Mikä sinun minimipituus seurustelukumppanille on?
Oon ite 174cm ja mietin että oonkohan vähän liian lyhyt mieheksi.
Kommentit (89)
Ei ole ollut. Mieheni on 171. Tuskin kuitenkaan mistään lyhytkasvuisesta kiinnostuisin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut. Mieheni on 171. Tuskin kuitenkaan mistään lyhytkasvuisesta kiinnostuisin.
Eli pituusvaatimuksia sinulla ei ole, mutta siltikään et voisi kiinnostua alle 171 cm miehestä.
Vähän sama kuin 40v mies sanoisi, että "iän suhteen ei ole niin tarkkaa, kunhan olet 18-39v.
Olet pidempi kuin nykyinen tai exäni.
Exä oli minua vain muutaman sentin pidempi, n. 175 cm. eikä ollut ns. korkkarinkestävä. Oli hyvin viehättävä ulkoisesti enkä mitenkään toivonut että hän olisi pidempi (ehkä vähän kyllä korkkarien kannalta... mutta melko turhamainen ja turha näkökohta). Oltiin yhdessä melkein vuosikymmen ja homma kosahti ihan muihin juttuihin. Sittemmin hän alkoi seurustelemaan itseään reilusti pidemmän naisen kanssa.
Miehen tulee olla vähintään 179 tai 180, mutta ei lyhyempi. Itse olen 174 pitkä.
Olet ilmeisesti uusi tällä palstalla. Vähimmäisvaatimus on tietenkin 180cm, kaikkien naisten mielestä. Kuka tahansa palstamies voi sen sinulle todistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pituusvaatimuksia sinulla ei ole, mutta siltikään et voisi kiinnostua alle 171 cm miehestä.
Vähän sama kuin 40v mies sanoisi, että "iän suhteen ei ole niin tarkkaa, kunhan olet 18-39v.
Tuosta saa tiputtaa 20-30cm että edes harkitaan olisiko lyhytkasvuinen. Ikäveratus ontuu pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Exä oli minua vain muutaman sentin pidempi, n. 175 cm. eikä ollut ns. korkkarinkestävä. Oli hyvin viehättävä ulkoisesti enkä mitenkään toivonut että hän olisi pidempi (ehkä vähän kyllä korkkarien kannalta... mutta melko turhamainen ja turha näkökohta). Oltiin yhdessä melkein vuosikymmen ja homma kosahti ihan muihin juttuihin. Sittemmin hän alkoi seurustelemaan itseään reilusti pidemmän naisen kanssa.
Mikä hemmetti on korkkarinkestävä ? :D :D
N. 163 cm on eksäni, kumppanini voisi hyvin olla lyhyempikin. Oon itse n. 168 cm. Ihan on kummankin osapuolen itsetunnosta kiinni.
No mun minimipituusvaatimus on että pystyy kirjoittamaan yhdyssanat oikein ja käy töissä ja ei naura vessahuumorille.
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti uusi tällä palstalla. Vähimmäisvaatimus on tietenkin 180cm, kaikkien naisten mielestä. Kuka tahansa palstamies voi sen sinulle todistaa.
Juuri näin koska palstamiehet tietää mitä naiset ajattelee, ei naiset.
Eli apn pitäisi kysyä mitä miehet pitää naisten seurustelukumppanin minimipituutena. Ja huomioida vain miesten mielipiteet, faktat ei meritse mitään.
Et ole liian lyhyt mieheksi.
t. 180cm mies
Vierailija kirjoitti:
Eks 171 ole lyhytkasvuinen?
Olisi hyvä, jos kumppani olisi yli 15 cm pitkä, niin en tallaa häntä vahingossa.
Ite oon 164cm niin mielellään yli 170cm, ei ainakaan minua lyhyempi saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eks 171 ole lyhytkasvuinen?
On se pidempi kuin enemmistö naisista. Ovatko naiset siis lyhytkasvuisia?
180cm.