kanssa tapella kun olen laiska.Entinen pääministerimme  ei ole tyyliikonini vaan kaunis äitini.Niin, minulla   on kaunis äiti.Ja sitten edelleen kysymys,onko ehdotuksia lasikalle naiselle,jolla on piikkisuora maantien värinen tukka?  millä muulla tavalla sen pitäisi olla,kun en jaksa tukkaani laittaa?Äidilläni oli nuorena pitkä kaunis tumma pochahontas tukka nuorena. Sitä tyyliä jäljitellen!

Vierailija
872/936 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen:Minun nuoruudessani tyyli-ikoneita olivat sellaisia kuin Kate Moss ja Helena Christensen,joiden tyyliä myös olen Ihaillut!

Vierailija
873/936 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En  seuraa  some-ajan julkimoita!Minua ei kiinnosta!

Vierailija
874/936 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme mieheni kanssa toden  totta ihan erilaisissa  kuvioissa kuin muu maailma ja milleniaalit!Me pidämme sitä sivistyksenä.

Vierailija
875/936 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotusten ja todellisuuden välinen ero voi olla haastava tilanne suhteessa. Ensinnäkin, kannattaa varmistaa, että haju ei johdu terveysongelmista tai huonosta hygieniasta, joka voisi olla ratkaistavissa keskustelun kautta. Jos kyseessä on luonnollinen haju, se voi olla vaikeampi muuttaa.

On mahdollista, että totut hajuun ajan myötä, mutta se ei ole taattua. Kaikkien ihmisten hajuaisti ja mieltymykset ovat erilaisia, joten se, mitä joku toinen voi sietää, voi olla toiselle sietämätöntä. Kannattaa myös ottaa huomioon, että jos haju häiritsee sinua nyt, se voi olla jatkossakin ongelma, ja se voi vaikuttaa suhteen laatuun.

Keskustelu avoimesti ja rehellisesti kumppanin kanssa on tärkeää. Voit ilmaista hienovaraisesti huolesi hajusta ja kysyä, olisiko hän valmis kokeilemaan erilaisia hygieniatuotteita tai muita keinoja hajun hallitsemiseksi. Toisaalta, jos hänellä on vastaavia huolia sinun hajustasi, hänelläkin tulisi olla mahdollisuus ilmais

Minun mielestä taas tuota ominaistuoksua ei voi mitenkään sekoittaa hygienian puutteeseen. Tai siis hyvältä tuoksuvan miehen hikikään ei haise minusta vastenmieliseltä, vaan ihan hyvältä. Se siis tavallaan kuuluu tuohon ominaistuoksuun. Tietenkään nyt en sinällään nauti huonosta hygieniasta, mutta mielestäni hyvän tuoksuisella ihmisellä sekin on siedettävää.  

Vierailija
876/936 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadissa haju tarttuu hiuksiin ja vaatteisiin.

Vierailija
877/936 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräät poliitikot joutuvat käyttämään pahan hajunsa vuoksi pitkää pöytää.

Vierailija
878/936 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun elämässäni oli miesystävä joka olisi halunnut olla enemmän kuin ystävä.

Tosi mukava, huumorintajuinen, avulias ja hyvännäköinenkin mutta meidän feromonit ei kyllä kohdannut lainkaan.

Minua häiritsi hänen ominaistuoksunsa niin etten voinut kuvitellakaan mitään seksuaalista hänen kanssaan.

Nämä ominaishajut on otettava tosissaan. Ei ainakaan pidä lisääntyä sellaisen tyypin kanssa. Se on luonnon keino estää ei-sopivien geenien yhdistyminen.

Itseään ei kannata pakottaa "kyllä mä tähän vielä totun" ajatuksilla

Juurikin näin! De-odo-ranteilla lienee merkittävä rooli siinä että "heikot" geeniyhdistelmät yleistyvät. Meitä alemmilla eläimillä ei ole hajusteita muuta kuin omasta takaa (tai vaikkapa edestä?). Kun katsoo suomailaisia esim. vajaan sadan vuoden takaisissa valo- ja elokuvissa, huomaa melko nopeasti että huonot geeniyhdistelmät vaikuttavat jo ulkonäköönkin eli miehet ovat nössömpiä ja naiset, well, vähemmän kauniita nykyään! 

Vierailija
879/936 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pyyhkivät prseensä niin huonosti,että tartuttavat hajua huonekaluihin ja istuimiin. Teattereissa kapeilla penkkiriveillä tällaiset ohittajat haistattavat prseensä ohitettavilta.

Vierailija
880/936 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeritautiset haisee oudolle, ainakin hoitamattomat.

Vai asuuko hän puutalossa?

Sanoin poikafrendille että olen allerginen hänen sper..lle, hän järkyttyi, mutta totuus oli se, niinpä päätin olemme eritasoilla joten heip ja tuurit jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä