Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä paha haju ihmisessä johtuu? Eivätkö kemiat vain kohtaa?

Vierailija
19.11.2020 |

Olen tapaillut miestä joka on muuten oikein hyvä tyyppi ja sovimme ainakin fyysisesti hyvin yhteen, mutta hänen ominaishajunsa tai joku vastaava on nenääni melko sietämätön. Se on vähän kuin viemärin ja ummehtuneen perunakellarin sekoitus, enkä osaa kunnolla sanoa mistä se on peräisin. Joskus sitä ei haista ollenkaan ja joskus sen tuntee jo metrien päästä. Onkohan tällaisella suhteella mitään toivoa tai tottuuko tuohon ajan myötä? Onkohan minussakin hänen mielestään joku tuollainen haju?

Kommentit (936)

Vierailija
201/936 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa sitä että ette ole biologisesti yhteensopivia. Kumppanin ei tule haista tai maistua yhtään miltään omaan nenään eikä suuhun.

Älä jatka hänen kanssaan.

Vierailija
202/936 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hometalo. Säilyttää vaatteita jossain johon haju tarttuu, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Itsehän sitä ei haista. Mene käymään kylässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/936 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin pitkään miehen kanssa, jonka ominaishaju oli lievästi epämiellyttävä. Ei paha, mutta ei sellainen mistä olisin nauttinut. Seksi ok, mutta oli hyvin vaikea sitoutua kunnolla, olin kokoajan ikään kuin toinen jalka oven välissä, tietämättä oikein itsekään miksi, hyvä mies kun oli. Sitten kohtasin miehen, jonka läsnäolo on minulle todella voimakas kokemus, tuoksu huumaava ja seksi jotain aivan muuta mitä olin koskaan aiemmin kokenut. Se oli menoa sitten. Lapsi lähti alkuun ensi yrittämällä, vaikka en ihan nuori enää ole.

Näin minullekin on käynyt. Huumaava miehen tuoksu on tarkoittanut taivaallista seksiä. Sama myös toisinpäin. Kun tuoksu ei ole ollut mieleen, seksi on ollut valjua. Ehkä luonto yrittää siinä kertoa jotain.

Vierailija
204/936 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on ominaistuoksunsa. Eihän sitä tietoisesti haista välttämättä kuin lähikontaktissa, mutta tiedostamatta varmasti koko ajan. Uskon, että se on se ns kemia, eläimellinen pariutumisvaisto 😄

Rakastan mieheni ominaistuoksua ja hän kuulemma minun, usein nuuhkii minua.

Haistan myös lapsessamme ajoin samantapaisen ominaistuoksun kuin miehessäni. Muistan myös äitini hyvän ominaistuoksun.

Vierailija
205/936 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös tussuissa on ominaistuoksu.

Vierailija
206/936 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen haisee pahalle hänellä on köntsät housussa

Vierailija
207/936 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulkkis kirjoitti:

Johtuneeko ruokavaliosta? Olin aikoinani Tukholmassa hienossa hotellissa siivoajana ja tiesin aina oven avattuani tuulahduksesta, että asukas on musta. Kyse ei ole puhtaudesta tai sen puutteesta.

Aasialaiset taas sanovat, että valkoiset haisevat ällöttävälle.

Alkkiksen ihon läpi tulee taas sellainen imelä haju, jota ei voi olla haistamatta esim. kaupan kassajonossa.  

Onko oikeasti näin, että aasialaisten mielestä valkoiset haisee ällöttävälle? Onpa "hauskaa!" :D Siis ihan oikeasti, mun mielestä tää on aika hauska, kun ei sitä itse ole tajunnut. En ole huomannut että kaikki aasialaiset haisisi. Sen olen huomannut, että todella monilla tummilla on tietynlainen tosi vahva ominaishaju. Mistä se tulee? Onko se ruokavalio?

Aasialaisten hiki ei haise yhtä voimakkaasti (BO = body odor kutsutaan englanniksi jos haluaa lisää lukea). Koitappa etsiä "oikeaa" dödöä Japanista esim.

Samalla korvavaikku on myös hiutalemaista ja kuivaa, kun länsimaisilla taas keltaista/ruskeaa ja märkää.

Kaikki tämä on geeneissä pitkälti, ei ruokavaliossa

Vierailija
208/936 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mä tapailin kerran erästä miestä ja en aluksi tajunnut mitään kun ei oltu fyysisesti kovin lähekkäin. Sit ekan kerran kun päädyttiin sänkyyn, niin esileikin aikana tajusin, että tyyppi haisee todella vastenmieliselle. Se varmaan vielä jotenkin voimistui seksin aikana. Jotenkin hiivamaiselle tsm. Ihan puhtaan oloinen ja näköinen kaveri. En sit kehdannut enää jarruja päälle siinä kohtaa, hommailtiin hommat loppuun, mutta meni fiilis ja jäi viimeiseksi kerraksi kun nähtiin.

Varmaan olikin hiivaa? Huono ruokavalio, paljon sokeria ja muita hiilareita. Ja kaljaa...

