Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voiko kiltti vaimo pettää

Vierailija
19.03.2014 |

millaisia kokemuksia pettäjillä ja petytyillä on? uskollisuutta riitti tiettyyn pisteeseen asti?

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 08:08"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 00:05"]

No musta on kyl aika perseestä, jos tuollaisia ylipäätään paljastelee palstoilla. Oikeesti, toi on nyt sitä vitun trollaamista. Vv on herkkä mies, joka vaan haluaa katsoa Naista silmiin, pitää kädestä ja pusia tisuja ja sä pilaat sen tsäänssit, vaikket edes vaimoos tarjonnut. N31

[/quote]  Kiitos N31, olen samaa mieltä tuosta törkeydestä. Mieleeni ei kävisi milloinkaan kuvailla jonkun toisen sukuelintä missään vaiheessa saatikka julkisesti. Harmi vaan kun osa saa kaikesta tästä väärän käsityksen.

Ajattelin eilen lopettaa palstalla olon, mut tällainen kirjoittelu muutti ajatukseni.  

Ps. tämän "vallaton" nimen sain jo 8-vuotiaana, joten sillä ei liene seksuaalisuuden kanssa kauheasti tekemistä. / vilivallaton

[/quote]

Pyydän anteeksi. Se mistä sua kuitenkin varoittelin, se on mun mielestäni ihan täyttä asiaa ja sen tajuaa vasta, kun jonkun elinikäisen hyppykupan värkkinsä saa. Ja, vaikka moni vakuuttaakin olevansa "niin puhdas", et mistään voi tietää onko tämä HIV:n kantaja ja, joka tartuttuaan mullistaa koko sun seksielämän, se loppuu käytännössä siihen. Mä en uskaltais, mutta olenkin sitten taas yltiövarovainen ja harrastanut seksiä ennen vaimoani selkeästi alle yhden käden sormilla laskettuna ja nekin joskus kauan sitten armeja-aikoinani. En siis edes oikein ymmärrä, että miksi pitäisi hyppiä pesästä toiseen ja ottaa turhia riskejä, kun eihän sitten ehdi edes tuntemaan toista? Vakikumppani/kumppanit ois mun vaihtoehto ja sellaista meillekin hain. Esimerkiksi toi N31 ja sen mies vois olla kiva pari oppia tuntemaan, mutta pari-pari jutuissa vaikeinta ja liki mahdotonta on löytää sellaiset, joiden kaikkien kemiat synkkaa. Sen kuitenkin tiedän jo nyt, että N31 olisi melkoinen haaste ja siksi niin äärimmäisen kiehtova. Ja varmasti tulisi päänsärkyä, mutta kunnon salamoinnin jälkeen paistaa yleensä aurinko. Senkin taidan jo tietää, ettei mun vaimo kestäisi katsella, niin hyvä näin.

Vierailija
42/112 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 08:47"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 07:04"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 00:05"]

No musta on kyl aika perseestä, jos tuollaisia ylipäätään paljastelee palstoilla. Oikeesti, toi on nyt sitä vitun trollaamista. Vv on herkkä mies, joka vaan haluaa katsoa Naista silmiin, pitää kädestä ja pusia tisuja ja sä pilaat sen tsäänssit, vaikket edes vaimoos tarjonnut. N31

[/quote]

Tarkoitus ei ollut trollata, ennemminkin moikata enkä millään usko, hänen tsäänssinsä menee puihin, vaikka tuon kerroinkin. Mielestäni kehuin häntä erittäin mukavaksi ja kaiken muun hän joutuisi kuitenkin kertomaan mahdolliselle deittikumppanille. Eikä mieleen edes tulisi laittaa kuvia tai muutakaan jakoon, josta hänelle tulisi riski paljastua tai kokisi olonsa epämieluisaksi. Senkin voin sanoa, että olisihan se ollut mielenkiintoista katsoa miten Vili laittaa vaimoani menemään, olisiko vaimokulta kourinut lakanoita, mutta vaimon pitää ensin innostua ja siihen vaan tarvitaan omaani järeämpää. Sentti tai kaksi pidempi riittäisi ja sen verran testosteronia veressä, että hiukset tahdo päässä pysyä ja lihaskartta näkyy. Kyl sit huutais, mutta ei nyt vaan ole näkynyt itetäni hurjempaa karpaasia, vaiks jo muutaman vuoden oon spalstoilta ettinyt.

[/quote]

Nyt vaimosi jäi kyllä vaille tosi hyvää kyytiä, vaan sun ajattelemattomuuden takia :(

Mä voisin niin nähdä, et sä laittaisit menemään kesäkurpitsalla oikein huolella, tosi tosi isolla sellaisella niin että oksat pois ja taivas auki, ja tämän viimeistelisi vv, joka vois tulla jälkiliukkaille, pitää kiinni kädestä ja hellitellä ja vakuuttaa, että maailma on sittenkin ihan hyvä paikka. Täydentäisitte niin toisianne. Mikä loistava mielikuva! Kiitos kovasti paljon tästä! N31

[/quote]

Voin kyl paljastaa, ettei VV ollut kaukana mun valinnasta ja oisin hänet ehkä kelpuuttanut leikkikaveriksemme, mutta kun vaimo on tooooooooosi vaativa ja tiedän tasan tarkkaan hänen miesmakunsa siitä millainen kandin pitäisi olla, jottei voisi "mieleltänsä vastustaa". Enkö sit edes tiedä tukeeko hän ikinä kelpuuttamaan ketään, kun on sellainen arkajalka, joka samalla lienee mun pelastus. Mutta onhan vihanneshylly täynnä kesäkurpitsoja ja yhteiset reissumme aina vain jännempiä, kun koskaan ei voi tietää kehen missäkin törmäämme ja mitä siitä seuraa. Niistä en viitti tänne sen enempää laittaa, mutta voihan sen verran kertoa, että oli eräällä Paulalla liki saada kunnon kyydit viime kesänä. Eikä se ollut mun vaimo joka meni puihin... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo jonkin aikaa arvannut teidän olevan toistenne puolisoita.

Sitäpaitsi minua ei ole koskaa "jyrätty" missään ja tämä palsta ei ole sellaiselle asialle edes tarkoitettu.

Olen toisten naisten puolesta pahoillani siitä että nää kirjoittelut yritettiin henkilöittää, se on asia jota en ymmärrä.

Toisille naisille haluan kertoa, että minulla oli vilpittömät halut tavata joku teistä.  vilivallaton

Vierailija
44/112 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 11:17"]

Olen jo jonkin aikaa arvannut teidän olevan toistenne puolisoita.

Sitäpaitsi minua ei ole koskaa "jyrätty" missään ja tämä palsta ei ole sellaiselle asialle edes tarkoitettu.

Olen toisten naisten puolesta pahoillani siitä että nää kirjoittelut yritettiin henkilöittää, se on asia jota en ymmärrä.

Toisille naisille haluan kertoa, että minulla oli vilpittömät halut tavata joku teistä.  vilivallaton

[/quote]

Mistä sä niin päättelit, että N31 olisi mun puoliso!? Ei nyt ainakaan vielä tänään, huomisesta en tiedä ja yritän parantaa tapaani kirjoittaa silleen, jottei aina tulisi väärinkäsityksiä.

Vierailija
45/112 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 23:24"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 14:43"]

Olen vietellyt täysin uskollisia perheen äitejä muutamia vuosien varrella.

He ovat kiinnostuneita minusta koska

a) Olen heistä kiinnostunut.

b) Olen kohtelias.

c) Kerron heille, miksi pidän juuri hänestä. (aidosti)

d) Kosketan kauniisti ja turvallisesti, tunkeilematta.

e) En yritä päästä heidän pöksyihinsä.

f) Tarjoan turvallisuuden tunnetta ja hyväksyntää omana itsenään.

g) Kerron hänen kauneudestaan ja siitä miksi hän on niin kiva.

h) Paljastan, että olen kiinnostunut hänen läheisyydestään.

i) Otan askeleen ja kerron, että haluaisin suudella häntä.

Alunperin estyneen, huomiota saamattoman kiltin vaimon sisältä paljastuu yleensä todella kiimainen seksipeto.

Osaisiko joku vinkata, että mistä tämä johtuu?

[/quote]

Jos miehet muistaisivat huomioida omia naisiaan samalla kaavalla, niin harva pettäisi.

[/quote]

Jos mies yrittäisi huomioida omaa naistaan tuolla kaavalla, niin ennen kuin kaavassa pääsee lähellekään loppua, niin nainen epäilee, että...

a) mies on pettänyt.

b) mies on syyllistynyt todella vakavaan rikokseen, josta tuomitaan vuosia vankeutta eikä mies pysty kakaisemaan asiaa ulos.

c) mies on sairastunut vakavasti (esim. syöpä).

d) joku naiselle tärkeä henkilö on äkisti kuollut tai loukkaantunut/sairastunut vakavasti ja mies ei tiedä miten kertoisi.

e) miehen inkkarit ovat alkaneet meloa kanoottia eri suuntiin.

f) mies haluaa eron, eikä tiedä miten sen kertoisi. Yrittää mokoma saada pilluakin ennen kuin ilmoittaa eroaikeensa ääneen.

Tietenkin nainen olisi alkup. kaavan mukaisesta lähestymisestä hyvin imarreltu ja pitäisi sitä viattomana, jos lähestymisen tekee joku muu kuin se oma mies.

Vierailija
46/112 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 22:20"]

Viime lauantaina oma mies sammui takkahuoneen sohvalle ja sen kaksi kaveria jatkoi saunomista meillä. Oman miehen sammuttua tulivat jäähylle olohuoneeseen, sinne missä katselin telkkua. Täytyy tunnustaa, että kilttiäkin vaimoa alkoi houkuttaa kaksi alastonta miestä ja pelit puolikovana,  yhtään eivät hävenneet esitellä kaverin vaimolle...nyt harmittaa, etten uskaltanut lähteä leikkiin mukaan.  Seuraavalla kerralla,  se tulee varmasti,  lähden mukaan ainakin saunomaan.

[/quote]

ja taas ois tullut paheita ynn muuta perheongelmia ja loukattu toista vaikka ketä

Vierailija
47/112 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 10:28"]

En ole ikinä pettänyt miestäni enkä tule pettämään, vaikka ollaan oltu kohta kaksi kuukautta naimisissa ja seurusteltu pitkään. Onhan toki selvää, että ihastuksia tulee ja menee elämän aikana useita, mutta ei niille kaikille tarvii antaa.

Itelläni on juuri joogakurssi meniellään ja sielllä on yksi tosi ihana mies. Viime kerralla alkoi toki tekemään mieli, mut panin sit miehen kaa kotona. Onhan se joogakaveri muutaman kerran laittanut tekstarin. Tosi kivaa saada viestejä häneltä. Me ollaan vain ystäviä ja olen varma, että miehellä ole mitään seksuaalisia aikomuksia minun suhteeni.

[/quote]

minusta tuntuu että nää alaspeukuttajat on miehiä jotka kuolaa kaikkea pettämistä. katsokaapa niin kohta minullekin miinustetaan kun olen perusmies hetero uskollinen maanmiespuoliso

Vierailija
48/112 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 03:10"]

En olisi itsestäni sitä uskonut. Laivareissulla tyttökaverin kanssa ratkesi. Tuli naitua ihan sikana ja tietty kännissä koko reissun, kun miesseuralaiset juottivat koko ajan. Siis mulla on kaksi pientä lasta ja ihana mies. Mä en vieläkään käsitä, kuinka siinä niin pääsi käymään. Ihan järkyttävää ajatellakin näin jälkikäteen.

[/quote]

Juuri näin. Naisille niin vain pääse käymään, koska miehet juotti jne. Sinäå et voinut kieltäytyä juomista, et voinut poistua heidän seurastaan, etkä voinut mitenkään vastustaa sitä ylimaallista kiusausta. SInä olet viaton uhri.

[/quote]

paras tiet uskollisuuteen on jäädä pois tommosista tahallisista kiusauksista ja kuningas alkoholista. uskokaa tai älkää täällä ei ois eropentuja ja nuoriso-ongelmia näitte litkujen-> erojen takia

Vierailija
49/112 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 08:36"]

[/quote]

meisselillä mittaa suht kelot 17cm,

[/quote] Miten sää voit sanoa että jollain miehellä on tuon kokoinen meisseli, oletko mitannut sen?

[/quote]

meisselimittojaaan tarjoajat kannattaa ekana jättää pois laskuista ne on huonommat rakastajat. JA MIHIN HVONVTTUN OFFTOPICCCIIN TÄÄ KETJU LÄHTI?

Vierailija
50/112 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 20:30"]

meisselimittojaaan tarjoajat kannattaa ekana jättää pois laskuista ne on huonommat rakastajat. JA MIHIN HVONVTTUN OFFTOPICCCIIN TÄÄ KETJU LÄHTI?

[/quote]

Ei VV tarjonut mittojaan vaan mä kysyin. Äläkä sää enää vedä tätä enempää sivuraiteille, kun kerran se on sulle tärkeää.

Vierailija
51/112 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, jos kiltit vaimot meni "piiloon", tulkaa vaan esiin, please ;) / vilivallaton

Vierailija
52/112 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pettää ja usein.Kerran mentiin hänen kotiinsa puhelin soi vaimo sanoo vastaa sinä, minä vastaan  alan keskustelun nuori mies soittaa ja sanoo jotakin renkaan vaihdosta.Jutelemme niitä näitä vaimo vaatii llopetamaan en kuiten kaan usko vaan jatkan rupatelua.Tämä sattuu jossain Korpilahdella menemme Jämsään päin poika ei helitä tai mies ei ole kuin n.35 yritän huomaamattomasti sanoa ,että vaihda vaan nythän on jo kersä tulossa.Miten se menee renkaat huusivat sanonta, kun ei sanota suoraan mitä mielessä on vaimo ei ymärrä näitä tarinoita.Olisin halunut sanoa ,että pane vaan sillä on tiukka tekee hyvää miehelle jos suhteeseen pääset tissit on b kokoa koskettelele niitä ritu tykkää paljon siitä,että joku koskee niihin vaikka vieras,ei heti tätä tiedäkään.Kaiken hän kieltää kun kysyn,kerran hän ylätäin kysyy olen suukotanut vierasta olin niin yllätynyt eten kysynyt mitä suukotiko vieras rintojasi tai alempaa.Olisit antanut vieraan tutkia oikein kunolla ei sitä paksuksi tule, kun hän pitää kumin päällä anat nussia vaan se tekee hyvää sulle.Kysyin jälkeen päin hän täysin kieltää,en ole sanonut.Kerran oli pakarassa puru jälki oisiko tapauksesta n.3vikoa jälki viellä kuitenkin viellä näkyy housut on laskettu alemma varkut ensin pikku pöksyt myöskin.Hän kertoo kävin montussa tai poikesin montussa.Hän uhoaa se lopui siihen,kuitenklin meni heti suihkuun kotiin päästyään Jämsään pesi pois kaiken oleelisen jos oli ahkera kaveri sai mitä oli esillä olan takaa,kuin sanonta on.En kysynyt mitäs olet tehnyt ei vastausta tule en usko vaikka kysyisin.Seurailen tilannetta mitä tulee vastaan.Hän on isän tyttö niin sanotusti ,mutta toisin osaavaisuus on muualta opittua.Hänen kanssaan ei tule asiasta keskusteltua,hän ei myönnä mitä tapahtuu,vaikeaa kerrassaan.

Vierailija
53/112 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana vaimo. En voisi kuvitella, että hän pettäisi minua. Meillä on mahtavaa seksiä keskimäärin kerran viikossa. Vaimoni on 30 ja itse olen 28-vuotias. Nykyisin meillä on kiireistä, kun vaimolla on paljon erilaisia harrastuksia. Hän käy tiistaisin Zumba-tunneilla ja keskiviikkoisin salasaamassa. Torstaisin oli joku salitreeni tyttöjen kanssa ja perjantaisin hän käy lavantanssikurssilla. Onneksi saamme olla lauantaisin yhdessä. Silloin harrastamme yleensä seksiä. Odotan kovastai aina lauantaita.

Vaimollani on paljon miesystäviä, jotka joskus soittelevat, mutta en ole mustasukkainen, kun tiedän, että voin aina luottaa rakkaaseeni sataprosenttisesti. Hän saattaa joskus olla kokousreissuillaankin yön yli, kun käy pitämässä erilaisia seminaareja pitkin Suomea. Ei ole silti kertaakaan käynyt mielessä, että kiltti vaimoni voisi pettää. Se ei kertakaikkiaan ole hänen luonteellaan mahdollista.

Vierailija
54/112 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa kiltyeistä vaimoista joutuu olemaan pikkulapsensa kanssa yksin kotona koko viikon ja mies on työrupeamassa toisella paikkakunnalla ja taatusti käy baari-illan päätteeksi läpi paikalliset pillusaatavat. Tää on varmaan tuttua muillekin kotiäidille kuin minulle.

Vierailija
55/112 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baari-illat on petollisia, muutama siideri voi sekoittaa pään ja halut :(

Turvallinen lähiystävyys ilman velvotteita on mielestäni varteenotettava vaihtoehto. Tämän te tytöt varmaan tiedätte parhaiten ;) / vilivallaton

Vierailija
56/112 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kerrostalossa, naapuri on tarjoutunut lapsenvahdiksi. En ole suostunut, tiedän mitä hän haluaisi vastapalkkioksi.

Muuten sopii, mut ei naapurille.

Vierailija
57/112 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kiltti vaimo petä ketään se vaan jakaa rasiaansa  jokaiselle joka älyää pyytää  se tekee sen ihan hyväää hyvyyttäään, on se niin väärin jos vaimo jakaa mutta siinä ei oo mitään väärin jos ukko juoksee kololta toiselle ja sitte ei kotonaan enää jaksa ees ajatella  äyskii ja tiuskii eukolleen niinkuin olis joku isompikin kiho?

Vierailija
58/112 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellän itseni kiltiksi, tosin himokkaaksi vaimoksi. Mieli tekee lähes joka päivä, mutta en kuitenkaan ole miehen kimpussa siinä mielessä jatkuvasti. Jossain vaiheessa alkoi tuntua siltä, että seksiä on aivan liian harvoin, tosin en osannut määritellä kuinka harvoin, kun edellisen kerran ajankohta pääsi aina unohtumaan. Pidin päiväkirjaa, ja totesin, että tahti on kerran kolmessa tai neljässä viikossa mitään seksiä. Tähän lasken myös esileikin kaltaiset aktit, kuten sen, että onnistun houkuttelemaan miehen siihen, että voin ottaa häneltä suihin. Tätä on jatkunut jo vuosia. Lisäksi alkoi tuntua pahalta, kun mies tuntuu torjuvan joka kerta aloitteeni. Meillä harrastetaan seksiä tasan silloin, kun miestä panettaa. En myöskään saa koskaan esim. sormetusta tai suuseksiä.. Mies on kyllä muutoin huomaavainen, pussailee ja haluaa olla lähellä.

Olen siis vasta kolmekymppinen nainen, viehättävä ja pidän itsestäni huolta kaikin puolin. Mieheni on samanikäinen. Pidän myös miehestä hyvää huolta, halailen, kehun enkä jäkätä, ja ilahdutan häntä silloin tällöin stayupeilla tms. En saa tämän useammin houkuteltua miestä edes siihen, että ottaisin häneltä suihin, ilman että hänen tarvitsee tehdä muuta kuin nauttia. Tahti on ja pysyy max kolmessa viikossa. Ollaan käyty keskustelua aiheesta, se auttaa aina sillä hetkellä, mutta tahti palautuu aina samaksi. Niin ja olen muuten avautunut omista fantasioistani miehelle, ne saa hänet kyllä kiihottumaan, niin että hänellä on housut ihan märät, mutta ei ryhdy tositoimiin. Mitään omia fantasioitaan hän ei ole paljastanut, vaikka olen hellästi koittanut joitakin kertoja kysyä mm. seksiä harrastaessa. Outoa on tässä myös se, että mies repostelee muka himokkaana esim. mökkireissuilla ja jätkäporukassa ja on olevinaan halukas ja puristelee pyllystä. Mutta kotona vaan hissuttelee..

Alan olla aika pettynyt meidän seksielämään, kun ei mitkään yritykset ja keskustelut tunnu johtavan mihinkään. Olen päättänyt hankkia leikkikaverin, sellaisen luotettavan ja pysyvän. Pahalta tämä siinä mielessä tuntuu, että rakastan oikeasti miestäni ja hänen kanssaan haluaisin todella harrastaa kaikkea kivaa. Mutta en pysty elämään tällaisessa puoliselibaatissa..

Vierailija
59/112 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 21:19"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 03:10"]

En olisi itsestäni sitä uskonut. Laivareissulla tyttökaverin kanssa ratkesi. Tuli naitua ihan sikana ja tietty kännissä koko reissun, kun miesseuralaiset juottivat koko ajan. Siis mulla on kaksi pientä lasta ja ihana mies. Mä en vieläkään käsitä, kuinka siinä niin pääsi käymään. Ihan järkyttävää ajatellakin näin jälkikäteen.

[/quote]

Juuri näin. Naisille niin vain pääse käymään, koska miehet juotti jne. Sinäå et voinut kieltäytyä juomista, et voinut poistua heidän seurastaan, etkä voinut mitenkään vastustaa sitä ylimaallista kiusausta. SInä olet viaton uhri.

[/quote]

En tosiaankaan tehnyt tuota tahallani. Viina on syynä tuohon. Ne miehet jotenkin vaistosivat, että minulta menee kontrolli, kun juottavat tarpeeksi. Sitten, kun olin tarpeeksi humalassa, niin alkoivat hipelöimään enkä tietenkään humalan vuoksi laittanut yhtään vastaan. En ole ennemmin kahen miehen kanssa ollutkaan. Kauheeta se oli, se oli sellaista naintia vain. Ei mitään tunnetta. Sellaista, mitä nyt humalaisilta voi odottaakin.

[/quote]

Olisitko itse ennen tuota laivareissua uskonut "viinan vika" selitystä mieheltäsi? Vai olisitko epäillyt sitä vain tekosyyksi? Ja olisitko antanut anteeksi, kun eihän hän tahallaan.

Miten sinun muuten kävi? Saitko mieheltäsi anteeksi, kun kerroit kotiin tultuasi (koska ethän sinä ole valehteleva lunttu)?

Vierailija
60/112 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 09:46"]

Minä yritän lopetaa olemasta aina kilttinä. Tuojatkuva kaljottelu sais jo riittää meillä kotona. Mies juo koko illan kaljaa, eikä pysty sen jälkeen naimaan.

Mistä saisi kiltin ja luotettavan kakkosmiehen? Pitäisikö ostaa sellainen kakkospuhelin?

[/quote]

Voisitko siirtyä eteenpäin elämässäsi ja vaihtaa miestä ? Mies ei ansaitse sinua eikä ketään muutakaan.