Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko kiltti vaimo pettää

Vierailija
19.03.2014 |

millaisia kokemuksia pettäjillä ja petytyillä on? uskollisuutta riitti tiettyyn pisteeseen asti?

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös läheisyyttä ja seksiä kaipaava nainen. Mieheni haluton, vaikka kuinka olen yrittänyt aloitteita tehdä, silmää sekä mieltä miellyttää. Huomiota saan kyllä osakseni muualtakin mutten koe oikeudekseni pettää, jollen sitä toiseltakaan hyväksyisi. Masentavaa. Ehkäpä pitää siis hyväksyä että ajan saatossa tulee ilmi se, ettei vaan kahden ihmisen tarpeet kohtaa.. -kiltti ja söpö (ex-) vaimo

Vierailija
2/112 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei söpö ..., Nyt tekisi mieli antaa mun yhteystiedot vaikka keskusteluja varten.. / vilivallaton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime lauantaina oma mies sammui takkahuoneen sohvalle ja sen kaksi kaveria jatkoi saunomista meillä. Oman miehen sammuttua tulivat jäähylle olohuoneeseen, sinne missä katselin telkkua. Täytyy tunnustaa, että kilttiäkin vaimoa alkoi houkuttaa kaksi alastonta miestä ja pelit puolikovana,  yhtään eivät hävenneet esitellä kaverin vaimolle...nyt harmittaa, etten uskaltanut lähteä leikkiin mukaan.  Seuraavalla kerralla,  se tulee varmasti,  lähden mukaan ainakin saunomaan.

Vierailija
4/112 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi itsestäni sitä uskonut. Laivareissulla tyttökaverin kanssa ratkesi. Tuli naitua ihan sikana ja tietty kännissä koko reissun, kun miesseuralaiset juottivat koko ajan. Siis mulla on kaksi pientä lasta ja ihana mies. Mä en vieläkään käsitä, kuinka siinä niin pääsi käymään. Ihan järkyttävää ajatellakin näin jälkikäteen.

Vierailija
5/112 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä pettänyt miestäni enkä tule pettämään, vaikka ollaan oltu kohta kaksi kuukautta naimisissa ja seurusteltu pitkään. Onhan toki selvää, että ihastuksia tulee ja menee elämän aikana useita, mutta ei niille kaikille tarvii antaa.

Itelläni on juuri joogakurssi meniellään ja sielllä on yksi tosi ihana mies. Viime kerralla alkoi toki tekemään mieli, mut panin sit miehen kaa kotona. Onhan se joogakaveri muutaman kerran laittanut tekstarin. Tosi kivaa saada viestejä häneltä. Me ollaan vain ystäviä ja olen varma, että miehellä ole mitään seksuaalisia aikomuksia minun suhteeni.

Vierailija
6/112 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikas kivalle kuullostat, kiva oisi tuntea

Herra40+

Vierailija
7/112 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 03:10"]

En olisi itsestäni sitä uskonut. Laivareissulla tyttökaverin kanssa ratkesi. Tuli naitua ihan sikana ja tietty kännissä koko reissun, kun miesseuralaiset juottivat koko ajan. Siis mulla on kaksi pientä lasta ja ihana mies. Mä en vieläkään käsitä, kuinka siinä niin pääsi käymään. Ihan järkyttävää ajatellakin näin jälkikäteen.

[/quote]

Juuri näin. Naisille niin vain pääse käymään, koska miehet juotti jne. Sinäå et voinut kieltäytyä juomista, et voinut poistua heidän seurastaan, etkä voinut mitenkään vastustaa sitä ylimaallista kiusausta. SInä olet viaton uhri.

Vierailija
8/112 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 03:10"]

[/quote]

Juuri näin. Naisille niin vain pääse käymään, koska miehet juotti jne. Sinäå et voinut kieltäytyä juomista, et voinut poistua heidän seurastaan, etkä voinut mitenkään vastustaa sitä ylimaallista kiusausta. SInä olet viaton uhri.

[/quote]

En tosiaankaan tehnyt tuota tahallani. Viina on syynä tuohon. Ne miehet jotenkin vaistosivat, että minulta menee kontrolli, kun juottavat tarpeeksi. Sitten, kun olin tarpeeksi humalassa, niin alkoivat hipelöimään enkä tietenkään humalan vuoksi laittanut yhtään vastaan. En ole ennemmin kahen miehen kanssa ollutkaan. Kauheeta se oli, se oli sellaista naintia vain. Ei mitään tunnetta. Sellaista, mitä nyt humalaisilta voi odottaakin.

Vierailija
9/112 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 16:32"]

Täällä myös läheisyyttä ja seksiä kaipaava nainen. Mieheni haluton, vaikka kuinka olen yrittänyt aloitteita tehdä, silmää sekä mieltä miellyttää.

[/quote] Täällä toinen läheisyyttä kaipaava "ex"vaimo, kertomasi on tuttua, se perustuu minunkin kokemaan.

Olen päättänyt etsiä itselleni luotettavan miesystävän, mutta minua on neuvottu ettei niitä kannata hakea baareista tai ravintoloista, eräs ystäväni raiskattiin sellaisella keikalla. Olen seurannut että onko ehkä täällä sopiva, päätöstä en ole tehnyt. A-M

Vierailija
10/112 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Täällä toinen läheisyyttä kaipaava "ex"vaimo, kertomasi on tuttua, se perustuu minunkin kokemaan.

Olen päättänyt etsiä itselleni luotettavan miesystävän, mutta minua on neuvottu ettei niitä kannata hakea baareista tai ravintoloista, eräs ystäväni raiskattiin sellaisella keikalla. Olen seurannut että onko ehkä täällä sopiva, päätöstä en ole tehnyt. A-M

[/quote]A-M, halusin tänään aamulla yllättää mieheni kun hän istui kahvilla ihan ok tuulella. Päätin antaa kauniin, kiihkeän sylitanssin hänelle ja kun otin miestä kädestä kiinni viedäkseni hänet makuuhuoneen puolelle, housuissa olevasta pullotuksesta huolimatta totesi hän että "ei nyt kun kahvi jäähtyy".. Pitäisköhän nyt vaan ottaa askel sinkkuuteen, syöhän tuollainen kolmikymppistä viriiliä naista. -kiltti ja söpö (ex-) vaimo

Vierailija
11/112 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ihan oikeasti.. Mikä miestäsi vaivaa? Onko kahvi tärkeämpää kuin sinä naisena?

En halua uskoa että se on totta :(

Onko tuo oikeasti totta?  kummastellen ja huolestunut.. / vilivallaton@

Vierailija
12/112 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 16:32"]

Täällä myös läheisyyttä ja seksiä kaipaava nainen. Mieheni haluton, vaikka kuinka olen yrittänyt aloitteita tehdä, silmää sekä mieltä miellyttää.

[/quote]

Meinasin just kirjottaa et mee kahville vilivallattoman kanssa? Oon ihan varma, et se tarjoaa pullatkin, ennenkuin vippaa sut kanveesiin ja panee oikein huolella ;)

N31

Vierailija
13/112 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa olla  jokseenkin turhautunut olo.. Turha kitistä siis, aika ottaa askel onneen ja nauttia elämästä. Pitäkää peukkuja, että elämäni nautintoineen alkaa kohta!-kiltti ja söpö (ex-) vaimo

Vierailija
14/112 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tuo on helppo vinkkaus!  Se seksipeto ei välttämättä iltasella paljastu - ei ehkä tiedä itekään... Mutta noinnaan kahdelta aamu-yöstä se sitten vaan tapahtuu... Helpointa hotelliheräämisessä on juurikin se aamu, aamiaisella vaihdetaan puhelinnumerot ja oikeasti soitellaankin...

Ne "seksipetoäitylit" kyllä varmaan itseistänsä tunnistaa, mutta kyllä teidän kanssa kivaakin on! =)

T:

-C-

Vierailija
15/112 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaah-ah. Pitäisikö sittenkin lukaista muinaisesta Pahkasiasta artikkeli "Tyttöni olikin tarjoilija"

Jos vaimosi zumbaa kivaa, niin mikä estäisi sinua liittymästä sänkyryhmään? Tai johonkin toiseen ryhmään? Yllättättäen saatatkin huomata, että sinusta ollaan mustis!

-C-

Vierailija
16/112 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko elokuinen kimppakivaa/parinvaihto piristävää teille molemmille?  Siitähän sen suhteen kai saunoisi...

T:

-Cobalt-

Vierailija
17/112 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:32"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 14:08"]

[/quote]

Meinasin just kirjottaa et mee kahville vilivallattoman kanssa? Oon ihan varma, et se tarjoaa pullatkin, ennenkuin vippaa sut kanveesiin ja panee oikein huolella ;)

N31

[/quote]   Lämmin kiitos ja keväinen "halaus" sanoistasi N31. Taidan kertoa vähän yhteystietojani. / vilivallaton

Vierailija
18/112 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:46"]

Nyt alkaa olla  jokseenkin turhautunut olo.. Turha kitistä siis, aika ottaa askel onneen ja nauttia elämästä. Pitäkää peukkuja, että elämäni nautintoineen alkaa kohta!-kiltti ja söpö (ex-) vaimo

[/quote]  Olet siis tehnyt jo päätöksesi? / vilivallaton

Vierailija
19/112 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelu on niin läppä. Jatkakaa. 

Vierailija
20/112 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 22:20"]

Viime lauantaina oma mies sammui takkahuoneen sohvalle ja sen kaksi kaveria jatkoi saunomista meillä. Oman miehen sammuttua tulivat jäähylle olohuoneeseen, sinne missä katselin telkkua. Täytyy tunnustaa, että kilttiäkin vaimoa alkoi houkuttaa kaksi alastonta miestä ja pelit puolikovana,  yhtään eivät hävenneet esitellä kaverin vaimolle...nyt harmittaa, etten uskaltanut lähteä leikkiin mukaan.  Seuraavalla kerralla,  se tulee varmasti,  lähden mukaan ainakin saunomaan.

[/quote]

Melko kiihoittava paikka... kerroitko miehellesi tuon? Oon melkolailla varma, että jos roudaa kotiinsa kavereita ja liki ilkinmulkin siellä saunotte, niin kerjää sulle...vaikeuksia...paljon vaikeuksia.... ;)

Muista herätellä miehesi jälkilöylyille, opeta sille vaikka nuolemista facesitting-asennossa, niin oppii hänkin katsomaan miten paljon ja keitä kotiinsa roudaa.