Näin naisena on valitettavasti hiivatulehdus tullut elämässä tutuksi, ei se haju ollut sellaisen. Huokui koko kehosta. Ihan kohtuullisen hyvässä kuosissa oleva nelikymppinen mies. En usko, että juopotteli mitenkään usein.

Minun mielestäni tuo ns. vanhan miehen haju on jotenkin hiivamainen. Nelikymppinen ei kuitenkaan ole vielä kovin vanha.

Vierailija
209/936 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pulkkis kirjoitti:

Johtuneeko ruokavaliosta? Olin aikoinani Tukholmassa hienossa hotellissa siivoajana ja tiesin aina oven avattuani tuulahduksesta, että asukas on musta. Kyse ei ole puhtaudesta tai sen puutteesta.

Aasialaiset taas sanovat, että valkoiset haisevat ällöttävälle.

Alkkiksen ihon läpi tulee taas sellainen imelä haju, jota ei voi olla haistamatta esim. kaupan kassajonossa.  

Onko oikeasti näin, että aasialaisten mielestä valkoiset haisee ällöttävälle? Onpa "hauskaa!" :D Siis ihan oikeasti, mun mielestä tää on aika hauska, kun ei sitä itse ole tajunnut. En ole huomannut että kaikki aasialaiset haisisi. Sen olen huomannut, että todella monilla tummilla on tietynlainen tosi vahva ominaishaju. Mistä se tulee? Onko se ruokavalio?

Aasialaisten hiki ei haise yhtä voimakkaasti (BO = body odor kutsutaan englanniksi jos haluaa lisää lukea). Koitappa etsiä "oikeaa" dödöä Japanista esim.

Samalla korvavaikku on myös hiutalemaista ja kuivaa, kun länsimaisilla taas keltaista/ruskeaa ja märkää.

Kaikki tämä on geeneissä pitkälti, ei ruokavaliossa

On totta että aasialaiset tuoksuvat eli rummein sanottuna haisevat toiselle kuin esim. suomalaiset.

Johtuu siitä, että heidän ruokavalionsa on aivan erilaine kuin meidän.

He syövät hyvin paljon kasviksia ja kaksijalkaisten lihaa, kuten kanaa. Paljon hedelmiä.

Suomalaisten ruokaan taas kuuluu runsaasti maitotuotteita. Maitoa juodaan ruokajuomana, käytetään muroissa, ruuissa: voita ja kermaa. Syödään jukurtteja, viiliä, rahkaa ja muita maitopitoisia tuotteita.  Ja erittäi paljon jäätelöä.

Tursumme maitoa, niin hiki-ulostus-kuin virtsa aineenvaihdunnassa.

Siksi voimme haista aasialaisten mielestä pahalta.

Vierailija
210/936 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa ollu joku mulvaani

Vierailija
211/936 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli ensimmäisenä mieleen näinkin arkinen juttu kuin vanhan talon tuoksu, joka pinttynyt kiinni vaatteisiin ja hiuksiin esim. Voisko olla näin?

Ohis, mutta ei ole ns. Vanhan talon tuoksua, vaan hajut kertovat jostakin. Itselläni on vanha huollettu hirsitalo. Sisäilmalle ja kaikille mahdollisille kemikaaleille altistunut kaverini asui siellä pari vuotta. Oli kokeillut vaikka miten montaa kämppää ennen sitä, mutta aina sai oireita. Talossani pystyi asumaan ja sai jotenkin elimistönsä tasapainoon.

Vierailija
212/936 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim kissa talossa tuottaa inhottavan hajun vaatteisiin.

Mun tärkein syy jättää exä oli juuri se paha haju. En voinut sitä hänelle kertoa, keksin sit muun tekosyyn. Hän ei tuoksunut raikkaalle edes suihkusta tultuaan, koska suihkutteli niin nopeasti ja esim kainalot oli niin karvaiset, että niitä olisi todella pitänyt pesemällä pestä. Samoin hampaat pesi joskus ja joskus ei. Esim seksin jälkeen välttämättä ei peseytynyt ennen työpäivää jne.

Ei mitään ominaishajua, mutta kissan haju puski läpi ja ei peseytynyt riittävän hyvin.

Kissa on erittäin siisti eläin eikä ihmisen nenään haise miltään. Eri asia on, jos kissa ei ole sisäsiisti tai omista laiminlyö hiekkalaatikon puhtaanapidon.

Vierailija
213/936 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin pitkään miehen kanssa, jonka ominaishaju oli lievästi epämiellyttävä. Ei paha, mutta ei sellainen mistä olisin nauttinut. Seksi ok, mutta oli hyvin vaikea sitoutua kunnolla, olin kokoajan ikään kuin toinen jalka oven välissä, tietämättä oikein itsekään miksi, hyvä mies kun oli. Sitten kohtasin miehen, jonka läsnäolo on minulle todella voimakas kokemus, tuoksu huumaava ja seksi jotain aivan muuta mitä olin koskaan aiemmin kokenut. Se oli menoa sitten. Lapsi lähti alkuun ensi yrittämällä, vaikka en ihan nuori enää ole.

