Olen venäläinen. Saa kysyä.
Jos tahdot esittää kysymyksen venäläiselle naiselle, esitä. Olen linjoilla hetken ajan.
Kommentit (29)
Onko sulla isot tissit? Onko kauniit kasvot?
Yleensä venakoilla on molemmat.
Hyökkäättekö te Suomeen? Milloin?
Höh, olipas kuivaa! Eihän tästä saanut mitään irti.
Mauttomia kysymyksiä. T. Suomalainen itärajalta
Jos olet jo ihan pienestä asunut Suomessa, miksi identifioidut edelleen enemmän venäläiseksi kuin suomalaiseksi? Jos yhteydetkin Venäjälle ovat olleet olemattomat?
Miten voisin saada venäläisiä ystäviä? Heidän elämä, asenne, tyyli ja ruoka ovat <3
eihän ap tiedä mitään venäjästä. on vaan käynyt siellä syntymässä. muuten on ihan kuten me.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 00:29"]
Jos olet jo ihan pienestä asunut Suomessa, miksi identifioidut edelleen enemmän venäläiseksi kuin suomalaiseksi? Jos yhteydetkin Venäjälle ovat olleet olemattomat?
[/quote]
Kai jokaisessa kodissa on tai ainakin pitäisi olla sellainen kulttuurillinen asia nimeltään kotikasvatus. Se luo ihmiselle raamit usko tai älä. T. Suomenruotsalainen
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 23:45"]Miten paljon Venäjällä porukka on Putinin kumppaneiden viimeaikaisita toimia vastaan?
Prosentuaalisesti kansasta siis?
Ja miten suureen osaan se propaganda uppoaa ihan suoraan?
[/quote]
On vaikea lähteä sanomaan mitään tiettyä prosenttia. Mielipiteitä on yhtä monta kuin ihmisiäkin.
Toisekseen en ole asunut Venäjällä kuin pienenä lapsena, ja emme ole tekemisissä siellä asuviemme sukulaistemme kanssa. Eli mitään "paikallista" tietoa suoraan Venäjässä asuvilta on minun vaikea saada.
[/quote]
Olet venäläinen, sulle pitää esittää kysymyksiä mutta juurikaan et tiedä asiasta mitään sillä kävit siellä viimeksi 2-vuotiaana eikä nykyään enää kiinnosta olle yhtyedessä kehenkään jotta tietoa saisi?
Mitä vittua sulta sitten pitää kysyä? Mikä on kuusitoista venäjäksi? Luet sanomalehdistä samat asiat kuin me ja siteeraat meille iltalehteä?
Mene nukkumaan.
Kiitän kysymyksistä! Tämä nainen käy nyt nukkumaan. Hyvää yötä teille kaikille!
Ap