Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko kiltti vaimo pettää

Vierailija
19.03.2014 |

millaisia kokemuksia pettäjillä ja petytyillä on? uskollisuutta riitti tiettyyn pisteeseen asti?

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritän lopetaa olemasta aina kilttinä. Tuojatkuva kaljottelu sais jo riittää meillä kotona. Mies juo koko illan kaljaa, eikä pysty sen jälkeen naimaan.

Mistä saisi kiltin ja luotettavan kakkosmiehen? Pitäisikö ostaa sellainen kakkospuhelin?

Vierailija
82/112 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan

Mistäpäin suomea olet nainen??

M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi kilttikin vaimo pettää. Siitä on niin karvaita kokemuksia, että ihan itkettää vieläkin. Minulla on hirveän söpö vaimo. Siis ei pelkästään kaunis vaan sillai ihanan tyttömäinenkin. Seksi on ollut mahtavaa hänen kanssaa jo yhdessäolomme alusta saakka. Olemme rakastelleet noin kaksi kertaa viikossa ihan säännöllisesti.

Sitten yhtenä päivänä  sain tietää, että naiseni oli pettänyt minua jo yli kaksi vuotta. Hän oli sanonut käyvänsä bailatinossa, mutta paskat. Naimassa se kävi yhtä cuubalaista korstoa, joka veti sitä bailatinopiiriä.

Meille tuli hirveä riita. Pettämisen syyksi hän sanoi riittämätöntä seksiä ja sitä, että hän ei nauttinut seksistä kanssano juuri ollenkaan. Olin aivan järkyttynyt. Kuinka tuo ihana kotihengettäreni olikin tosiasiassa pettävä lutka, joka näytteli sängyssä tyydytettyä ja oli muka onnellinen kanssani. Cuuban sonni oli kuulemma aivan mahtava rakastaja. Ja paskat, en enää luota yhteenkään naiseen, kyllä näin on.

Vierailija
84/112 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti sitä.., hän tuskin olisi lähtenyt sonnijahtiin jos kotona olisi saanut vähän enemmän sitä itseään nautintoon asti. Ei riitä, että pannaan kaksi kertaa viikossa. Oletko oikeasti tyydyttänyt myös vaimoasi kahdesti viikossa?

Vierailija
85/112 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 14:49"]

Mieti sitä.., hän tuskin olisi lähtenyt sonnijahtiin jos kotona olisi saanut vähän enemmän sitä itseään nautintoon asti. Ei riitä, että pannaan kaksi kertaa viikossa. Oletko oikeasti tyydyttänyt myös vaimoasi kahdesti viikossa?

[/quote] Aika suoraan sanottu, toivottavasti vain olettamus. / vilivallaton

Vierailija
86/112 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 14:43"]

Olen vietellyt täysin uskollisia perheen äitejä muutamia vuosien varrella.

He ovat kiinnostuneita minusta koska

a) Olen heistä kiinnostunut.

b) Olen kohtelias.

c) Kerron heille, miksi pidän juuri hänestä. (aidosti)

d) Kosketan kauniisti ja turvallisesti, tunkeilematta.

e) En yritä päästä heidän pöksyihinsä.

f) Tarjoan turvallisuuden tunnetta ja hyväksyntää omana itsenään.

g) Kerron hänen kauneudestaan ja siitä miksi hän on niin kiva.

h) Paljastan, että olen kiinnostunut hänen läheisyydestään.

i) Otan askeleen ja kerron, että haluaisin suudella häntä.

Alunperin estyneen, huomiota saamattoman kiltin vaimon sisältä paljastuu yleensä todella kiimainen seksipeto.

Osaisiko joku vinkata, että mistä tämä johtuu?

[/quote]

Osaat käsitellä naisia oikein ja avaat heidän naiseutensa.

Vierailija
87/112 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eikö muka kaksi kertaa viikossa riitä kolmivitoselle naiselle?

Vierailija
88/112 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niin, tartuitpa mielenkiintoiseen aiheeseen.

Jos toinen näyttelee tyydytettyä eikä edes kysyttäessä sano kaipaanvansa mitään muuta tai tee itse aloitteita seksin saamikseksi, niin onko oikein syyttä sitä toista huonosta tai liian harvoin saadusta seksistä?

En vaan ymmärrä mikä hitto naisilla on, että ekat 10-20 vuotta parisuhteessa seksi ei kiinnosta, eikä toiveistaan puhuta. Ja samaan aikaan haukutaan miehet pervoiksi sioiksi, jos haluat enemmän tai vaihtelua. Ja pettäminen on ihan törkeetä. Sitten jossain vaiheessa vain lähdetään hakemaan seksiä muualta ja koetaan se perusoikeudeksi, koska "kotona ei saa tarpeeksi tai aina vaan sitä samaa".

Tää tuntuu siltä, että nuorten naisten pitäisi olla vanhojen äijien kanssa, ketkä ei enään jaksa tai pysty. Sitten kun naiset uskaltautuu oikeasti seksistä nauttimaan, pitäisi parina olla nuori mies, jota kiinnostaa aina.

Vierailija
89/112 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa muistuttaa, että kaikki meistä elää vain kerran.

En usko että toisella on oikeus kieltää toiselta seksin hyvänoloa, jos itselle ei meistu. Muistetaan että kukaan ei omista toista henkilöä. / vilivallaton

Vierailija
90/112 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni miehenä seksi ei ole erityisen tärkeää. Tai siis, voisin olla ilman seksiäkin hyvinkin jos vaan muuten parisuhde toimisi mukavasti.

Naiseni sen sijaan sanoi minulle että hänelle se on tosi tärkeää ja olisi onneton ilman seksiä, eikö muka ole tärkeää mulle.. No tosiasiassa teen sitä sen takia että koen sen velvollisuudekseni, suoritushan se on jossa pitää vaan tyydyttää toinen ettei sitten ole onneton.

Nainen taas sanoo että eikai se seksi ole vaan suoritus mulle, että eikös se ole meidän yhteinen tärkeä hetki. En vaan osaa kokea sitä niin, kun käytännössähän hän pahastuu jos sitä ei tehdä tai jos en onnistu saamaan häntä laukeamaan. Kuulostaa kyllä enemmän suoritukselta mun korvaan.

Vierailija
91/112 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit just pettääkin, tuhmien ei tarvitse

Vierailija
92/112 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 23:24"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 14:43"]

Olen vietellyt täysin uskollisia perheen äitejä muutamia vuosien varrella.

He ovat kiinnostuneita minusta koska

a) Olen heistä kiinnostunut.

b) Olen kohtelias.

c) Kerron heille, miksi pidän juuri hänestä. (aidosti)

d) Kosketan kauniisti ja turvallisesti, tunkeilematta.

e) En yritä päästä heidän pöksyihinsä.

f) Tarjoan turvallisuuden tunnetta ja hyväksyntää omana itsenään.

g) Kerron hänen kauneudestaan ja siitä miksi hän on niin kiva.

h) Paljastan, että olen kiinnostunut hänen läheisyydestään.

i) Otan askeleen ja kerron, että haluaisin suudella häntä.

Alunperin estyneen, huomiota saamattoman kiltin vaimon sisältä paljastuu yleensä todella kiimainen seksipeto.

Osaisiko joku vinkata, että mistä tämä johtuu?

[/quote]

Jos miehet muistaisivat huomioida omia naisiaan samalla kaavalla, niin harva pettäisi.

[/quote]

Jos naiset muistaisivat huomioida omia miehiään jotka tuollaisia ovat paremmin niin harva heidän miehistään pettäisi!

Vierailija
93/112 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 09:46"]

Minä yritän lopetaa olemasta aina kilttinä. Tuojatkuva kaljottelu sais jo riittää meillä kotona. Mies juo koko illan kaljaa, eikä pysty sen jälkeen naimaan.

Mistä saisi kiltin ja luotettavan kakkosmiehen? Pitäisikö ostaa sellainen kakkospuhelin?

[/quote]

NO täältä, sinä tuhma vaimo!

Vierailija
94/112 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 14:43"]

Kyllä voi kilttikin vaimo pettää. Siitä on niin karvaita kokemuksia, että ihan itkettää vieläkin. Minulla on hirveän söpö vaimo. Siis ei pelkästään kaunis vaan sillai ihanan tyttömäinenkin. Seksi on ollut mahtavaa hänen kanssaa jo yhdessäolomme alusta saakka. Olemme rakastelleet noin kaksi kertaa viikossa ihan säännöllisesti.

Sitten yhtenä päivänä  sain tietää, että naiseni oli pettänyt minua jo yli kaksi vuotta. Hän oli sanonut käyvänsä bailatinossa, mutta paskat. Naimassa se kävi yhtä cuubalaista korstoa, joka veti sitä bailatinopiiriä.

Meille tuli hirveä riita. Pettämisen syyksi hän sanoi riittämätöntä seksiä ja sitä, että hän ei nauttinut seksistä kanssano juuri ollenkaan. Olin aivan järkyttynyt. Kuinka tuo ihana kotihengettäreni olikin tosiasiassa pettävä lutka, joka näytteli sängyssä tyydytettyä ja oli muka onnellinen kanssani. Cuuban sonni oli kuulemma aivan mahtava rakastaja. Ja paskat, en enää luota yhteenkään naiseen, kyllä näin on.

[/quote]

Ai vttu, tuohan se pahinta on kun luottaa toiseen ja toinen on narisisti kakspäinen käärme . karmee tapaus sulla,. t: mies

Vierailija
95/112 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi! Varsinkin kun pettämissivustoja on nykyään netti pullollaan. Kiltin naisen ei enää edes tarvitse uskaltautua baariin seuraa hakemaan. Ihmiset ei ole aina kaikilta osin sitä mitä antavat ymmärtää.

Vierailija
96/112 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli lyhyt seksisuhde kristityn perheenäidin kanssa. Hänellä ei ollut seksiä kotona kertomansa mukaan lainkaan ja oli hyvinkin himokas. Harrastimme seksiä ilman kondomia ja sukupuolitautihan siitä tuli. Paljastui että hänen miehensä oli saanut taudin ulkomailta ja tartutti sen vaimoonsa josta sitten tarttui minuun sekä vaimooni. Kuvio on hyvin mutkikas ja pilannut meidän kaikkien elämää pysyvästi. Suosittelen käyttämään aina kumia tai olemaan uskollinen. Veikkaan että noita tauteja kantavia perheenäitejä on Suomi pullollaan.

Vierailija
97/112 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 09:57"]

Minulla oli lyhyt seksisuhde kristityn perheenäidin kanssa. Hänellä ei ollut seksiä kotona kertomansa mukaan lainkaan ja oli hyvinkin himokas. Harrastimme seksiä ilman kondomia ja sukupuolitautihan siitä tuli. Paljastui että hänen miehensä oli saanut taudin ulkomailta ja tartutti sen vaimoonsa josta sitten tarttui minuun sekä vaimooni. Kuvio on hyvin mutkikas ja pilannut meidän kaikkien elämää pysyvästi. Suosittelen käyttämään aina kumia tai olemaan uskollinen. Veikkaan että noita tauteja kantavia perheenäitejä on Suomi pullollaan.

[/quote]

Luehan tuo puppusi uudelleen.

Käy tupakalla ja rakenna juttu uudelleen

Vierailija
98/112 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman alle nelikymppinen mies ja vaimoni on muutaman vuoden nuorempi. Takana 20 vuotta kestänyt parisuhde, josta puolet naimisissa. Vaimoni on kaunis, loistava äiti ja ollut mielestäni paras mahdollinen vaimo. Meillä on kaksi ihanaa alle kouluikäistä tytärtä. Kaksi vuotta sitten eli kesällä 2013 näin sattumalta vaimoni istuvan keittiössä ja lukemassa victoriamilan.com-sivustoa. Kysyin tästä häneltä ja sain vastaukseksi, että jokin mainoslinkki oli vienyt hänet sinne. Ok, ajattelin. Tästä muutama päivä eteenpäin sama toistui. Silloin en enää uskonut. Pyysin selitystä ja sain vastaukseksi, että hän kaipaa keskusteluseuraa ja mitään fyysistä ei ole haussa. Olin totaalisen rikki, koska en ollut epäillyt mitään tällaista ja luulin eläväni terveessä parisuhteessa. Hän lupasi poistaa tilinsä kyseisestä verkkopalvelusta, mitä ei kuitenkaan tehnyt. Kolmannen kiinni jäämisen jälkeen tili hävisi.

Kului puolitoista vuotta edellisestä ja taas tuli vastaan tällainen ”syytä epäillä” –tilanne. Pitkien keskustelujen jälkeen vaimo paljasti rakastuneensa toiseen mieheen työnsä kautta ja oli tapaillut tätä intiimeissä merkeissä edellisen kesän 2014 aikana. Suhde miehen kanssa oli kesän jälkeen jatkunut viestittelyllä, mutta vaimon mukaan fyysinen puoli oli siinä kohtaa jäänyt pois. Jo toisen kerran elämältäni putosi pohja. Olin antanut anteeksi viestittelyt verkossa ja itsekin suurin piirtein päässyt siitä yli. Nyt tuli eteen tosipaikka. Vieläkö antaa anteeksi ja pitää perhe ehjänä. Rakastan kuitenkin vaimoani ja tilanne on erittäin ristiriitainen. Päätin antaa anteeksi.

Nyt eletään kesää 2015. Muutama päivä sitten paljastui, että vaimoni on tuosta kesästä 2013 alkaen tähän kesään 2015 ollut intiimissä kanssakäymisessä 7-8 eri miehen kanssa vaihtelevia määriä. Miehiä on löytynyt omalta työpaikalta ja mainitusta victoriamilanista. Yksi on ollut vaan satunnainen työmatkalla baarissa vastaan tullut mies. Alkoholilla oli ollut osuutta asiaan ja mies oli osannut jutella oikeita asioita. Kaikille miehille on ollut yhteistä se, että he ovat jaksaneet kuunnella vaimoani, huomioida ja kehua häntä. Minä taas kuulemma en ole huomioinut riittävästi, mikä saattaa olla osin tottakin. Lapsiperheen arki yhdistettynä paljon matkustamista vaativaan työhön tietysti tekee sen, että yhteistä aikaa parisuhteen hoitamiseen ei ole välttämättä riittävästi. Kuitenkin toistuvasti olen vaimolleni kertonut miten paljon häntä rakastan, miten kaunis hän silmissäni on jne. Olen varmasti välillä stressaantuneena hankala ja saatan sanoa asioita töksähtävästi, mutta se tapahtuu molempiin suuntiin. Vaimo kertoo, että olen itse ajanut häntä tekoihin, koska hän tuntee olonsa kotona ahdistuneeksi. Mielestäni tuo on asia, josta olisi ensin pitänyt puhua kunnolla ääneen. Ei vihjailla, vaan kertoa mikä ahdistaa. Vaikka sitten uhkailla, että lähtee toisen matkaan jos minä en ala muuttua. Toki parisuhteen ulkopuolelta löytyy halukkaita kuulijoita ja ymmärtäjiä, kun tarjolla on fyysistä hellyyttä kauniin naisen kanssa. Ehkä olisin voinut välttää tämän olemalla parempi isä ja aviomies. Mutta mistä tiedän olisiko tämä tapahtunut vaikka olisin ollut miten täydellinen. Vaikka asiaa millä tavalla yrittää käsitellä, niin aivan järjettömän paljon tämä sattuu.

Myöhemmin olen tulkinnut huomanneeni merkkejä pettämisestä, mutta aiemmin minulla ei ollut mitään todisteita ja vaimoni tietysti kieltää kaiken ja sanoo minun olevan naurettava. Esimerkiksi työmatkalta palatessani makuuhuoneessa tuoksui aivan liian voimakkaasti vaimoni hajuvesi. Myöhemmin paljastui, että kyseessä oli ollut tupakalta haisevan miehen hajun peittäminen. Se että miehiä tuodaan kotiini, jossa on lasten kuvat seinällä ja tehdään asioita sängyssä, jossa itse nukun, tuntuu kaikkein pahimmalta. Noin puolet miehistä on isiä perheissä, joissa on myös pieniä lapsia. Mitä hekin ajattelivat? Että ei kukaan saa koskaan tietää?

Vierailija
99/112 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 14:49"]

[/quote]

Eikö muka kaksi kertaa viikossa riitä kolmivitoselle naiselle?
[/quote]

Oot kuin mun ihana salarakas.. kiitos ;)

Vierailija
100/112 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:19"]

Olen hieman alle nelikymppinen mies ja vaimoni on muutaman vuoden nuorempi. Takana 20 vuotta kestänyt parisuhde, josta puolet naimisissa. Vaimoni on kaunis, loistava äiti ja ollut mielestäni paras mahdollinen vaimo. Meillä on kaksi ihanaa alle kouluikäistä tytärtä. Kaksi vuotta sitten eli kesällä 2013 näin sattumalta vaimoni istuvan keittiössä ja lukemassa victoriamilan.com-sivustoa. Kysyin tästä häneltä ja sain vastaukseksi, että jokin mainoslinkki oli vienyt hänet sinne. Ok, ajattelin. Tästä muutama päivä eteenpäin sama toistui. Silloin en enää uskonut. Pyysin selitystä ja sain vastaukseksi, että hän kaipaa keskusteluseuraa ja mitään fyysistä ei ole haussa. Olin totaalisen rikki, koska en ollut epäillyt mitään tällaista ja luulin eläväni terveessä parisuhteessa. Hän lupasi poistaa tilinsä kyseisestä verkkopalvelusta, mitä ei kuitenkaan tehnyt. Kolmannen kiinni jäämisen jälkeen tili hävisi.

Kului puolitoista vuotta edellisestä ja taas tuli vastaan tällainen ”syytä epäillä” –tilanne. Pitkien keskustelujen jälkeen vaimo paljasti rakastuneensa toiseen mieheen työnsä kautta ja oli tapaillut tätä intiimeissä merkeissä edellisen kesän 2014 aikana. Suhde miehen kanssa oli kesän jälkeen jatkunut viestittelyllä, mutta vaimon mukaan fyysinen puoli oli siinä kohtaa jäänyt pois. Jo toisen kerran elämältäni putosi pohja. Olin antanut anteeksi viestittelyt verkossa ja itsekin suurin piirtein päässyt siitä yli. Nyt tuli eteen tosipaikka. Vieläkö antaa anteeksi ja pitää perhe ehjänä. Rakastan kuitenkin vaimoani ja tilanne on erittäin ristiriitainen. Päätin antaa anteeksi.

Nyt eletään kesää 2015. Muutama päivä sitten paljastui, että vaimoni on tuosta kesästä 2013 alkaen tähän kesään 2015 ollut intiimissä kanssakäymisessä 7-8 eri miehen kanssa vaihtelevia määriä. Miehiä on löytynyt omalta työpaikalta ja mainitusta victoriamilanista. Yksi on ollut vaan satunnainen työmatkalla baarissa vastaan tullut mies. Alkoholilla oli ollut osuutta asiaan ja mies oli osannut jutella oikeita asioita. Kaikille miehille on ollut yhteistä se, että he ovat jaksaneet kuunnella vaimoani, huomioida ja kehua häntä. Minä taas kuulemma en ole huomioinut riittävästi, mikä saattaa olla osin tottakin. Lapsiperheen arki yhdistettynä paljon matkustamista vaativaan työhön tietysti tekee sen, että yhteistä aikaa parisuhteen hoitamiseen ei ole välttämättä riittävästi. Kuitenkin toistuvasti olen vaimolleni kertonut miten paljon häntä rakastan, miten kaunis hän silmissäni on jne. Olen varmasti välillä stressaantuneena hankala ja saatan sanoa asioita töksähtävästi, mutta se tapahtuu molempiin suuntiin. Vaimo kertoo, että olen itse ajanut häntä tekoihin, koska hän tuntee olonsa kotona ahdistuneeksi. Mielestäni tuo on asia, josta olisi ensin pitänyt puhua kunnolla ääneen. Ei vihjailla, vaan kertoa mikä ahdistaa. Vaikka sitten uhkailla, että lähtee toisen matkaan jos minä en ala muuttua. Toki parisuhteen ulkopuolelta löytyy halukkaita kuulijoita ja ymmärtäjiä, kun tarjolla on fyysistä hellyyttä kauniin naisen kanssa. Ehkä olisin voinut välttää tämän olemalla parempi isä ja aviomies. Mutta mistä tiedän olisiko tämä tapahtunut vaikka olisin ollut miten täydellinen. Vaikka asiaa millä tavalla yrittää käsitellä, niin aivan järjettömän paljon tämä sattuu.

Myöhemmin olen tulkinnut huomanneeni merkkejä pettämisestä, mutta aiemmin minulla ei ollut mitään todisteita ja vaimoni tietysti kieltää kaiken ja sanoo minun olevan naurettava. Esimerkiksi työmatkalta palatessani makuuhuoneessa tuoksui aivan liian voimakkaasti vaimoni hajuvesi. Myöhemmin paljastui, että kyseessä oli ollut tupakalta haisevan miehen hajun peittäminen. Se että miehiä tuodaan kotiini, jossa on lasten kuvat seinällä ja tehdään asioita sängyssä, jossa itse nukun, tuntuu kaikkein pahimmalta. Noin puolet miehistä on isiä perheissä, joissa on myös pieniä lapsia. Mitä hekin ajattelivat? Että ei kukaan saa koskaan tietää?
[/quote]

Mikä tilanne on nyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi