Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko kiltti vaimo pettää

Vierailija
19.03.2014 |

millaisia kokemuksia pettäjillä ja petytyillä on? uskollisuutta riitti tiettyyn pisteeseen asti?

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin meidän entisestä elämästä. Erohan meillä tuli. Nykyään oikein vituttaa hymyilevät kiltit vaimot jossain esim. naisten ruskamatkan illanvietossa. Aivan hirveetä perseenjakamista, kun nyt olen itse päässyt näkemään toimintaa vieraan miehen osassa. Oman kiltin vaimoni joskus yllätyksenä järjestin naisten reissulle ruskaa ihailemaan ja siitähän se alamäki sitten alkoi. Oma vika! :D

Vierailija
102/112 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 19:57"]

Niin kuin meidän entisestä elämästä. Erohan meillä tuli. Nykyään oikein vituttaa hymyilevät kiltit vaimot jossain esim. naisten ruskamatkan illanvietossa. Aivan hirveetä perseenjakamista, kun nyt olen itse päässyt näkemään toimintaa vieraan miehen osassa. Oman kiltin vaimoni joskus yllätyksenä järjestin naisten reissulle ruskaa ihailemaan ja siitähän se alamäki sitten alkoi. Oma vika! :D

[/quote]

kopmpan tätä ja edellistä petettyä. naisten/äitien (sosiaalisempana?) on saatava olla naisporukassa ehkä matkustaakin ja mitäs sit kokeillaankaan. on parikin kokemusta lähipiiristä kun lapset on tehty alkaa se vapaus ja nuoruus uudelleen- näissä tapauksissa koti-isät kiltimpiä rauhallisempia eivätkä kaikista taustoista ole edes tienneet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 14:43"]Kyllä voi kilttikin vaimo pettää. Siitä on niin karvaita kokemuksia, että ihan itkettää vieläkin. Minulla on hirveän söpö vaimo. Siis ei pelkästään kaunis vaan sillai ihanan tyttömäinenkin. Seksi on ollut mahtavaa hänen kanssaa jo yhdessäolomme alusta saakka. Olemme rakastelleet noin kaksi kertaa viikossa ihan säännöllisesti.

Sitten yhtenä päivänä  sain tietää, että naiseni oli pettänyt minua jo yli kaksi vuotta. Hän oli sanonut käyvänsä bailatinossa, mutta paskat. Naimassa se kävi yhtä cuubalaista korstoa, joka veti sitä bailatinopiiriä.

Meille tuli hirveä riita. Pettämisen syyksi hän sanoi riittämätöntä seksiä ja sitä, että hän ei nauttinut seksistä kanssano juuri ollenkaan. Olin aivan järkyttynyt. Kuinka tuo ihana kotihengettäreni olikin tosiasiassa pettävä lutka, joka näytteli sängyssä tyydytettyä ja oli muka onnellinen kanssani. Cuuban sonni oli kuulemma aivan mahtava rakastaja. Ja paskat, en enää luota yhteenkään naiseen, kyllä näin on.
[/quote]
Onhan se jo riittävä syy pettää, että mies kirjoittaa Kuuban c:llä.

Vierailija
104/112 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä saat luotettavan reippaan halukkaan kakkosmiehen joka antaa vain Sinulle. Ei sekoita eikä sotke perhe-elämää käytät silloin kun tuntuu siltä, poistun kuvioista kun haluat.
Voit soittaa minulle 041-4831945

Vierailija
105/112 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kimppa kivaa , otat kolmannen mukaan , aluksi vaimolle katsot tai osallistut sessioon kuinka itsestä tuntuu. Vastavuoroisesti Sinä otat naisen kolmanneksi niin luulisi vaimon mieli muutua kun voi seurata kun nautit ja saa osallistua tai seurata sivusta.
On muuten järisyttävä kokemus kaikille osapuolille.
On sananlasku, ennemmin vahtii kapallista kirppuja kuin uskotonta vaimoa.
Onnea yhteiselle asialle.

Vierailija
106/112 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä muuten EI pidä yleensä paikkansa!! Tunnen vain pariskuntia, joissa nainen pitää itsestään huolta, huolehtii kodista ja lapsista sekä perheen sosiaalisesta elämästä, kun taas mies istuu vain pieruverkkareissa tietsikan äärellä kaiken aikaa.

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 22:01"]

[/quote]

Jos naiset pitäisivät itsensä haluttavana, ts. tekisivät muutakin kuin makaisivat sohvalla ja puhuisivat pinnallisista asioista, miehet huomioisivat heitä myös pitkässä suhteessa. Mies pettää tylsän seksielämän takia. Nainen siksi, että mies ei osta äitienpäivä- tai ystävänpäivälahjaa

[/quote]

Vierailija
107/112 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisi lisää keskustelua tästä. Luonteenlaatu onko kuinka avoin (tähän antaa selvän kuvan luotettavuudesta) ja keskustelutaitoinen haluaako keskustella asiat selviksi...mielestäni näillä on merkitystä todellakin.

Vierailija
108/112 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on olemassa ihmistyyppiä tai edes ihmistä joka ei kaiken loksahtaessa kohdalleen, tai pikemminkin pois paikoiltaan voisi hairahtua. En ole ikinä itse sille tielle lähtenyt, mutta melko hurskastelua olisi väittää ettei niin VOISI käydä.

Mies, 37

Vierailija
109/112 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa takuuvarma asia elämässä on, että se päättyy. Omaa käyttäytymistä voi yrittää ohjata.

Vierailija
110/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset pettää. Toiset aiemmin, toiset myöhemmin, mutta kaikki naiset kuitenkin pettää. Se on fakta.

Vierailija
111/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiki naiset pettää.

Vain tyhmääkin tyhmempi mies luottaa naiseen.

Vierailija
112/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laadin kysymyksen siksi että nainen jolla itsetunto on saanut kolauksia muutenkuin oman miehensä takia haluaa hyväksyntää. oma mies tuntuu liian tutulle ja hänen kehut ei enää liikuta. vaikka häneltä saa turvallista huolenpitoo ja hellyyttä. kiehtoo mieltä silti muut. eli kotona saa. (meillä)

Noin meillä kävi. Vaimo meni sitten vielä lankeamaan vieraan miehen niin ihaniin kehuihin. Ja kun ei edes johtunut siitä, että minulta ei olisi huomiota saanut, siihen oli vaan turtunut.

Se siitä sitten. Sinne meni yhteistä 16 vuotta, 3 lapsinen perhe ja omakotitalo viemäristä alas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan