Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeättekö rintojanne?

Vierailija
19.11.2020 |

Minä häpeän. En pysty näiden takia seurustelemaan. Nuori nainen ja tissit ovat pötkylän muotoiset, löysät, nännit jäätävän isot ja pulleat ja kaikenlisäksi rintani ovat karvaiset! Siis rinnoissa kasvaa paljon tummia karvoja. Häpeän ja vihaan näitä niin paljon!!

Kommentit (220)

Vierailija
161/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeän. Niin paljon etten käy esim. uimahallissa tai kuntosalin suihkussa, vältän kavereiden saunailtoja. Enkä ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä. Olin lihava lapsi, eikä minulla ollut rintaliivejä vaikka niille olisi ollut tarve. Äiti ei ottanut asiaa esille enkä itse kehdannut, vaikka tajusin kyllä että liiveille olisi tarve kun rinnat hölskyi suorastaan kivuliaasti esim. juostessa. Minulla ei ole mitenkään erityisen suuret rinnat, mutta ne roikkuvat tosi pahasti. Niissä ei ole mitään rinnan muotoa. Semmoiset pussit, joissa nännit osoittaa suoraan alaspäin. Rintojen iho on täysin löysä. En ole koskaan kenelläkään nähnyt yhtä pahasti riippuvia rintoja. Tukevien minimizer-rintaliivien kanssa ne näyttävät normaaleilta, mutta ilman liivejä valahtavat alas.

Lisäyksenä vielä että etäisyys kaulakuopasta nänniin on yhtä pitkä kuin heillä, jotka saavat rintojen pienennyksen julkisella puolella. Minulla on kuitenkin vain C/D-kupin rinnat, joten pienennystarvetta ei ole. Ne vain roikkuun niin pahasti.

Vierailija
162/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on hirveetä sanoa näin, mutta vihaan rintojani niin paljon, että ottaisin mielelläni rintasyövän, koska haluan tekosyyn niiden poistamiseen. Ja ei haittaa vaikka kuolisin siihen.

N21

Et ole ainoa. En ehkä sitä rintasyöpää ottaisi, mutta monesti miettinyt, että kunpa nämä voisi vain leikata pois. Mieluummin olisin kokonaan ilman rintoja, kuin joutua kärsimään näistä möllyköistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin. Yleensä mulla on tosi itsevarma olo ja pidän itteäni hottiksena, ja sit taas välillä on huonoja päiviä kun tuntuu että näytän kaikkien mielestä vastenmieliseltä. Ulkonäössäni ei muutu mikään, pään sisällä koko juttu.

Mulla on tosi pienet minitissit, joista yleensä tykkään paljokin, mutta noina huonoina päivinä vihaan niiden pienuutta. 

Vierailija
164/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kasvaa karvoja, nypin ne pois. Eivätkä ole isot, mutta en minä näitä hävetäkään osaa. Kerran aikoinaan yritti joku tuntematon jonne irc galleriassa veetuilla pienistä ja olemattomista rinnoista, onneksi sen aikainen miesystävä jumaloi näitä, niin ei vaikuttanut itsetuntoon. Oikeastaan kaikki miesystäväni ovat pitäneet rinnoistani, vaikka nämä ovatkin niin pienet, että tuntemattomat räkänokatkin veetuilee 😄. Muistakaa naiset se, että runqqareiden mielipiteillä ei ole väliä, rintanne ovat upeita!

Vierailija
165/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään rinnoistani. :D Saako niin sanoa edes? No, sanoin jo. Niillä on pari lasta imetetty, joten roikkuvat jonkin verran. On tosi isot nännipihat ja mustia karvojakin kasvaa. Siinä huonot puolet. Ovat kuitenkin sopivan kokoiset ja mielestäni ihan kivan muotoiset. Jotenkin vain tykkään niistä.

Saa sanoa. Tämän ketjun rikkautena on juuri se, että se tuo esiin, kuinka erilaisia kokemuksia naisilla voi olla rinnoistaan. Toiset ovat ylpeitä, tai ainakin tyytyväisiä rintoihinsa, ja toiset häpeävät ja kärsivät niistä paljonkin.

Itse kuulun jälkimmäiseen kategoriaan, jonka elämän kehityshäiriöiset, ts. epämuodostuneet rinnat ovat suorastaan pilanneet. Niiden takia on jäänyt lapset hankkimatta, pari- ja seksisuhteet hyvin vähäisiksi ja itsetunto alhaiseksi. Olen toki yrittänyt elää muuten niin normaalia elämää kuin olen pystynyt, mutta kyllähän ne ovat rajoittaneet elämää ja johtaneet jonkinasteiseen eristäytymiseen.

Vierailija
166/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä. Pyöreät C-kupin rinnat. Lyijykynä ei pysyisi rinnan alla millään ilveellä, joten eivät sitten vissiin pahasti roiku? Omaan silmääni ovat kyllä "laskeutuneet" sitten nuoruuden, mutta rinnan muoto on silti pallomainen. Kiitos geenit.

N46

Vierailija
167/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeän. Olen 29v ja rinnat on jotenkin kehittymättömän näköiset ketunnokat. Lämpimässä löysät puikulat, kylmässä kiinteät puolipyöreät. Vissiin tubulaarinen tms on oikea nimitys?

Seksikumppaneille oon aina pystynyt ne näyttään mutta en esim. menisi uimahalliin tai kavereiden kanssa saunaan.

Tubulaarisuuden käsitettä viljellään täällä aika huoletta. Hieman kartiomaiset ketunnokat eivät ole tubulaariset rinnat. Jos jaksatte googletella aiheesta huomaatte, että tubulaarinen rinta on selkeästi putkimainen ja epänormaalin näköinen. Tubulaarisuus esiintyy usein toispuoleisena niin, että toinen rinta on normaali ja toinen tubulaarinen. Yksipuoliset kauneusihanteet ja median suppea kuva rinnoista kaventaa käsitystä siitä mikä on normaalia. On surullista, että monet täysin normaalit naiset rintoineen kuvittelevat olevansa poikkeavia, koska heidän rintansa eivät täysin vastaa kauneusihanteita.

No minulla ei ole mitkään erityisen putkimaiset rinnat, mutta kyllä ne silti ovat tubulaariset ja ihan se on diagnosoitu. Ei niiden tarvi olla mitkään kauheen putket, jotta voisi kutsua tubulaarisiksi

Vierailija
168/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä. Voisin lahjoittaa ne tosin jollekin tarvitsevalle, itselle turhat pussukat. Ovat vaan tiellä.

Vierailija
169/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa ja olen surullinen minikokoisien tissieni vuoksi jotka kokoa A. Olen neljä täysimettänyt joten toimineet siihen mihin pitääkin. Meni vaan imetysten jälkeen entistä pienemmiksi, roikkuu mitä pystyy ja ryppyiset säkit.

Olisin edes hoikka mutta ei kun nyt tullut läskimakkaroitakin. Ihan kaikkialle muualle on rasva mennyt muttei tisseihin :(

T. 40v äippä 150cm/57kg

Vierailija
170/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpesin ennen, sitten menetin toisen, enkä häpeä enää.

Vierailija
171/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeän. Olen 29v ja rinnat on jotenkin kehittymättömän näköiset ketunnokat. Lämpimässä löysät puikulat, kylmässä kiinteät puolipyöreät. Vissiin tubulaarinen tms on oikea nimitys?

Seksikumppaneille oon aina pystynyt ne näyttään mutta en esim. menisi uimahalliin tai kavereiden kanssa saunaan.

Tubulaarisuuden käsitettä viljellään täällä aika huoletta. Hieman kartiomaiset ketunnokat eivät ole tubulaariset rinnat. Jos jaksatte googletella aiheesta huomaatte, että tubulaarinen rinta on selkeästi putkimainen ja epänormaalin näköinen. Tubulaarisuus esiintyy usein toispuoleisena niin, että toinen rinta on normaali ja toinen tubulaarinen. Yksipuoliset kauneusihanteet ja median suppea kuva rinnoista kaventaa käsitystä siitä mikä on normaalia. On surullista, että monet täysin normaalit naiset rintoineen kuvittelevat olevansa poikkeavia, koska heidän rintansa eivät täysin vastaa kauneusihanteita.

No minulla ei ole mitkään erityisen putkimaiset rinnat, mutta kyllä ne silti ovat tubulaariset ja ihan se on diagnosoitu. Ei niiden tarvi olla mitkään kauheen putket, jotta voisi kutsua tubulaarisiksi

Onko diagnoosin tehnyt plastiikkakirurgi vai joku muu lääkäri? Näissä määrittelyissä ja diagnooseissa täytyy myös ymmärtää asian konteksti. Tubulaarisuuden diagnoosin ja oirekuvan on alunperin keksinyt plastiikkakirurgi 60-luvulla. Puuttuuko sinun rinnoistasi rauhaskudos, vai oliko diagnoosin pohjana pelkästään rintojen muoto? Jos lääkärillä on leikkaushaluja ja rajoittunut käsitys normaaliudesta, epänormaalin raja voi alkaa siirtyä.

Vierailija
172/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko diagnoosin tehnyt plastiikkakirurgi vai joku muu lääkäri? Näissä määrittelyissä ja diagnooseissa täytyy myös ymmärtää asian konteksti. Tubulaarisuuden diagnoosin ja oirekuvan on alunperin keksinyt plastiikkakirurgi 60-luvulla. Puuttuuko sinun rinnoistasi rauhaskudos, vai oliko diagnoosin pohjana pelkästään rintojen muoto? Jos lääkärillä on leikkaushaluja ja rajoittunut käsitys normaaliudesta, epänormaalin raja voi alkaa siirtyä.

Plastiikkakirurgi tietenkin. Olen käynyt konsultaatiossa aika monella plastiikkakirurgilla ja diagnoosi on kyllä aina sama. Ja kyllä rintojen alapuolelta puuttuu rauhaskudosta. Tosin jos rintani olisivat isommat niin putkimaisuus saattaisi tulla enemmän esille.

Vierailija
173/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 32 v ylipainoinen ja tissit aa-kuppia eli mitäs luulisit? en ole koskaan näyttänyt niitä kellekkään enkä näytä.

Vierailija
174/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ammattilainen, mutta voin vilkaista. Ilmainen kehulinja. Ota heti yhteyttä!

Vierailija
175/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans samaa pulmaa. Tosin muita isoja ongelmia on niin paljon, että oon vaan tyytybäinen näihin ruokapusseihini. Ne ovat hyvin 5 lasta ruokkineet ja tukevilla liiveillä ne on ihan kivat ulkoisesti.

Ne jotka näkee mut alasti, arvostavat mussa aivan muita juttuja. Pari vk sitten otettiin rintatutkinus, koska löysin patin rinnastani. Lääkäri kuitenkin totesi, että ei syöpää. Olen onnellinen 🥰

Ap, sussa on varmaan kivoja / kauniita muita juttuja. Mitä ne on? Keskity itsessäsi hyvään, sillä kukaan ei ole täydellinen 😚

Vierailija
176/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä häpeän. Ovat pienet ja arpiset (95b). Onpa jopa muutama poikaystäväkin naureskellut, kun ovat niin "pienet ja epänaiselliset"

Vierailija
177/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin häpeän! Olen urheilullinen, joten rintani ovat pienet (A-kuppi). Aviomieheni huomauttelee aina kuinka paljon paremmalta näyttäisin, jos minulla olisi isommat rinnat. Ei varmaan tarvitse sanoa, että en esimerkiksi seksiä harrastaessamme ota enää paitaa pois päältä!

Vierailija
178/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä. Olen oikeastaan aika povipommi, ehkä 80F, vaatteet päällä. Ilman vaatteita näkyy 10 cm arpi joka tuli viime vuonna rintasyöpäleikkauksesta. Vuosi oli hoitoineen päivineen kamala, tukkakin tietysti lähti, mutta minua itseäni tirskututtaa kun leikkaus onnistui niin hyvin että voisin oikeastaan alkaa glamour malliksi, eipä uskoisi että olen rintasyövän sairastanut.

Kun sain diagnoosiin, luulin että rinnat voisi leikata veke ja saisin pienet, kätevät tai jopa olemattomat tilalle, se helpottaisi elämää. Mitä vielä. Oikeastaan en häpeä edes tuota arpea, enkä mustia tatuoituja pisteitä jotka tehtiin sädehoitoa varten.

Ei kannata rintasyöpää toivoa, hoidot on hirveät ja kuoleman kanssa flirttailukaan ei niin kamalan hauskaa ollut.

Vierailija
179/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin häpeän! Olen urheilullinen, joten rintani ovat pienet (A-kuppi). Aviomieheni huomauttelee aina kuinka paljon paremmalta näyttäisin, jos minulla olisi isommat rinnat. Ei varmaan tarvitse sanoa, että en esimerkiksi seksiä harrastaessamme ota enää paitaa pois päältä!

Huhhuh, itse en todellakaan suostuisi olla tollaisen miehen kanssa, mikä p**ka!

Vierailija
180/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän. Pienet muodottomat nahkaläpsyt. Mieheni ei saa niitä kosketellla ja avioseksi suoritetetaan mieluiten takaapäin, ettei mies näe rintojani. En ole koskaan saanut orgasmia avioseksissä, enkä nauti siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi