voiko kiltti vaimo pettää
millaisia kokemuksia pettäjillä ja petytyillä on? uskollisuutta riitti tiettyyn pisteeseen asti?
Kommentit (112)
Hassu kysymys. Olen toki kirjoittanut, mut sillä tuskin on mitään tekemistä tämän palstan kanssa. Miksi haastat riitaa, sitä ihmettelen. / vilivallaton
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 08:36"]
[/quote]
Oletko kirjoittanut yhtäkään äidinkielen ainetta? Ei taida muistua mieleen enään?
[/quote] Mikä ihmeen kiukutteleva "pilkun n::::::" tänne on tullut?
Kiitos "kehuista", mut en oikeasti tiedosta tarjoutumista mihinkään kolmanneksi. / vilivallaton
Mun ukko on viikot töissä toisella paikkakunnalla ja viikonloput "väsynyt". Mitä mä tekisin? t. Äippä hesasta
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 15:39"]
Mun ukko on viikot töissä toisella paikkakunnalla ja viikonloput "väsynyt". Mitä mä tekisin? t. Äippä hesasta
[/quote] Etsi itsellesi hyvä mies tai naisystävä. / Katri
[/quote]
meisselillä mittaa suht kelot 17cm,
[/quote] Miten sää voit sanoa että jollain miehellä on tuon kokoinen meisseli, oletko mitannut sen?
"Olen vietellyt täysin uskollisia perheen äitejä muutamia vuosien varrella."
Minä myös, se hoitui kun oli iso, tumma, komea ja tiesi mitä kulloinkin sanoa ja miten toimia. Tuohon listaan lisäisin vielä tavan katsoa naista nätisti syvälle silmiin, sopivasti herkkyyttä ja kuuntelemisen taidon. Kukapa nainen ei haluaisi tuntea itseään maailman tärkeimmäksi ja kauneimmaksi? Nainen puhuu vaikka tunteja elämästään jos kuuntelet ja olet kiinnostunut juuri Hänestä. Ja hän kuuntelee mielellään jos puhut juuri Hänestä ja niillä sanoilla jotka hän on aina halunnut kuulla. Kun on romanttinen luonne niin ei tarvinnut edes valehdella.
Kivaa oli ainakin itsellä, mutta jossain vaiheessa kun elämänkokemusta karttui tajusin kuitenkin oikeasti olevani narsistinen kusipää, joka vahingoittaa muiden ihmisten elämää ja samalla omaa parisuhdettaan oman kivitalon kokoisen egonsa pönkittämiseksi.
Nykyisin suuntaan energiani perheestä ja parisuhteesta huolehtimiseen ja siihen, ettei lapsiltani puutu mitään. Kauniit sanat, katseet ja kukkaset suon vaimolle, joka on jaksanut katsella minua kaikki nämä vuodet.
Tuohon alkuperäisen kysymykseen heittäisin arvion että sopivissa olosuhteissa useimmat, jos kaveri ns. vie jalat alta.
Kiltit naiset on tosi hirmuja, kun ne saa vain kunnon kiimaan. Sitten niitä ei pidättele mikään. Ovat nimittäin usein yrittäneet olla ihan helvetin kilttejä ja sitten, kun se pato murtuu, niin miehellä onkin tekemistä.
[/quote]
Sama nimimerkki ja taisi olla spostiosoitekin. Mutta en mä sua moralisoi, vähän vaan ihmettelen, jos huseeraat monella palstalla ja otat paljon riskejä. Tuosta spostiosoitteesta en ole sit ihan varma, kun oon tainnut poistaa ne viestit. Mutta jos oot pääkaupunkiseudulta ja meisselillä mittaa suht kelot 17cm, ni kyllä me ollaa viestejä vaihdettu ja taisin jonkun kuvankin saada. En toisin laita sitä levitykseen, luottamuksella lähetettyjä, mutta jos täällä on halukkaita naisia, niin ei Vili mikään huonoin vaihtoehto olisi, vähän vallaton vaan. :)
[/quote] Ehkä mun on "pakko" vastata. Pitää paikkansa, että olen parilla palstalla ollut, reiluuden nimissä samalla nimimerkillä ja sähköposti on sama jne.
En ota turhia riskejä, olen hyvin harkitseva, ennenkuin päädyn sänkyyn.
Kaikki palstat yhteensä olen tavannut muutamia, mut ainoastaan yhden kanssa olen päätynyt samaan hotellihuoneeseen. Tapaaminen oli ihana, mut hän asui jossain pohjanmaan (ehkä lähellä Oulua), eli etäisyyttä liikaa suhteelle.
Meisseliäni ei ole mitattu millään mitalla ;).
En pane kaikkia jotka liikkuu ja kahvi tapaaminen ei tarkoita panopakkoa. Toivottavasti osasin selittää etten ole jatkuvasto "pomppiva" kani ;) / vilivallaton
Väittääkö Vallaton että on pannut vain yhtä nettituttua?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 13:59"]
meisselillä mittaa suht kelvot 17cm,
[/quote] Miten sää voit sanoa että jollain miehellä on tuon kokoinen meisseli, oletko mitannut sen?
[/quote]
No ei, me kirjoiteltiin sähköpostilla ja sain häneltä muutaman kuvankin. Ihan hyvän näköinen kulli, muistaakseni hieman paksuneva juureen päin ja terska mallia "Lothar". Vilin puolesta voin sanoa senkin, että hänessä olisi ollut muuten ainesta, mutta kun hain vaimolleni isompaa, en nyt ihan kesäkurpitsaa, mutta isompaa kuin omani, niin tiesin, ettei vaimo lämpiä neljää senttiä lyhyemmälle, vaikka vierasta saisikin. Kyllä siinä pitäisi jotain "hurjan" kokemuksen odottamista olla, jotta tuo mun arka vaimo tuollaisiin hommiin lähtisi, niin ei tästä sit mitään tullut. Hyvä tyyppi kuitenkin, kun vertaa niihin kaikkiin muihin. Kerrottakoon vielä, että en ole vieläkään löytänyt sitä etsimääni "jöötiä", joka pärjäisi edes tälle mun "alimittaiselle" vehkeelleni. Monella palstalla on ilmoituksia ollut, mutta haetun kaltaista ei vaan löydy.
No musta on kyl aika perseestä, jos tuollaisia ylipäätään paljastelee palstoilla. Oikeesti, toi on nyt sitä vitun trollaamista. Vv on herkkä mies, joka vaan haluaa katsoa Naista silmiin, pitää kädestä ja pusia tisuja ja sä pilaat sen tsäänssit, vaikket edes vaimoos tarjonnut. N31
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 00:05"]
No musta on kyl aika perseestä, jos tuollaisia ylipäätään paljastelee palstoilla. Oikeesti, toi on nyt sitä vitun trollaamista. Vv on herkkä mies, joka vaan haluaa katsoa Naista silmiin, pitää kädestä ja pusia tisuja ja sä pilaat sen tsäänssit, vaikket edes vaimoos tarjonnut. N31
[/quote]
Tarkoitus ei ollut trollata, ennemminkin moikata enkä millään usko, hänen tsäänssinsä menee puihin, vaikka tuon kerroinkin. Mielestäni kehuin häntä erittäin mukavaksi ja kaiken muun hän joutuisi kuitenkin kertomaan mahdolliselle deittikumppanille. Eikä mieleen edes tulisi laittaa kuvia tai muutakaan jakoon, josta hänelle tulisi riski paljastua tai kokisi olonsa epämieluisaksi. Senkin voin sanoa, että olisihan se ollut mielenkiintoista katsoa miten Vili laittaa vaimoani menemään, olisiko vaimokulta kourinut lakanoita, mutta vaimon pitää ensin innostua ja siihen vaan tarvitaan omaani järeämpää. Sentti tai kaksi pidempi riittäisi ja sen verran testosteronia veressä, että hiukset tahdo päässä pysyä ja lihaskartta näkyy. Kyl sit huutais, mutta ei nyt vaan ole näkynyt itetäni hurjempaa karpaasia, vaiks jo muutaman vuoden oon spalstoilta ettinyt.
[/quote] Kiitos N31, olen samaa mieltä tuosta törkeydestä. Mieleeni ei kävisi milloinkaan kuvailla jonkun toisen sukuelintä missään vaiheessa saatikka julkisesti. Harmi vaan kun osa saa kaikesta tästä väärän käsityksen.
Ajattelin eilen lopettaa palstalla olon, mut tällainen kirjoittelu muutti ajatukseni.
Ps. tämän "vallaton" nimen sain jo 8-vuotiaana, joten sillä ei liene seksuaalisuuden kanssa kauheasti tekemistä. / vilivallaton
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 08:08"]
[/quote] Kiitos N31, olen samaa mieltä tuosta törkeydestä. Mieleeni ei kävisi milloinkaan kuvailla jonkun toisen sukuelintä missään vaiheessa saatikka julkisesti. Harmi vaan kun osa saa kaikesta tästä väärän käsityksen.
Ajattelin eilen lopettaa palstalla olon, mut tällainen kirjoittelu muutti ajatukseni.
Ps. tämän "vallaton" nimen sain jo 8-vuotiaana, joten sillä ei liene seksuaalisuuden kanssa kauheasti tekemistä. / vilivallaton
[/quote]
Niin mutta älä välitä. 21 cm on testosteronin multihuipentuma, ja siksi vähän temperamenttinen ja särmikäs. Mä sain ensikosketuksen häneen kun pohdin jotain päivänpolttavaa aihetta ja hän laukkasi paikalle reuhuamaan kuinka mun seksielämä on tylsää ja latteaa. Ja sittenhän se on kerenny vaikka mitä, haukkumaan feministiksi, väittämään että mulla on mulkku jalkojen välissä, kertomaan että mun fantasiat on vääränlaisia ja en voi ajatella niin jne ;) Mutta enempikin se on vaan hieman ajattelematon ja jonkinlaista rankkua sekä nöyryyttämisetä se vaan on vailla.
Sulla on eri moodi saalistaa kuin sillä, se vetää mutkat suoriksi ja pyrkii runttaamaan muut mennen tullen alleen.
Kyl mä uskon vakaasti että suurin osa naisista huomaa tämän ja sä saat vaan lisäpisteitä sellaisilta, jotka on sun tyyppiä.
N31
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 07:04"]
[/quote]
Tarkoitus ei ollut trollata, ennemminkin moikata enkä millään usko, hänen tsäänssinsä menee puihin, vaikka tuon kerroinkin. Mielestäni kehuin häntä erittäin mukavaksi ja kaiken muun hän joutuisi kuitenkin kertomaan mahdolliselle deittikumppanille. Eikä mieleen edes tulisi laittaa kuvia tai muutakaan jakoon, josta hänelle tulisi riski paljastua tai kokisi olonsa epämieluisaksi. Senkin voin sanoa, että olisihan se ollut mielenkiintoista katsoa miten Vili laittaa vaimoani menemään, olisiko vaimokulta kourinut lakanoita, mutta vaimon pitää ensin innostua ja siihen vaan tarvitaan omaani järeämpää. Sentti tai kaksi pidempi riittäisi ja sen verran testosteronia veressä, että hiukset tahdo päässä pysyä ja lihaskartta näkyy. Kyl sit huutais, mutta ei nyt vaan ole näkynyt itetäni hurjempaa karpaasia, vaiks jo muutaman vuoden oon spalstoilta ettinyt.
[/quote]
Nyt vaimosi jäi kyllä vaille tosi hyvää kyytiä, vaan sun ajattelemattomuuden takia :(
Mä voisin niin nähdä, et sä laittaisit menemään kesäkurpitsalla oikein huolella, tosi tosi isolla sellaisella niin että oksat pois ja taivas auki, ja tämän viimeistelisi vv, joka vois tulla jälkiliukkaille, pitää kiinni kädestä ja hellitellä ja vakuuttaa, että maailma on sittenkin ihan hyvä paikka. Täydentäisitte niin toisianne. Mikä loistava mielikuva! Kiitos kovasti paljon tästä! N31
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 08:33"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 00:05
Niin mutta älä välitä. 21 cm on testosteronin multihuipentuma, ja siksi vähän temperamenttinen ja särmikäs. Mä sain ensikosketuksen häneen kun pohdin jotain päivänpolttavaa aihetta ja hän laukkasi paikalle reuhuamaan kuinka mun seksielämä on tylsää ja latteaa. Ja sittenhän se on kerenny vaikka mitä, haukkumaan feministiksi, väittämään että mulla on mulkku jalkojen välissä, kertomaan että mun fantasiat on vääränlaisia ja en voi ajatella niin jne ;) Mutta enempikin se on vaan hieman ajattelematon ja jonkinlaista rankkua sekä nöyryyttämisetä se vaan on vailla.
Sulla on eri moodi saalistaa kuin sillä, se vetää mutkat suoriksi ja pyrkii runttaamaan muut mennen tullen alleen.
Kyl mä uskon vakaasti että suurin osa naisista huomaa tämän ja sä saat vaan lisäpisteitä sellaisilta, jotka on sun tyyppiä.
N31
[/quote] Moi N31, Miten joku voi olla noin (en viitsi edes sanoa sitä sanaa), ei kovin tervettä..
Kysymys: mistä tiesit että olen hellä ja mielelläni nautin siitä että myös kumppani nauttii? / vilivallaton
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 11:28"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 08:33"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 00:05
N31
[/quote] Moi N31, Miten joku voi olla noin (en viitsi edes sanoa sitä sanaa), ei kovin tervettä..
Kysymys: mistä tiesit että olen hellä ja mielelläni nautin siitä että myös kumppani nauttii? / vilivallaton
[/quote]
Voi ei, se on aika ihana, ja kyllä mulla on ollut sen kanssa parissa ketjussa aivan mielettömän hauskaa ihan fyysisestikin, mut kimpoan aika herkästi noiden testopurkausten edessä. Terveys on aika suhteellinen käsite.
Susta en enempää tiedäkään kun minkä kuvan haluat itsestäsi antaa, kovin on lyhkäsiä noi sun postaukset. Laitapas vähän fantasioita peliin! N31
En usko enää naisten kiltteyteen. Olin kolme viikkoa Saksassa työkomennuksella. Kiltti vaimoni jäi kotiin ja soitti joka päivä puolenpäivän aikaan. Tulinkin päivää aikaisemmin Suomeen kuin piti. Tullessani olin iloisella tuulella ja huikkasin jo eteisessä, että missä se ihana vaimoni on. Miehesi tuli kotiin.
Ihmettelin, kun ei kuulunut mitään. Ajattelin, että vaimo on makkarissa päiväunilla ja päätin yllättää. Hiivin ovelle ja avasin sen hiljaa. Voi kiesus, siellä oli vaimo jalat korvissa ja joku tumma karju astui sitä niin maanperusteellisesti persekarvat vilkkuen.
Järkytyin todella sydänjuuriani myöten. Siihen oviaukkoon ropisi viisivuotinen rakkauteni ja jäljelle jäi vain ääretön pettymys ja katkeruus. En takuulla enää mene naimisiin enkä hanki vakisuhdetta. Onneksi ei ollut lapsia.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 17:28"]
[/quote] Täällä toinen läheisyyttä kaipaava "ex"vaimo, kertomasi on tuttua, se perustuu minunkin kokemaan.
Olen päättänyt etsiä itselleni luotettavan miesystävän, mutta minua on neuvottu ettei niitä kannata hakea baareista tai ravintoloista, eräs ystäväni raiskattiin sellaisella keikalla. Olen seurannut että onko ehkä täällä sopiva, päätöstä en ole tehnyt. A-M
[/quote]A-M, halusin tänään aamulla yllättää mieheni kun hän istui kahvilla ihan ok tuulella. Päätin antaa kauniin, kiihkeän sylitanssin hänelle ja kun otin miestä kädestä kiinni viedäkseni hänet makuuhuoneen puolelle, housuissa olevasta pullotuksesta huolimatta totesi hän että "ei nyt kun kahvi jäähtyy".. Pitäisköhän nyt vaan ottaa askel sinkkuuteen, syöhän tuollainen kolmikymppistä viriiliä naista. -kiltti ja söpö (ex-) vaimo
[/quote]
Mihin hävisi se jokaisen oikeus kieltäytyä seksistä? Vai oliko se vain naisten oikeus? Jos miehet alkaisivat suunnittelemaan jättämistä aina kun nainen kieltäytyy, tässä maassa ei montaa paria olisi.
Kysyitkö miksi kahvi oli tärkeämpää, ennen kuin vedit pussillisen herneita nokkaasi? Yllätyksissä on se ongelma, että ne tulee toiselle yllätyksenä. Se toinen ei välttämättä ole todellakaan yllätyksen vaatimassa mielentilassa.