Mikä sinun minimipituus seurustelukumppanille on?
Oon ite 174cm ja mietin että oonkohan vähän liian lyhyt mieheksi.
Kommentit (89)
Mieheni olleet pituudeltaan 172-185. Pidemmille olen sanonut nuoresta asti kiitos ei.. Tunsin itseni jotenkin lapsekis heidän rinnalla. Eli vika päässäni. Olen 157.
Ja nyt palavasti ihastunut nuoreen mieheen joka ei taida olla itseäni pidempi.. Se huumori, itsevarmuus ja huoleton ulosanti on vaan niin vastustamaton pakkaus, ettei pituus ole tätä ennen käynyt edes mielessä.
Näköjään tää naisten aivoton pituusihanne pitää paikkansa. En enää hauku ketään miestä joka haluu BMI 17 naisen. Ihan normia näköjään. Ketään ei kiinnostaa se ihminen persoonana kunhan mitat on kohdallaan.
Olen 170 cm ja 180-190 cm on ihanne. Voisin seurustella kyllä lyhyemmän/pidemmän kanssa jos muuten olisi kaikki täydellistä. Exä oli 176 ja kyllä se välillä häiritsi.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään tää naisten aivoton pituusihanne pitää paikkansa. En enää hauku ketään miestä joka haluu BMI 17 naisen. Ihan normia näköjään. Ketään ei kiinnostaa se ihminen persoonana kunhan mitat on kohdallaan.
Tai sitten kiinnostaa sekä persoona, että ulkonäkö?
Itseäni pidempi tai samanpituinen, eli +168 cm.
160cm ehkä. Toki tykkään naisista. Olishan se kivaa kyllä jos kumppani olisi edes joskus itseäni pitempi (172cm)
Miinustaako miehet, jos nainen on pitkä ja hänelle käy yhtä pitkä mies? (esim. 170cm) Ei nainenkaan voi pituudelleen mitään,
No periaatteessa saman pituinen kuin itse olen, eli +/- 170cm.
Voisin kuitenkin ihastua lyhyempäänkin mieheen jos muuten kolahtaisi.
Joku varmaan 165cm. Tai emmä tiiä, voi vähän lyhyempikin olla.
Vierailija kirjoitti:
Miinustaako miehet, jos nainen on pitkä ja hänelle käy yhtä pitkä mies? (esim. 170cm) Ei nainenkaan voi pituudelleen mitään,
Ei 170 cm nainen ole nykyään pitkä, aavistuksen keskipituutta (168 cm) pidempi.
Minua pidempi (olen 160 cm). Aika moni mies on. Tiedän myös miehiä, jotka eivät missään nimessä halua mitään "hongankolistajanaista" (kuten itse ivallisesti sanovat) ja tällä tarkoitetaan esim. 175 cm naista tai ylipäänsä itseään pidempää. Miten se on ok vaatimus, mutta naisilla ei saa olla pituusvaatimusta?
Vierailija kirjoitti:
Minua pidempi (olen 160 cm). Aika moni mies on. Tiedän myös miehiä, jotka eivät missään nimessä halua mitään "hongankolistajanaista" (kuten itse ivallisesti sanovat) ja tällä tarkoitetaan esim. 175 cm naista tai ylipäänsä itseään pidempää. Miten se on ok vaatimus, mutta naisilla ei saa olla pituusvaatimusta?
Moni pitkäkin mies haluaa taskuvenuksen eli sen 160 cm tai alle naisen.
Ei mulla varsinaista minimipituus vaatimusta ole, mutta ehkä vähintään sellainen itseni mittainen 179 cm olisi kiva
169cm. Itse olen 175 (tai ehkä sentin, puoltoista enemmän, jos olen aikuisiällä vielä kasvanut).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 149 cm pitkä, omaan makuuni tykkään 170 cm ja sitä pidemmistä miehistä. Takaraja menee 165 cm. Silloin miehen tulee olla muutoin töydellinen, miehekäs ja ei siro, vaan roteva.
Haluan olla 12 cm piikkikorkokengissä miestä edelleen lyhyempi.
149 + 12 = 161.
Aika outo matikka sulla. Ei mulla muuta.
t. 172 cm pituinen nainen, jonka kokemuksen mukaan + 10 cm pidempi mies täyttää kyllä jo tarpeeksi hyvin "korkokenkäindeksin".
Toki jos olet samalla myös yhtä pyöreä kuin "pitkä", silloin kannattaa aina ottaa suuntaan jos toiseen kumppanilta lisäsenttejä varuiksi. Ihan vaan että kykenisi nostamaan kynnyksen yli.
Niin?? Sanoin, että minimi pituus miehelle on 165cm. Eli mies on vielä tällöin minua PIDEMPI vaikka korkokengät jalassa. Miksi yrität mollata minua? Ja älä huoli olen kokoa XS /34 ja painoa 45 kg. Joten huolesi minun lihavuudesta on turha. Ihme passiivisagressiivista asennetta sinulla.
Minusta on todella pitkät miehet olleet kiinnostuneita. Olen lukuisia kertoja kuullut, miten mies tykkää pienestä ja sirosta naisesta, varsinkin kun kuitenkin muotoja löytyy.
En nyt ole koskaan ajatellut, että miehen pitäisi olla tietyn pituinen. Lyhin sulhasehdokkaani oli 159 cm ja juttu kaatui lopulta ihan muihin asioihin kuin pituuteen. Itse olen 162.
Sellaisen huomion olen tällä elämänkokemuksellani tehnyt, että aika traditionaaliset naiset yleensä suosivat pitkiä miehiä. Minä olen hiukan boheemi, itsenäinen, ja itseluottamus niin sanotusti kohillaan. En kaipaa mitään isoa turvallista syliä tai kainaloa, johon käpertyä. Haaveilin silloin nuorena häistä sen lyhyen kaverini kanssa, miten hauskalta parilta me näyttäisimmekään, ja vaikka en yleensä käytä korkokenkiä, niin olisin niihin häihin sellaiset laittanut sekä korkean kampauksen. No se ei toteutunut. Nykyinen, jonka kanssa on pidetty yhtä pari vuosikymmentä, on 172 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 170 cm nainen ole nykyään pitkä, aavistuksen keskipituutta (168 cm) pidempi.
Ei minustakaan ole kuin pitkähkö korkeintaan, joillekin miehille ja naisille olen ollut pitkä.
170 cm miehelle on minimipituus. Itse olen 170 cm pitkä nainen.