Mistä paha haju ihmisessä johtuu? Eivätkö kemiat vain kohtaa?
Olen tapaillut miestä joka on muuten oikein hyvä tyyppi ja sovimme ainakin fyysisesti hyvin yhteen, mutta hänen ominaishajunsa tai joku vastaava on nenääni melko sietämätön. Se on vähän kuin viemärin ja ummehtuneen perunakellarin sekoitus, enkä osaa kunnolla sanoa mistä se on peräisin. Joskus sitä ei haista ollenkaan ja joskus sen tuntee jo metrien päästä. Onkohan tällaisella suhteella mitään toivoa tai tottuuko tuohon ajan myötä? Onkohan minussakin hänen mielestään joku tuollainen haju?
Kommentit (935)
Jos se tulee suusta niin voi olla hammasmätä, kemiaa sekin !
Tuli vaan mieleeni se, että onnea matkaan kun pistät suhdetta poikki selityksellä: "ei pysty, sää haiset pahalle" :D
Viher homoilla ja kommari vassareilla luonnollinen HAJU.
Vierailija kirjoitti:
Esim kissa talossa tuottaa inhottavan hajun vaatteisiin.
Mun tärkein syy jättää exä oli juuri se paha haju. En voinut sitä hänelle kertoa, keksin sit muun tekosyyn. Hän ei tuoksunut raikkaalle edes suihkusta tultuaan, koska suihkutteli niin nopeasti ja esim kainalot oli niin karvaiset, että niitä olisi todella pitänyt pesemällä pestä. Samoin hampaat pesi joskus ja joskus ei. Esim seksin jälkeen välttämättä ei peseytynyt ennen työpäivää jne.
Ei mitään ominaishajua, mutta kissan haju puski läpi ja ei peseytynyt riittävän hyvin.
Ja höpöhöpö.. Viatonta kissaparkaa syyttelet. Monella tutullani on kissoja lemmikkeinä, useampiakin, eikä heissä mitään pahaa hajua ole. Siis jos kissan hiekkalaatikko siivotaan normaalisti tarpeeksi usein. Jos ei siivota, niin sehän on kissan omistajan vika. Eiköhän exäsi ollut vaan joku haisuliällötys, joka ei välittänyt hoitaa hygieniaansa kunnolla. Siinä yksinkertainen syy pahalle hajulle.
Musta on ihan käsittämätöntä, että nainen voi jatkaa tapailua, jos mies haisee pahalle. Itse en voisi, vaikka olis muuten millainen mies, sillä haju on niin tärkeä fyysisen viehätyksen tekijä tai viejä.
Eksä pese sitä koskaan? Juice Leskinen
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin pitkään miehen kanssa, jonka ominaishaju oli lievästi epämiellyttävä. Ei paha, mutta ei sellainen mistä olisin nauttinut. Seksi ok, mutta oli hyvin vaikea sitoutua kunnolla, olin kokoajan ikään kuin toinen jalka oven välissä, tietämättä oikein itsekään miksi, hyvä mies kun oli. Sitten kohtasin miehen, jonka läsnäolo on minulle todella voimakas kokemus, tuoksu huumaava ja seksi jotain aivan muuta mitä olin koskaan aiemmin kokenut. Se oli menoa sitten. Lapsi lähti alkuun ensi yrittämällä, vaikka en ihan nuori enää ole.
All right, kolmessa tunnissa tapaamisesta, baby polkaistu putkeen! Haju merkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Virusten suodattumiseen tarvitaan P3:
Valintaopas - 3M https://multimedia.3m.com/mws/media/1367343O/3m-respirators-product-sel…;
Suodatin lisää hengitysvastusta voimakkaasti, eikä sovellu käyttöön kevyen fyysisen aktiivisuuden aikana kuin terveille ja hyväkuntoiselle, lyhytaikaisesti.
Istuessa voi käyttää, lähellä olevien hajujen ja patogeenien suodattamiseksi.
Jos kehtaa! Ja jos haluaa vain puhdasta ilmaa, eikä lähde sitä kysyttäessä selittelemään koska silloin joutuu aina irroittamaan hengityssuojan - ja sen käyttöönhän oli syy...
Olen sarjapierijä. Saisikohan tuon suodattinen joten viritettyä perseeseen niin saisi hajumolekyylit talteen. Piereminen on etenkin talvella muuten hyvä lämmitysmuoto, jolla pienen yksiön pitää kuumana.
Kyllä se on ahdistavaa kun hikoilee paljon ei auta mitään pesut ja aineet hikoilun hiltsemiseksi.15min päästä suihkun jälkeen juuri kun saat hiukset kuiviksi onkin päämärkä uudestaan vaikka et ole kun juonut esim.kupin kahvia. Se on kuule yhtä helvettiä olla missään enää yhden päivän olin töissä ei sekään teille hajunokille kelvannut kun puseron selkämys märkä ja myssy myös.heti kauhea valitus hien hajusta kuulemma joku haisee kuin juoppo.tulis rutto ja tappais olis yksi vähempi teidän nokkaanne epämiellyttäviä hajuja tuomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim kissa talossa tuottaa inhottavan hajun vaatteisiin.
