Kotiäitiys/isyys?
Taistelua käydään onko kotona lapsia hoitava henkilö loinen joka vaan makoilee vai rankkaa työtä tekevä?
Kommentit (11)
Mun ex-mies koki että olen loinen ja alhaisinta paskaa kun olin kotona ja hän kävi töissä.
Minä olin työssäkäyvä äiti , olin tosi iloinen kun olin kotona toisen lapsen synnyttyä 3v. Eka lapsen kanssa ikäeroa ettei silloin kun hän syntyi saanut kun n.1v äitiyslomaa, jota en pitänyt koska opiskelin.
Jotain tuolta väliltä. Itse olen nyt hoitovapaalla, mutta en koe olevani loinen, mutta toisaalta en työläinenkään.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tärkeää työtä tekevä henkilö joka ei saa palkkaa vaan enemmänkin ilkeitä katseita muilta ja joskus jopa omalta puolisoltaan.
Palkkaa ei makseta omien lasten hoidosta. Tärkeää työtä tekee työssäkäyvät vanhemmatkin, eivätkä saa palkkaa kun siihen työn päälle lapsensa hoitavat. On maailma niin kummallinen paikka nykyisin että kotona olevia vanhempia kehutaan ja työssäkäyvät ovat jotenkin huonompia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tärkeää työtä tekevä henkilö joka ei saa palkkaa vaan enemmänkin ilkeitä katseita muilta ja joskus jopa omalta puolisoltaan.
Palkkaa ei makseta omien lasten hoidosta. Tärkeää työtä tekee työssäkäyvät vanhemmatkin, eivätkä saa palkkaa kun siihen työn päälle lapsensa hoitavat. On maailma niin kummallinen paikka nykyisin että kotona olevia vanhempia kehutaan ja työssäkäyvät ovat jotenkin huonompia
Tietenkin, koska se on lapsen etu, että lapset hoidetaan kotona turvallisen ja tutun aikuisen toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni maailman on kummallinen jos se olisi toisinpäin että työssäkäyvä vanhempi olisi parempi kuin se joka hoitaa omia lapsiaan. Saa olla melkoisen erkaantunut luonnosta jos kuvittelee, että työnteko on jotenkin "hyvä asia" pakollinen paha juu mutta ei se kenestäkään hyvää tee.
Naisen paikka on kotona ja mies hakee elannon näin se on aina ollut, vasta noin 100v menty niin että naisetkin ovat töissä ja katsokaa mitä maailmalle on tapahtunut, naiset ovat kaikkein onneetomampia ikinä. Burn outtia ja masennusta toisensa perään.