Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä paha haju ihmisessä johtuu? Eivätkö kemiat vain kohtaa?

Vierailija
19.11.2020 |

Olen tapaillut miestä joka on muuten oikein hyvä tyyppi ja sovimme ainakin fyysisesti hyvin yhteen, mutta hänen ominaishajunsa tai joku vastaava on nenääni melko sietämätön. Se on vähän kuin viemärin ja ummehtuneen perunakellarin sekoitus, enkä osaa kunnolla sanoa mistä se on peräisin. Joskus sitä ei haista ollenkaan ja joskus sen tuntee jo metrien päästä. Onkohan tällaisella suhteella mitään toivoa tai tottuuko tuohon ajan myötä? Onkohan minussakin hänen mielestään joku tuollainen haju?

Kommentit (936)

Vierailija
661/936 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kemiaa. Mulle on käynyt pari kertaa sinkkuiluaikoina niin, että miehen ominaishaju on ollut mun nenääni ihan sietämätön, eikä kyse ollut huonosta hygieniasta. Ei vaan ole pystynyt jatkamaan suhdetta, vaikka toinen olisi ollut kuinka mukava.

Sen sijaan nykyinen puolisoni tuoksuu aina tosi hyvälle, vaikka olisi hikoillut tai unohtanut käydä suihkussa.

No ei hitossa ole. Tuo viemärihaju on joko töhnä hampaiden välissä, ns. proput nielussa tai joku hormonaalinen häikkä - tai sitten nuo kaikki yhdessä. Jotkut ihmiset käryävät hurjasti ja esim. kaupassa asioidessaan he haisevat metrien päähän. Taatusti ikävä sairaus. Tyttöystäväni veikkaa proppuja. Itse sanoisin niiden ja huonon suuhygienian yhteisvaikutuksen. Muistan kyllä kouluajoilta yhden pojan, joka haisi oudolta aina, mutta se oli erilainen haju. Prismassa oli aikoinaan hyvä ohjelma, jossa testattiin parinmuodostamisen kemiaa: siinä oli kolme tai neljä paria, joiden päällä pitämiä vaatteita haisteltiin. Niitä oli pidetty myös päällä seksuaalisesti kiihottuneina. Parhaimman hajuinen nainen erottui selvästi ja mielenkiintoista oli se, että tämän parin mies oli myöskin miehistä miellyttävimmän hajuinen kaikkien mielestä. Oma tyttöystäväni sanoi minusta, etten ole koskaan haissut hänen mielestään pahalle missään tilanteessa.

Vierailija
662/936 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääritapaukset ovat aina mielenterveyshäiriön manifestaatio. Aina. Ja elleivät ole jossakin poikkeuksellisessa mielentilassa (masennus, psykoosi), heillä on Cotardin oireyhtymä, ja he saavat sadistista nauttintoa kokiessaan valtaa muiden hyvinvointiin. Nuorin tietämäni tämän tyyppinen sosiopaatti on 13-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/936 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseminen on aliarvioitu väkivallan muoto.

Vierailija
664/936 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääritapaukset ovat aina mielenterveyshäiriön manifestaatio. Aina. Ja elleivät ole jossakin poikkeuksellisessa mielentilassa (masennus, psykoosi), heillä on Cotardin oireyhtymä, ja he saavat sadistista nauttintoa kokiessaan valtaa muiden hyvinvointiin. Nuorin tietämäni tämän tyyppinen sosiopaatti on 13-vuotias.

Kun sillä nuorella on menkat, se ei peseydy. Kohdun limakalvo kai valuu mätäsinä riekaleina reisiä pitkin, ja verenvuoto kuivuu hikiseen perseeseen. Ja te ihmettelette, mikä heissä haisee? Luultavasti tuo! Lisäksi eltaantunut päänahkarasva. 

Vierailija
665/936 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muka piilo biii tai håmå ajoittain aktiensa jälkeen piereskelee ja käy äkkipaskalla. 

On käyty miespanolla.

Luulee, ettei ole tiedossa.

Hyi hlvt. Isä ja parisuhteessa (kulissi).

Vierailija
666/936 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon miettiny, että kun itse olen ulkona, ja erityisesti jos olen raikkaassa ilmassa, ettei ole kauhean kuuma, niin alan itse haista oudolle. 

Ja se ei liity mihinkään hikoiluun tai hygieniaan. Vaan iho vaan haisee todella kummalle, en osaa oikeen selittää mille. Se haju ei oikein muistuta mitään muuta hajua.

Vierailija
667/936 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäksi yrittänyt mies oli erittäin mielenkiintoinen, puhdas ja siisti, mutta haisi käsittämättömän pahalta. 

Vierailija
668/936 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi yksinkertaisesti johtua asunnosta. Yksi kamala haju on tullut vastaan joillain ihmisillä, kun pyykit ei kuivu tarpeeksi nopeasti ja se haju ei lähde kuin oikealla pesutavalla. 

Eräs työkaveri (nainen) haisi aivan järkylle, vaikka selkesti puhtaat vaatteet. Ei voinut olla samassa suljetussa huoneessa. Hänellä oli koiria, jotka ilmeisesti ei sisäsiistejä.

Mene saunaan ja osta itsesi asuntoon uusi "kotiasu" ja katso haiseeko sitten?

Ja tosiaan syöpä haisee aivan järkyttävälle.

Vierailija
669/936 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene saunaan ja osta itsesi asuntoon uusi "kotiasu" ja katso haiseeko sitten?

Sattuu päähän, kun lukee näitä kommentteja.

Vierailija
670/936 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on ihan käsittämätöntä, että nainen voi jatkaa tapailua, jos mies haisee pahalle. Itse en voisi, vaikka olis muuten millainen mies, sillä haju on niin tärkeä fyysisen viehätyksen tekijä tai viejä. 

Juuri näin. Ex mieheni tuoksui ihanalle, varsinkin kun oli ollut ulkona esim lumitöissä tai lenkillä. Se tuore hiki al ulkoilma iholla oli niin hyvä tuoksu. Mutta kun tunteeni häntä kohtaan kylmenivät, hän alkoikin haista pahalle. Ja oli kyllä puhdas ja siisti mies. Joka pv suihkussa ja vaatteita vaihteli päivittäin puhtaisiin. Myöskin ulkovaattensa. Liekö sitten kemiaa?

Vierailija
671/936 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parodontiitti on hyvin yleinen vaiva, siihen ei pelkkä hampaiden pesu riitä. Hoitamattomana mädännyttää ikenet aiheuttaen tulehduksen suussa. Lopulta hampaat putoavat. Käy hammaslääkärillä tarpeeksi usein ja hoida suusi kuntoon.

Vierailija
672/936 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien emättimet haisee ja maistuu pahalta.

Vierailija
673/936 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nämä🤢🤢

Vierailija
674/936 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ennen sitä vasta haiskahdettiinkin. Oikein kuninkaiden hoveissakin. Kyllä moni tämän päivän ihminen olisi pyörtynyt niihin hajuihin. 

Vierailija
675/936 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien emättimet haisee ja maistuu pahalta.

Terve emätin on täysin hajuton. Häiriintynyt aineenvaihdunta (ei välttämättä mikään sairaus) voi ilmetä siten, ettei elimistö pilko riittävissä määrin atomaattisia metaboliitteja, vaan ne erittyvät esim. sukupuolielimistä. Tietysti on paljon muitakin syitä hajuun, esim. likaisuus, infektio, tai syöpä. 

Vierailija
676/936 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doctor Reacts To Shocking Hoarders Episode

https://youtu.be/FNsWkD1eGx8?si=BS7LyDuoJHA-lufp 

Vierailija
677/936 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ennen sitä vasta haiskahdettiinkin. Oikein kuninkaiden hoveissakin. Kyllä moni tämän päivän ihminen olisi pyörtynyt niihin hajuihin. 

Ilmankos Putler on pitkän pöydän päässä muista ihmisistä.

Vierailija
678/936 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ovat tunuttelijoita. Kaasua kehittyy koko ajan ja päästelevät salaa ilmoille.

Vierailija
679/936 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen henki haisee paskalle, mutta kukaan ei viitsi sanoa. Yritetään vain olla hieman loitolla ja kestää.

Vierailija
680/936 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Doctor Reacts To Shocking Hoarders Episode

https://youtu.be/FNsWkD1eGx8?si=BS7LyDuoJHA-lufp 

Mistä on kyse, psykologisesti?