Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä paha haju ihmisessä johtuu? Eivätkö kemiat vain kohtaa?

Vierailija
19.11.2020 |

Olen tapaillut miestä joka on muuten oikein hyvä tyyppi ja sovimme ainakin fyysisesti hyvin yhteen, mutta hänen ominaishajunsa tai joku vastaava on nenääni melko sietämätön. Se on vähän kuin viemärin ja ummehtuneen perunakellarin sekoitus, enkä osaa kunnolla sanoa mistä se on peräisin. Joskus sitä ei haista ollenkaan ja joskus sen tuntee jo metrien päästä. Onkohan tällaisella suhteella mitään toivoa tai tottuuko tuohon ajan myötä? Onkohan minussakin hänen mielestään joku tuollainen haju?

Kommentit (936)

Vierailija
641/936 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maa hanmuut tajami ehet ainakin tuoksuvat usein tosi hyvälle kun riittävän läheltä ohi sattuvat menemään. Lieneekö yksi syy siihen että jotkut nuoret naiset taitavat olla kiinnostuneita esim. Irakista saapuneista MM-miehistä?

M 73

Vierailija
642/936 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä oksetti äsken vieressä ollut mies, Varsinais-Suomessa. Hän oli selvästi koditon, kaikki kamppeet mukana... (irtolaisuus ei ole enää laitonta) julkisessa tilassa, eikä ole luultavasti peseytynyt vuosiin - liioittelematta!!!

En ymmärrä tuollaista saastaisuutta, koska esim. seurakunnan tiloissa voi peseytyä aina kun tarvitsee eikä se maksa mitään. Uimahallikortti ei paljon maksa ja siellä voi peseytyä vaikka joka päivä.

Mielestäni on äärimmäisen epäkunnioittavaa, siis TÖRKEÄÄ, liikkua ihmisten lähellä PASKAISENA.

Juttelin tapauksesta äsken henkilökunnan kanssa. Totesimme, ettei ole kohtuutonta pyytää henkilöä poistumaan, jos hän millään tavoin häiritsee yhtäkin asiakasta. Henkilökunta aikoo ottaa asian puheeksi, koska on havainnut tätä ongelmaa itsekin.

Henkilökunnan työntekijä koki tarpeen tarkistaa tilat, onko tyyppi oksentanut. Minusta se ei ollut oksennus vaan sellainen pistävä kuona, joka tulee vaatteista, joita ei ole ehkä koskaan pesty. KÄSITTÄMÄTÖNTÄ.

Hän lähti vartti sitten ja likansa leijailee täällä vieläkin. Hän ei ole yhteiskuntakelpoinen edes olemaan julkisessa tilassa. Kenenkään ei tarvitse sietää tuollaista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/936 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maa hanmuut tajami ehet ainakin tuoksuvat usein tosi hyvälle kun riittävän läheltä ohi sattuvat menemään. Lieneekö yksi syy siihen että jotkut nuoret naiset taitavat olla kiinnostuneita esim. Irakista saapuneista MM-miehistä?

M 73

Eivät he haise. Suomalaiset superjuntit haisee.

Vierailija
644/936 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munahiki. Lemottaa. Sormissakin.

Vierailija
645/936 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jouluna ekaa kertaa ilkeän poskiontelotulehduksen, antibiootit syöty ja nenään ja suuhun tulee yhä kuvottavan hajuista ja makuista mätää. Hädin tuskin kehtaan käydä lähikaupassa, kun pelkään haisevani p*skalle, kauppareissulla onkin suu täynnä extra väkeviä pastilleja peittämässä mahdollista lemua.

Vierailija
646/936 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä oksetti äsken vieressä ollut mies, Varsinais-Suomessa. Hän oli selvästi koditon, kaikki kamppeet mukana... (irtolaisuus ei ole enää laitonta) julkisessa tilassa, eikä ole luultavasti peseytynyt vuosiin - liioittelematta!!!

En ymmärrä tuollaista saastaisuutta, koska esim. seurakunnan tiloissa voi peseytyä aina kun tarvitsee eikä se maksa mitään. Uimahallikortti ei paljon maksa ja siellä voi peseytyä vaikka joka päivä.

Mielestäni on äärimmäisen epäkunnioittavaa, siis TÖRKEÄÄ, liikkua ihmisten lähellä PASKAISENA.

Juttelin tapauksesta äsken henkilökunnan kanssa. Totesimme, ettei ole kohtuutonta pyytää henkilöä poistumaan, jos hän millään tavoin häiritsee yhtäkin asiakasta. Henkilökunta aikoo ottaa asian puheeksi, koska on havainnut tätä ongelmaa itsekin.

Henkilökunnan työntekijä koki tarpeen tarkistaa tilat, onko tyyppi oksentanut. Minusta se ei ollut oksennus vaan sellainen pi

Työntekijöilläkin on oikeus työympäristöön, jossa ei ole voimakkaita, pahoinvointia aiheuttavia hajuja.

Vierailija
647/936 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä rakastan mieheni tuoksua, hän tuoksuu ihankuin parfyymille vaikkei käytä hajusteita

Vierailija
648/936 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesemättömät munat ne siellä tuoksuu.

Vierailija
649/936 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni haisee vähän niinkuin koiralle, johtuen paksuista hiuksista, jotka hän pesee shampoolla harvoin. En tykkää koirista juurikin tämän epämiellyttävän hajun vuoksi. 

Miestä siedän hajusta huolimatta. Voisihan sitä haista esim hielle, mikä olisi paljon pahempaa.

Vierailija
650/936 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yks poikaystävä nuoruudessani, joka hais kummalliselta. Niin loppuviimein selvis, että pasko housuun päissään. Ja sitä oli sen selässäkin kuivana. Hyi helvetti sanon minä.

Vierailija
651/936 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa on välillä (lähennä aika iäkkäitä) haisevia uimareita, jotka eivät ole kunnolla peseytyneet ennen altaaseen tuloa. Olen päätellyt, että heistä lähtevän hajun täytyy tulla päänahasta tai hiuksista, kun pää on ainoa vedenpinnan yläpuolella oleva osa. Ilmeisesti ovat niin tottuneita omaan ominaishajuunsa, että eivät itse huomaa haisevansa. Please, peskää niitä hiuksianne riittävän usein älkääkä tulko altaaseen likaisella tukalla.

Jostain luin, että hilse ja hiukset likaavat eniten uima-altaiden vesiä. Mutta vielä se hajukin kaupan päälle. Yök.

Vierailija
652/936 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proput nielussa haisevat kuolemalle, eikä moni välitä hoitaa niitä.

Vierailija
653/936 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulkkis kirjoitti:

Johtuneeko ruokavaliosta? Olin aikoinani Tukholmassa hienossa hotellissa siivoajana ja tiesin aina oven avattuani tuulahduksesta, että asukas on musta. Kyse ei ole puhtaudesta tai sen puutteesta.

Aasialaiset taas sanovat, että valkoiset haisevat ällöttävälle.

Alkkiksen ihon läpi tulee taas sellainen imelä haju, jota ei voi olla haistamatta esim. kaupan kassajonossa.  

Millehän mustat sitten haisevat aasialaisten (tarkoitetaan ilmeisesti kiinalaisia, japanilaisia yms.) nenään?

Vierailija
654/936 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies pitää sukkia ja kalsareita monta päivää putkeen.

eikä pidä. urbaani legenda.

Vastaan on kyllä tullut epähygienisiä naisiakin. Ylipainoiset naturel naiset haisevat hielle ja laihduttajien hengitys haisee pierulle.

Vierailija
655/936 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli pieni paniikki, että eikai tuollainen paha haju voi erittyä päällysvaatteista (takki ja ulkohousut), kun en ole niitä pessyt pariin kuukauteen. Päivittäin käyn suihkussa ja päivittäin vaihdan alusvaatteet, siis aivan normaalisti. 

Sisäilmaongelmainen talo saa vaateet haisemaan ummehtuneelle. Aikoinaan erehdyin epäilemään anoppilassa sisäilmaongelmaa ja sain sen puolen suvun kimppuuni. Myöhemmin selvisi, että ongelma on ja olin itse huomannut tämän jo 30 vuotta aikaisemmin.

Vierailija
656/936 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli yks poikaystävä nuoruudessani, joka hais kummalliselta. Niin loppuviimein selvis, että pasko housuun päissään. Ja sitä oli sen selässäkin kuivana. Hyi helvetti sanon minä.

Eikö hän pesiytynyt kertaakaan koko suhteenne aikana?

Vierailija
657/936 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystävä, jonka olen tuntenut lapsesta saakka. Hänessä on makea ominaishaju. Tunnistan sen kaikista hänen vaatteista ja myös hänen kotonaan ja autossaan joskus. Hänellä on aina ollut rasvainen iho ja paksut hiukset, jotka ei koskaan puhdistu sellaisiksi kuiviksi ja syvä puhtaiksi. Pesunkin jälkeen rasva on hiusten pinnassa. Ihmisissä on varmasti tällaisia luontaisia rasva/ öljy pitoisuuden vaihteluita, jotka vaikuttaa ominaistuoksuun. Tämäkin kaverini on ihan 100% siisti! Käy päivittäin suihkussa, pesee päivittäin hiukset ja vaihtaa viikottain lakanat. Ei hän millekkään hielle tai lialle tuoksu.

Vierailija
658/936 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Proput nielussa haisevat kuolemalle, eikä moni välitä hoitaa niitä.

Voi myös olla niin että terveydenhuollossa nielurisoille ei suostuta tekemään mitään, ellei ne ole tosi turpeat. Itsellänikin risat on silti niin "lokeroiset", että verille asti kaivelemisestakaan huolimatta en saa pois kaikkea kertyvää :( Purskuttelu on yhtä tyhjän kanssa. Asia saattaa vaivata haisijaa oikeasti pahastikin vaikka luulet toisin. Miten suosittelet ne hoidettaviksi?

Vierailija
659/936 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin artikkelin että kun länsimaalaisessa kulttuurissa parin päätöksen tekee aina lopulta nainen, niin syy siihen miksi naiset valitsee nykyään parinsa paljon huonommin kuin ennenvanhaan esim geneettisesti johtuu nimenomaan naisten omasta hormonivalmisteiden (ehkäisy) käytöstä. Sama nainen joka ei käytä hormoneita tai käyttää hormoneita, valitsee täysin eri miehen.

Vierailija
660/936 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäripelon ainakin haistaa pitkälle sukupuolesta riippumatta.