Mun tärkein syy jättää exä oli juuri se paha haju. En voinut sitä hänelle kertoa, keksin sit muun tekosyyn. Hän ei tuoksunut raikkaalle edes suihkusta tultuaan, koska suihkutteli niin nopeasti ja esim kainalot oli niin karvaiset, että niitä olisi todella pitänyt pesemällä pestä. Samoin hampaat pesi joskus ja joskus ei. Esim seksin jälkeen välttämättä ei peseytynyt ennen työpäivää jne.
Ei mitään ominaishajua, mutta kissan haju puski läpi ja ei peseytynyt riittävän hyvin.
Ja höpöhöpö.. Viatonta kissaparkaa syyttelet. Monella tutullani on kissoja lemmikkeinä, useampiakin, eikä heissä mitään pahaa hajua ole. Siis jos kissan hiekkalaatikko siivotaan normaalisti tarpeeksi usein. Jos ei siivota, niin sehän on kissan omistajan vika. Eiköhän exäsi ollut vaan joku hai
Kyllä kissat osaa kostaa vihaamilleen ihmisille juurikin ruikkimalla vaatteille. Siis ruikkivat kun tuntevat vihamiehen ominaishajun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ominaishajun Perusteella valitaan kumppani
Paitsi, jos syöt pillereitä, niin jotenkin hajuaisti muuttuu. Kun lopetat pillerit ja alat toivoa lasta, niin yhtäkkiä miehesi tuoksuukin erilaiselle tai ei millekään... Ja halutkin voivat mennä samalla. Nimim. Harmi kyllä, kokemusta on.
Samahan se on kaikkien muidenkin opiaattien kanssa. un leijailee pää pilvissä ei mitää huomaan, mutta kun palaa maanpäälle paskakin palaa nenään.
Vierailija kirjoitti:
Viher homoilla ja kommari vassareilla luonnollinen HAJU.
Huvikseni lueskelin näitä viestejä, ketju alkanut jo 3 vuotta sitten. Tällaisista viesteistä huomaa, että ollaan siirrytty vihamieliseen persu-aikakauteen, jossa politiikkaa sotketaan joka asiaan. Ällöttävää!
Jotkut pahanhajuiset johtajat hankkivat ylipitkiä pöytiä kokouksiinsa ja istuvat toisessa päässä muita. TV.ssäkin on nähty tätä.
Joo. Uskon että kertoo että ei ole sopiva ihminen. Jos haisee pahalle tai muna maistuu hirveelle niin homma loppuu. Yleensä ihmiset ei haise ja värkit ei maistu millekään mutta sit on tullut vastaan tollasiakin ja ei ole siis kyse huonosta hygieniasta heidän kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Moni mies pitää sukkia ja kalsareita monta päivää putkeen.
eikä pidä. urbaani legenda.
Vierailija kirjoitti:
Jos se tulee suusta niin voi olla hammasmätä, kemiaa sekin !
Ihon haju on aivan erilainen kuin hampaista tuleva. Ja aina ei tule hampaista, vaan kurkusta, kun on refluksi. Siinä ei auta hampaiden pesukaan. Itse kärsin siitä ja monet luulevat, etten pese hampaitani.
Tuli pieni paniikki, että eikai tuollainen paha haju voi erittyä päällysvaatteista (takki ja ulkohousut), kun en ole niitä pessyt pariin kuukauteen. Päivittäin käyn suihkussa ja päivittäin vaihdan alusvaatteet, siis aivan normaalisti.
Mun sisar haisee pahalle. On aina haissut. Olen 70v ja tiedän sisareni huolehtivan hygieniastaan ja on aina pessyt vaatteensa enemmän kuin olisi tarve. Ruokavalio on moitteeton ja hampaat kunnossa samoin terveys. Minun nenääni haisee tunkkaiselta ja pahalta ja emme tule yhtään toimeen keskenämme.
Voihan sen miehen kotona olla joku viemäri/homejuttu. Oletko käynyt?
Tai sitten se on ne kemiat.
Mulla oli nuorena rakastettu, joka tuoksui aivan jumalaiselta, myös hänen kotinsa. Kun muutama vuosi suhteen jälkeen otin itselle koiran ja haistelin pennun turkkia ekan kerran, tajusin, että sen miehen kotona haisi koira! Hänellä oli kaksi koiraa. Tai siinä häben tuoksussa oli varmaan sekä hänen oma tuoksunsa, että ne mukana kulkevat koirat.
Tuoksun perusteellahan ihmiset pariutuu, että ei sitä voi omaan nenään pahanhajuisen kanssa. Kertoo, ettei geenit passaa yhteen.