Näin minullekin on käynyt. Huumaava miehen tuoksu on tarkoittanut taivaallista seksiä. Sama myös toisinpäin. Kun tuoksu ei ole ollut mieleen, seksi on ollut valjua. Ehkä luonto yrittää siinä kertoa jotain.

Kirjoitit sen minkä luontokin kertoo. Jos tuoksu ei miellytä on vaikea kiihottua ja ilman kunnon kiihottumista seksi ei voi olla hyvää. Hyvä tuoksu tempaisee mukaansa ja kostuttaa paikat. Suuteleminen ja läheisyys lisäävät jännitettä jonka jälkeen seksi on taivaallista. Silloin on kyse kahden hurmioituneen ihmisen kietoutumisesta. Etovan miehen kanssa en tekisi muuta kuin pitäisin koronan turvavälit.

Vierailija
214/936 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies haisi ällöttävälle, tunkkaiselle hielle, vaikka kävi päivittäin suihkussa. Pienenkin askareen jälkeen oli ihan hiessä ja se hiki haisi aivan järkyttävälle. Hikosi myös öisin ja lakanat ja tyynyliina oli aamulla ihan likomärkiä. Ja se tyynyn haju 🤮 Myös hengitys haisi välillä oikeasti ihan pskalta ja siihen vielä tupakan haju päälle, niin ah... Kaikenlisäksi jouduin opettamaan hänelle kalsareiden vaihdon päivittäin, hampaiden harjauksen aamuin illoin ja käsien pesun wc-käynnin jälkeen. Ja kyllä: itsekin ihmettelen, miksi ihmeessä olin yhdessä hänen kanssaan muutaman vuoden 😝

Vierailija
215/936 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä alkoi haista pahalle kun rupesin syömään pillereitä... Vei halut täysin, vaikka ei se pelkästään hajusta johtunut. Nykyisen mieheni kanssa en ole koskaan pillereitä käyttänyt, hyvälle tuoksuu.

Maakellarin haju voi myös johtua hometalosta. Oletko ap käynyt pahanhajuisen miehen kotona?

Vierailija
216/936 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on komennettu pesemään vaatteensa kolmessakympissä. Ei ihme jos bakteerit alkaa juhlia ajan kanssa.

Vierailija
217/936 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hometalossa asuvan haistaa jo kaukaa.

Mullakin tuli mieleen, että hometalossa asuu jos haju on perunakellarimainen. Tarttuu vaatteisiin ja oikeastaan kaikkeen se haju. Välillä voi haista huomaamattomammin.

No eikös lutikatkin aiheuta samantyyppisen hajun? Jospa ap:n ukko asuu lutikkakämpässä.

Vierailija
218/936 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa kaikki fiksunoloisetkaan ihmiset eivät peseydy ennen altaaseen menoa. Siellä joutuu vesijumpissa ja uidessa yököttelemään toisten pahaa hajua. Ilmeisesti johtuu pesemättömistä hiuksista ja päänahasta. Peseytykää ennen altaaseen menoa, niinkuin selkeästi opastetaan! Erityisesti koskee keski-ikäisiä ja sitä vanhempia naisia. Ilmeisesti moni ei itsekään arvaa kuinka pahaa hajua ympärilleen levittävät.

Vierailija
219/936 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim kissa talossa tuottaa inhottavan hajun vaatteisiin.

Mun tärkein syy jättää exä oli juuri se paha haju. En voinut sitä hänelle kertoa, keksin sit muun tekosyyn. Hän ei tuoksunut raikkaalle edes suihkusta tultuaan, koska suihkutteli niin nopeasti ja esim kainalot oli niin karvaiset, että niitä olisi todella pitänyt pesemällä pestä. Samoin hampaat pesi joskus ja joskus ei. Esim seksin jälkeen välttämättä ei peseytynyt ennen työpäivää jne.

Ei mitään ominaishajua, mutta kissan haju puski läpi ja ei peseytynyt riittävän hyvin.

Ai syy on kissan vaikka mies ei peseydy??? Kai itse tajuat tuon logiikan aukot?

Kumma juttu, mulla aina ollut kissoja ja silti miehet viihtyneet nuuskuttelemassa minua.

Vierailija
220/936 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on vaikea erottaa ominaishajua kaikesta muusta.

Monella on hygienian kanssa ongelmia, ja vaatteita vaihdetaan harvoin, niitä ei pestä tarpeeksi korkealla lämmöllä tai niitä ei kuivateta kunnolla. Esim. huonosti kuivuneet vaatteet alkaa haista ihan järkyttävältä, maakellarin tapaiselta.

Eikä moni osaa suihkussakaan pestä itseään! Seistään vain hetki valuvan veden alla mitään tekemättä ja sitten ihmetellään, miksi hiki ja tali haisee.

Tietysti huono ruokavalio tai erilaiset sairaudet vaikuttavat myös hajuun.

Tupakka, viina, liharuoka, huono hammashygienia ja mössön täyttämät kitarisat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän