Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko kiltti vaimo pettää

Vierailija
19.03.2014 |

millaisia kokemuksia pettäjillä ja petytyillä on? uskollisuutta riitti tiettyyn pisteeseen asti?

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kiltteys" ja uskolisuus on kaksi eriasiaa, pahimpia on kuulema neiti-opettajat, mutta faktaa ei tostakaan ole. En ymmärrä, miksi olla suhteessa missä muodossa tahansa, jos kumppanin lisäksi pitää vielä muita kokeilla. Mun mieheni kanssa oltu  reippaat kymmene vuotta yhessä, mutta hän on se, jonka kanssa lähti näin suhde pyörimään, kun kyllästyin ainaisiin tumpioihin, jotka eivät vain osanneet olla ei läsnä eikä varsinkaan sängyssä ja ei varmastikaan muualla puhumattakaan. Mulla ei ole tarvetta mihinkään muuhun kun mitä tämä oma mieheni kanssa saan touhuta.

Vierailija
62/112 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Aina miehen vika, jos nainen pettää. Kannatas miestenvähän ajatella asioia enemmän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttikään vaimo ei ehkä tunne omatunnon tuskaa, jos kokee miehen laiminlyövän häntä. 

Peukut +14 / -1

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 23:24"]Jos miehet muistaisivat huomioida omia naisiaan samalla kaavalla, niin harva pettäisi. peuku +31 / -4

Tämä paikka on kyllä pienen feminismin tarpeessa. (Luin lehdestä ja feminististen organisaatioiden kirjoituksista, että feminismi ei ole naisasian ajamista vaan kaiken tasa-arvoisuuden edistämistä). 

Täällä on aika usein ketjuja, joissa miehet ihan tosissaan haluavat tukea ja apua kumppaninsa haluttomuuden ratkaisemiseen ja sen kanssa elämiseen. Niissäkin pettämistä ehdotetaan (minusta paska ratkaisu), mutta peukut menee hiukan eri lailla. 

aika kaksoisstandardilla mennään. 

Vierailija
64/112 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 10:14"]

Osa kiltyeistä vaimoista joutuu olemaan pikkulapsensa kanssa yksin kotona koko viikon ja mies on työrupeamassa toisella paikkakunnalla ja taatusti käy baari-illan päätteeksi läpi paikalliset pillusaatavat. Tää on varmaan tuttua muillekin kotiäidille kuin minulle.

[/quote]

Jos on valinnut luuserin ja miehen, jonka kanssa ei ole luottamusta niin näin saattaa olla. Meillä toisin. Ei ikinä tarvitse vaimon pelätä. Ja ei en ole markkinakelvoton - alkuunkaan. 

Vierailija
65/112 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 14:43"]

Olen vietellyt täysin uskollisia perheen äitejä muutamia vuosien varrella.

He ovat kiinnostuneita minusta koska

a) Olen heistä kiinnostunut.

b) Olen kohtelias.

c) Kerron heille, miksi pidän juuri hänestä. (aidosti)

d) Kosketan kauniisti ja turvallisesti, tunkeilematta.

e) En yritä päästä heidän pöksyihinsä.

f) Tarjoan turvallisuuden tunnetta ja hyväksyntää omana itsenään.

g) Kerron hänen kauneudestaan ja siitä miksi hän on niin kiva.

h) Paljastan, että olen kiinnostunut hänen läheisyydestään.

i) Otan askeleen ja kerron, että haluaisin suudella häntä.

Alunperin estyneen, huomiota saamattoman kiltin vaimon sisältä paljastuu yleensä todella kiimainen seksipeto.

Osaisiko joku vinkata, että mistä tämä johtuu?

[/quote]

Mutta tuohan on just se pahin. Just tuolla mukamas olemalla kiltti ja kohtelias, siihenhän ne naiset menee ja ovat helppoja... kilttinimenomaa ei ole uskollinen...

Vierailija
66/112 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit naiset ne vasta pettääkin. Kiltteyshän on sellainen maski, millä sitä vähän vittumaisempaa ja kierompaa sisustaa peitetään. Tuleehan siinä pillua vieraalle miehelle äkkiä annettua, kun pyritään kiltissä narsistisuudessa miellyttämään kaikkia. Oikeasti miehet, varokaa kilttejä naisia. Vittumaisimmat kusettaja-ämmät löytyy niistä.

Vierailija
67/112 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 15:27"]

pyritään kiltissä narsistisuudessa miellyttämään kaikkia

[/quote]

Hahahaaaa. Oikeesti. Luepa jostain mitä se narsismi on. Sitä on kovasti muodikasta heitellä joka suuntaan, mutta sanalla on oikeasti ihan tietty merkitys.

Vierailija
68/112 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36-vuotias 3 lapsen onnellinen äiti Raumaalta,mutta minulla on kuitenkin aina ollut salaisuus. Vaikka olemme mieheni kanssa olleet 10 vuotta naimisissa, olen häntä useasti pettänyt. Minusta pettäminen ei ole väärin jossei jää kiinni. Kannatan jokaiselle, muistakaa että vaihtelu virkistää ja kerran sitä vain eletään!

Vierailija
69/112 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vaihtelu virkistää ja kerran sitä vain eletään!"

suosittelen myös heroiinia ja methamfetamiinia. Hittoakos sitä rajoittaa kokemuspiiriään jollain tylsillä säännöillä!

Vierailija
70/112 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti. Kilttikään vaimo ei ehkä tunne omatunnon tuskaa, jos kokee miehen laiminlyövän häntä. Eikä kiltteys tarkoita, etteikö haluja olisi, jos moraali sallisi.

Vierailija
71/112 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi, jos siihen on perusteltu syy (esim pihtailu), Kiltit vaimotkin ovat Naisia. Kukaan ei omista toista henkilöä ja muista että elämme vain kerran. / vilivallaton

Vierailija
72/112 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

b) Olen kohtelias.

Alunperin estyneen, huomiota saamattoman kiltin vaimon sisältä paljastuu yleensä todella kiimainen seksipeto.

Vierailija
73/112 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kiltti vaimo voi pettää jos vaan haluaa...ei se kiltteys mitään estä.

Itse taas en ole mikään kiltti vaimo vaan aika itsekäs ja hankala ihminen mutta en ole tilaisuuksista huolimatta koskaan pettänyt miestäni näiden 23 vuoden aikana.

Vierailija
74/112 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 14:43"]

b) Olen kohtelias.

[/quote]

Jos miehet muistaisivat huomioida omia naisiaan samalla kaavalla, niin harva pettäisi.

Vierailija
75/112 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin olevani kiltti, mutta nyt minusta on tullut villikisu. Tykkään kiihottaa miehiä kaikilla tavoilla. Omastani en saa kiksejä, mutta vieras kiihottaa kovasti. Pari kertaa olen jo rakastellut työkaverin kanssa. Janoan lisää seksiä. Olen ollut kuin unessa viimeiset vuodet, mutta nyt olen herännyt. Että rakastelu voikin tuntuakin näin hyvältä.

Vierailija
76/112 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että "kisu" ;)...  / vilivallaton

Vierailija
77/112 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole pettämistä, jos kotona ei saa.

Vierailija
78/112 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadin kysymyksen siksi että nainen jolla itsetunto on saanut kolauksia muutenkuin oman miehensä takia haluaa hyväksyntää. oma mies tuntuu liian tutulle ja hänen kehut ei enää liikuta. vaikka häneltä saa turvallista huolenpitoo ja hellyyttä. kiehtoo mieltä silti muut. eli kotona saa. (meillä)

Vierailija
79/112 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 23:24"]

Jos miehet muistaisivat huomioida omia naisiaan samalla kaavalla, niin harva pettäisi.

[/quote]

Jos naiset pitäisivät itsensä haluttavana, ts. tekisivät muutakin kuin makaisivat sohvalla ja puhuisivat pinnallisista asioista, miehet huomioisivat heitä myös pitkässä suhteessa. Mies pettää tylsän seksielämän takia. Nainen siksi, että mies ei osta äitienpäivä- tai ystävänpäivälahjaa

Vierailija
80/112 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tavata ns.kiltin vaimon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi