Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä paha haju ihmisessä johtuu? Eivätkö kemiat vain kohtaa?

Vierailija
19.11.2020 |

Olen tapaillut miestä joka on muuten oikein hyvä tyyppi ja sovimme ainakin fyysisesti hyvin yhteen, mutta hänen ominaishajunsa tai joku vastaava on nenääni melko sietämätön. Se on vähän kuin viemärin ja ummehtuneen perunakellarin sekoitus, enkä osaa kunnolla sanoa mistä se on peräisin. Joskus sitä ei haista ollenkaan ja joskus sen tuntee jo metrien päästä. Onkohan tällaisella suhteella mitään toivoa tai tottuuko tuohon ajan myötä? Onkohan minussakin hänen mielestään joku tuollainen haju?

Kommentit (936)

Vierailija
821/936 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju johtuu juuri siitä, että kemiat kohtaavat. Kemiallinen reaktio.

Vierailija
822/936 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttina henkilönä syön monesti aamuisin puolikkaan valkosipulin raakana. Siihen on kaksi syytä: pysyn terveenä. En ole ollut sairauslomalla flunssan takia vuosiin. Toinen syy on se, etten halua ihmisiä häiritsemään työntekoani. Työskentelen toimistossa ja kukaan ei tule juttusilleni, enkä liioin itsekään yleensä mene muiden juttusille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/936 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti e ettei koe ominaistuoksua, kertoo siitä ettei seksuaalista kemiaa ole. Tutkitusti yhteensopivan hikikin tuoksuu kiihottavalta, joten hajuvedet ja partavesi eivät vaikuta siihen kuinka puoleensavetäväksi kenetkin kokee.

Vierailija
824/936 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit sekoittaa naisen hajuaistia. Voipi tulla valittua ns.väärä valinta. 

Vierailija
825/936 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet 23 vuotta naimisissa ja yhä vieläkin vaimoni mielestä pyyhe haisee rotalle sen jälkeen kun olen siihen kuivannut. Näin on ollut aina. Ei se seksiä, lapsia tai yhteiseloa ole estänyt, mutta rottapyyhe meillä näköjään on ja pysyy.

Peskää pyyhe 90 asteessa, ei pitäis haista enää.

Vierailija
826/936 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta pyykki tuppaa haisemaan. Meillä oli töissä kaveri joka piti vain mustia vaatteita ja kuivasi ne yksiön lattialle nostetussa telineessä. Haju oli melkoinen mutta ominainen mustalle pyykille. 

Kaveri vielä tupakoi. Siinä ei äijän  ominaishajua tuntenutkaan kaiken muun  katkun alta. 

Vierailija
827/936 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielurisakivet, haisee, mutta mitenpä poistaa niitä  ???

Vierailija
828/936 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nielurisakivet, haisee, mutta mitenpä poistaa niitä  ???

Väärä kysymys. Tulehtunut limakalvo, väärät ruokailutavat (ravinnon karkeus, hienontaminen, jne.), sekä kyvyttömyys hoitaa paikallistulehdusta - ihmiset ovat nykypäivänä todella avuttomia - johtavat kuitujen tarttumiseen ärtyneeseen limakalvoon, jonka jälkeen kuidun pinnalle kertyy mädäntyvää epiteelisolukkoa, bakteerien kuonaa jne. Tällaista mätänemistilaa ei pitäisi edes päästä syntymään.

Vierailija
829/936 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuin ihmetellä sitä, kuinka paljon Suomessa on HOMEESSA olevia ihmisiä. Saastaisia. Vaikka meillä on perus-sosiaaliturva... tai ehkä juuri siksi! Se ilmeisesti luo vastuuttomuutta.

Vierailija
830/936 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti e ettei koe ominaistuoksua, kertoo siitä ettei seksuaalista kemiaa ole. Tutkitusti yhteensopivan hikikin tuoksuu kiihottavalta, joten hajuvedet ja partavesi eivät vaikuta siihen kuinka puoleensavetäväksi kenetkin kokee.

Ei ihmisen kuulu haista yhtään millekkään. Jos aineenvaihdunta on terve.

Vierailija
831/936 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introverttina henkilönä syön monesti aamuisin puolikkaan valkosipulin raakana. Siihen on kaksi syytä: pysyn terveenä. En ole ollut sairauslomalla flunssan takia vuosiin. Toinen syy on se, etten halua ihmisiä häiritsemään työntekoani. Työskentelen toimistossa ja kukaan ei tule juttusilleni, enkä liioin itsekään yleensä mene muiden juttusille.

Olet väkivaltainen... Millaista työtä teet, kun joku voi tulla häiritsemään - miksi et vain pyydä työnantajaasi turvaamaan sinulle työrauha?

Tavallisesti suomalainen sairastaa 2-3 lievää flunssaa tms. vuodessa. Onko sinulla autoimmuuni-tila, kun et sairasta hengitystieinfektioita laisinkaan? Raaka valkosipuli on väkevä, ethän syö sitä tyhjään vatsaan.

Vierailija
832/936 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se kannabiksen poltto teettää: Pahan ominaishajun!

Vierailija
833/936 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset haisevat jo kuolemalle

Vierailija
834/936 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina taas ihastuin mieheni tuoksuun! Se vei jalat alta. Ei se mitenkaan voimakas ollut, mutta feromenit olivat kohdallaan :),

Vierailija
835/936 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu laiskuudesta, huonosta ruuasta, hikoilun vähyydestä ja suolan sekä mausteiden liikakäytöstä sekä toisaalta liian vähästä veden juonnista.

En tiedä yhtään urheilijaa joka haisisi pahalle.

Liikunta ja hikoilu poistaa kuona-aineet ja jos ei liiku ei kuona-aineetkaan liiku piste

Vierailija
836/936 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan nuorena tyttona menin Saksaan kesatoihin. Ratikassa , busseissa yms. kuumalla kesalla ihmiset haisi, valkosipulille tai jollekin sellaiselle. Tama oli ennen kuin ilmastointia viela oli. En kai ollut viela paljoin eri hajujen kanssa tullut pienessa ,suomalaisessa kotikaupungissani tullut kosketuksiin. Valkosipulikin oli Suomessa tavallisessa perheessa 60 luvulla viela melko tuntematon mauste. Sen kesan aikana kylla tutustuin siihenkin ja moneen muuhun, uuteen asiaan.

Vierailija
837/936 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeisille tyypeille on vaihtoehto: pelkääjät. Eli köyhät voi jakaa kahteen luokkaan, joko haisevat ja ovat hiljaa TAI eivät haise, mutta kyselevät tyhmiä.

Olin kopioimassa, kun jälkimmäiseen luokkaan kuuluva nainen kysyi minulta, oliko minulla paljon kesken. Mietiskelin ääneti: milloin?

Vastasin, että minulla ei ole paljon kesken - sitten tajusin, että minulla on ainakin 95% kesken. Olin vasta aloittamassa. (100% olisi tarkoittanut ehkä 5 min, mutta ei hän sitä kysynyt.)

Kun lopetin, sama nainen sanoi huolestuneesti perääni: "oliko sulla vielä kesken?" 

MILLOIN?

En vastannut sanallakaan. Nainen jäi varmasti pelkäämään, että mennyt aikamuoto pamahtaa preesensiksi.

Vierailija
838/936 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se kannabiksen poltto teettää: Pahan ominaishajun!

No joo, se on totta.

Vierailija
839/936 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhukset haisevat jo kuolemalle

Väärälle lääkitykselle. Syöttävät heille kaikenlaisia turhia mömmöjä.

Vierailija
840/936 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homeisille tyypeille on vaihtoehto: pelkääjät. Eli köyhät voi jakaa kahteen luokkaan, joko haisevat ja ovat hiljaa TAI eivät haise, mutta kyselevät tyhmiä.

Olin kopioimassa, kun jälkimmäiseen luokkaan kuuluva nainen kysyi minulta, oliko minulla paljon kesken. Mietiskelin ääneti: milloin?

Vastasin, että minulla ei ole paljon kesken - sitten tajusin, että minulla on ainakin 95% kesken. Olin vasta aloittamassa. (100% olisi tarkoittanut ehkä 5 min, mutta ei hän sitä kysynyt.)

Kun lopetin, sama nainen sanoi huolestuneesti perääni: "oliko sulla vielä kesken?" 

MILLOIN?

En vastannut sanallakaan. Nainen jäi varmasti pelkäämään, että mennyt aikamuoto pamahtaa preesensiksi.

Hän näytti suomalaiselta, mutta ei osannut/uskaltanut käyttää suomea loogisesti.

Ja tuskin käytti mitään kallista parfyymiä, löisin vaikka vetoa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän