Mikä sinun minimipituus seurustelukumppanille on?
Oon ite 174cm ja mietin että oonkohan vähän liian lyhyt mieheksi.
Kommentit (89)
Poikaystäväni ovat olleet n. 160 - 190cm pitkiä. Olen itse 165cm. Seksuaalisessa mielessä viehätyn enemmän pitkistä, mutta pituus ei ole läheskään kärjessä, eikä vaikuta millään lailla haluuni päätyä miehen sänkyyn. Parisuhteen kannalta pituudella ei ole mitään väliä.
Alle 175 cm naisiin päin en juuri vilkaisekaan.
M186
nainen ei saa olla yli metrin ja miehen pitää olla kolme metriä pitkä.
siinä teille pituudet. repikää siitä.
Olen joskus deittaillut tosi lyhyttä miestä (160 cm) ja hänellä oli niin huono itsetunto, että jätin hänet jo puolen vuoden jälkeen. Hän kyseli jatkuvasti "Onko mun penis sun mielestä pieni?" ja muuta vastaavaa. Kun sitten kerroin hänelle totuuden ("Kyllä, sinun peniksesi on huomattavasti pienempi kuin kenelläkään muulla miehellä, jota olen deittaillut. Se on jopa pienempi kuin useimmilla 15-vuotiailla teinipojilla.") mies veti herneet nenään.
Tuon miehen jälkeen päätin lopettaa hukkapätkien deittailun ja asettaa rajaksi 180 cm.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus deittaillut tosi lyhyttä miestä (160 cm) ja hänellä oli niin huono itsetunto, että jätin hänet jo puolen vuoden jälkeen. Hän kyseli jatkuvasti "Onko mun penis sun mielestä pieni?" ja muuta vastaavaa. Kun sitten kerroin hänelle totuuden ("Kyllä, sinun peniksesi on huomattavasti pienempi kuin kenelläkään muulla miehellä, jota olen deittaillut. Se on jopa pienempi kuin useimmilla 15-vuotiailla teinipojilla.") mies veti herneet nenään.
Tuon miehen jälkeen päätin lopettaa hukkapätkien deittailun ja asettaa rajaksi 180 cm.
Pienin kohtaamani penis oli 185 cm raamikkaalla miehellä, joten ei se pituuskaan kaikkea kerro :D
Vierailija kirjoitti:
Onpas kummallista. Kuinka pieni miehellä oli? Itse olen 174cm but alakerta on kyllä pituisekseni melko iso. En ihan ymmärrä miksi miehen pitää olla noin pitkä? On meitä ~175cm jätkiäkin hyvällä itsetunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään tää naisten aivoton pituusihanne pitää paikkansa. En enää hauku ketään miestä joka haluu BMI 17 naisen. Ihan normia näköjään. Ketään ei kiinnostaa se ihminen persoonana kunhan mitat on kohdallaan.
Naisethan ovat vastanneet tähän hyvin vaihtelevasti. Eikä kukaan ole vaatinut, että miehen pitäisi vaarantaa henkensä tavoitellakseen heidän ihannettaan, kun taas sinä kaipaat terveysriskin sisältävää alipainoa. No ihan sama, mielikuvitusnainen voi olla ilman riskiä myös alipainoinen.
162 cm. Itse olen pidempi.