Mikä sinun minimipituus seurustelukumppanille on?
Oon ite 174cm ja mietin että oonkohan vähän liian lyhyt mieheksi.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkkiinnosta kysyn nyt: voiko pituutta kompensoida ruumiinrakenteella? Tai jos kysytään niin päin, että onko lyhyissä miehissä epäviehättävää sirous vai pelkästään se pituus?
T:168 cm mies jolla on suorastaan luonnottoman leveät hartiat
Eniten mies kompensoi aivojen rakenteella.
Olen itse 149 cm pitkä, omaan makuuni tykkään 170 cm ja sitä pidemmistä miehistä. Takaraja menee 165 cm. Silloin miehen tulee olla muutoin töydellinen, miehekäs ja ei siro, vaan roteva.
Haluan olla 12 cm piikkikorkokengissä miestä edelleen lyhyempi.
Ehkä joku 160cm. Nykyinen on 167 ja itse 170. Tykkään enemmän lyhyistä koska.
-Olen biseksuaali ja androgyynisyys viehättää. Pidän esimerkiksi enemmän Kpop idolien kuin jonkun "alfachadin" ulkonäöstä
-isäni (197cm) pahoinpiteli minua lapsena, enkä tunne oloani turvalliseksi aggressiivisten ja isokokoisten miesten kanssa.
Olen kerran ollut ihastunut 160cm mieheen. Sen lyhyempiä en edes tunne. Pisin mihin olen ollut ihastunut oli noin 190cm, mutta todella hoikka (varmaan 60kg) ja androgyyni tyyli esimerkiksi meikkiä ja lävistyksiä :3
Vierailija kirjoitti:
Hmm. En todellakaan ymmärrä naisia jotka ihan tosissaan sanoo että itseään enemmän kuin pari senttiä lyhyempi ei ole varteenotettava. En arvostele, mutta en vain ymmärrä. Olen tavannut tosi paljon komeita ihania aktiivisia romanttisia huh huh miehiä jotka nyt sattuu olemaan minua lyhyempiä. Kaipa noille oudoille naisille tekisi hyvää joku mies olla olisi joku ihan mielivaltainen "naamasi ei saa olla yli 22 senttiä leveä" -vaatimus tai jotain muuta. Lol.
Lol. Kirjoitat vain naisista vaikka täällä on miesten vastauksia myös.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkkiinnosta kysyn nyt: voiko pituutta kompensoida ruumiinrakenteella? Tai jos kysytään niin päin, että onko lyhyissä miehissä epäviehättävää sirous vai pelkästään se pituus?
T:168 cm mies jolla on suorastaan luonnottoman leveät hartiat
Todellakin voi. Oma pituusallergiani johtuu nimenomaan siitä, että on epäseksikästä tuntea itseni fyysisesti isommaksi miehen rinnalla. Ja ei, en ole ylipainoinen, päinvastoin. Mutta olen aika pitkä naiseksi, ja minulla on myös leveäköt hartiat vaikka muuten olen sirorakenteinen. Lyhyt mies isolla sylillä, ei mitään ongelmaa. Pieni kevytrakenteinen mies, kapeilla hartioilla, valitettavasti silloin minulla on se ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. En todellakaan ymmärrä naisia jotka ihan tosissaan sanoo että itseään enemmän kuin pari senttiä lyhyempi ei ole varteenotettava. En arvostele, mutta en vain ymmärrä. Olen tavannut tosi paljon komeita ihania aktiivisia romanttisia huh huh miehiä jotka nyt sattuu olemaan minua lyhyempiä. Kaipa noille oudoille naisille tekisi hyvää joku mies olla olisi joku ihan mielivaltainen "naamasi ei saa olla yli 22 senttiä leveä" -vaatimus tai jotain muuta. Lol.
Mulle on aivan sama millaisia vaatimuksia naiselle jollain miehellä on, vaikka ne vaatimukset sitten olisivatkin jotain ihan älyttömiä. Jos en jonkun vaatimuksiin istu, hän osannee suunnata katseensa muualle, niihin jotka ovat hänen vaatimustensa mukaisia. Kaikilla on kuitenkin oikeus etsiä mitä haluavat, sukupuoleen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 149 cm pitkä, omaan makuuni tykkään 170 cm ja sitä pidemmistä miehistä. Takaraja menee 165 cm. Silloin miehen tulee olla muutoin töydellinen, miehekäs ja ei siro, vaan roteva.
Haluan olla 12 cm piikkikorkokengissä miestä edelleen lyhyempi.
149 + 12 = 161.
Aika outo matikka sulla. Ei mulla muuta.
t. 172 cm pituinen nainen, jonka kokemuksen mukaan + 10 cm pidempi mies täyttää kyllä jo tarpeeksi hyvin "korkokenkäindeksin".
Toki jos olet samalla myös yhtä pyöreä kuin "pitkä", silloin kannattaa aina ottaa suuntaan jos toiseen kumppanilta lisäsenttejä varuiksi. Ihan vaan että kykenisi nostamaan kynnyksen yli.
180 cm.
Koska itse olen 177 cm. Kiva ois päästä käyttämään edes parin sentin korkoa.
Mulla ei ole sellaista. Tietty olis varmaan ihan hyvä, ettei lastenosastolta vaatteitaan ostaisi, kun voisihan se hankaloittaa arkea vähän.
Mun eksä oli aloittajan pituinen ja toissa ihastus varmaan 165 tms (olen itse 167 ja oli kyllä lyhyempi). Nykyinen ihastus on varmaan jotain aloittajan ja 180 välistä, vaikea arvioida.
Ei sillä pituudella ole väliä. Itse tosin huomaan kiinnostuvani aina yli 180 cm miehistä.
Itse olen 167cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on aivan sama millaisia vaatimuksia naiselle jollain miehellä on, vaikka ne vaatimukset sitten olisivatkin jotain ihan älyttömiä. Jos en jonkun vaatimuksiin istu, hän osannee suunnata katseensa muualle, niihin jotka ovat hänen vaatimustensa mukaisia. Kaikilla on kuitenkin oikeus etsiä mitä haluavat, sukupuoleen katsomatta.
No siis näin ajattelee normaali henkisesti terve ihminen. Palstajankkaaja ajattelee toisin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joku 160cm. Nykyinen on 167 ja itse 170. Tykkään enemmän lyhyistä koska.
-Olen biseksuaali ja androgyynisyys viehättää. Pidän esimerkiksi enemmän Kpop idolien kuin jonkun "alfachadin" ulkonäöstä
-isäni (197cm) pahoinpiteli minua lapsena, enkä tunne oloani turvalliseksi aggressiivisten ja isokokoisten miesten kanssa.Olen kerran ollut ihastunut 160cm mieheen. Sen lyhyempiä en edes tunne. Pisin mihin olen ollut ihastunut oli noin 190cm, mutta todella hoikka (varmaan 60kg) ja androgyyni tyyli esimerkiksi meikkiä ja lävistyksiä :3
Meillä on sama miesmaku. En itse ole naisista seksuaalisesti lainkaan kiinnostunut, mutta feminiiniset piirteet tekee miehestä mulle ihan hemmetin kuuman. Esimerkiksi onnistuneesti laitetut glamrockarit on kauneinta mitä tiedän.
Just kaikki äijämäisyys taas ei kiinnosta yhtään.
Ei mitään vaatimuksia, mutta olisihan se kiva, jos mies olisi jonkin verran minua pidempi. Siihen riittää vähän päälle 160 cm. :)
180cm on alaraja. Nykyinen mies on 189cm ja juuri passeli. Oon itse 165cm.
Vierailija kirjoitti:
180cm on alaraja. Nykyinen mies on 189cm ja juuri passeli. Oon itse 165cm.
Mitä ihmettä? Olen sua melkein 10cm pidempi ja pituus ei riitä? Voi teidän naisten kanssa...
Persoonassa ja luonteessa jotain minimirajoituksia, mutta ei todellakaan pituudessa. Olen itse 156cm ja en kiinnitä lainkaan huomiota ihmisten pituuteen kun suurin osa on kuitenkin usein pidempiä. Moni nainen kyllä taas kommentoi pituuttani hyvin usein surkuttelevaan sävyyn ja se on mielestäni kummallista ja ennenkaikkea turhaa.
Mulle miehen minimipituus (siis parisuhdemielessä) on 163 cm. Ap alkaa olla mulle jo ihan siellä ylärajoilla.
t. N 155 cm
Todellakin voi. Mulle miehen pituus ei edes ole niin tarkkaa, voi olla vaikka pari senttiä lyhyempi kuin minä (olen saman pituinen kuin sinä), mutta ruumiinrakenteeltaan pitää olla minua rotevampi. En vaan syty sirorakenteisista miehistä. Nimenomaan hartioihin ja muuhun yläkroppaan kiinnitän huomiota.
Kaikista tärkein ulkoinen seikka on kuitenkin kasvot.