Mikä sinun minimipituus seurustelukumppanille on?
Oon ite 174cm ja mietin että oonkohan vähän liian lyhyt mieheksi.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exä oli minua vain muutaman sentin pidempi, n. 175 cm. eikä ollut ns. korkkarinkestävä. Oli hyvin viehättävä ulkoisesti enkä mitenkään toivonut että hän olisi pidempi (ehkä vähän kyllä korkkarien kannalta... mutta melko turhamainen ja turha näkökohta). Oltiin yhdessä melkein vuosikymmen ja homma kosahti ihan muihin juttuihin. Sittemmin hän alkoi seurustelemaan itseään reilusti pidemmän naisen kanssa.
Mikä hemmetti on korkkarinkestävä ? :D :D
Korkkarinkestävä = nainen on korkokenkiä käyttäessäänkin miestä lyhyempi?
Mielellään yli 140, muttei missään nimessä yli 170.
Olen ollut suhteessa 167-182 cm pitkien miesten kanssa, nykyinen on 175. Tuskin kiinnostuisin alle 165 cm pitkistä.
Itse 169 cm.
Puolitoistametrinenkin neito menisi, jos ei näytä naamaltaan lyhytkasvuiselta. 157-172 ihan sopiva haitari. Joka tapauksessa mieluummin lyhyt kuin pitkä.
Olen 180.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exä oli minua vain muutaman sentin pidempi, n. 175 cm. eikä ollut ns. korkkarinkestävä. Oli hyvin viehättävä ulkoisesti enkä mitenkään toivonut että hän olisi pidempi (ehkä vähän kyllä korkkarien kannalta... mutta melko turhamainen ja turha näkökohta). Oltiin yhdessä melkein vuosikymmen ja homma kosahti ihan muihin juttuihin. Sittemmin hän alkoi seurustelemaan itseään reilusti pidemmän naisen kanssa.
Just näin.
Ei minua lyhyempi. Olen 163 joten ap sopisi kyllä ;)
Asiassa on tullut joustettua jokusen kerran. Mutta jos saisin valita, sanoisin ei ikinä alle 182 cm.
Opiskeluaikanani olin tosi ihastunut 174 cm pitkään kurssikaveriini, mutta hän valitsi toisen tytön. Näin äkkiseltään ajatus alle 170-senttisestä miehestä tuntuisi vähän oudolta, mutta loppujen lopuksi en uskoisi sen olevan ongelma, jos muuten synkkaisi hyvin.
Ei ole mitään minimiä. Luonne, arvot yms. on se mikä ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut. Mieheni on 171. Tuskin kuitenkaan mistään lyhytkasvuisesta kiinnostuisin.
Eli pituusvaatimuksia sinulla ei ole, mutta siltikään et voisi kiinnostua alle 171 cm miehestä.
Vähän sama kuin 40v mies sanoisi, että "iän suhteen ei ole niin tarkkaa, kunhan olet 18-39v.
Lyhytkasvuinen tarkoittaa n 120 cm tai alle. Joten tulkitsit hieman pieleen. Eli sama kuin 40 v mies sanoisi, että kunhan on alle kuusikymppinen.
Kaikki poikkikset ja nykyinen mies ovat olleet/on yli 190-senttisiä, joten ehkä se on ollut joku alitajuntainen raja aina. Onneksi asun länsirannikolla.
Kauhean pitkiä muilla. Minulle riittää 20cm jos sitä käytetään taitavasti.
Luulen että jos mies on yli 152 cm niin kelpoo.
Elämäni suurimmat rakkaudet ovat olleet +/- 170 cm ennen nykyistä puolisoani, joka on 178 cm mutta rakas siitä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai mies, jonka itsetunto kestää sen, että on lyhyempi, eikä kommentoi korkkareiden käyttöä.
Hmm. En todellakaan ymmärrä naisia jotka ihan tosissaan sanoo että itseään enemmän kuin pari senttiä lyhyempi ei ole varteenotettava. En arvostele, mutta en vain ymmärrä. Olen tavannut tosi paljon komeita ihania aktiivisia romanttisia huh huh miehiä jotka nyt sattuu olemaan minua lyhyempiä. Kaipa noille oudoille naisille tekisi hyvää joku mies olla olisi joku ihan mielivaltainen "naamasi ei saa olla yli 22 senttiä leveä" -vaatimus tai jotain muuta. Lol.
Ihan mielenkkiinnosta kysyn nyt: voiko pituutta kompensoida ruumiinrakenteella? Tai jos kysytään niin päin, että onko lyhyissä miehissä epäviehättävää sirous vai pelkästään se pituus?
T:168 cm mies jolla on suorastaan luonnottoman leveät hartiat
Olen 157cm, vähimmäisvaatimus miehelle 174cm.