Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihinotosta, kuinkas te miehet teette sen naisillenne???

Vierailija
27.07.2006 |

Kertokaa miten teette suihinoton naisillenne, kun täällä on keskusteltu miten naiset tekee sen, niin miten te?

1. Ikäsi

2. Kiihotutko kun annat suuta naiselle?

3. Miten teet sen?

4. Teetkö jotain spesiaalia samalla?

5. Mille naisen nesteet maistuu?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaa väkisinkin tulla hyvälle tuulelle, kun näitä lukee! Useampi mies näyttää taitavan nuolemisen jalon taidon. Niin se on, että ahkera harjoittelu ja asialle omistautuminen tekevät mestarin. Nuoleminen ei ole hätäisten pikkupoikien laji.

Kuvausten perusteella täällä olisi muutama, jonka antaisin maistella alakertaa koska tahansa. Vaikka heti...

Vierailija
22/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoleeko joku oikeasti naisten limaisia pilluja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ikäsi -29

2. Kiihotutko kun annat suuta naiselle? -kyllä. kovana seisoo koko ajan

3. Miten teet sen? -nainen selälleen jalat levällään makuulle. Itse siihen sitten toisinpäin kyljelleen eli kasvot pimppiin ja jalat naisen pään puolelle. Siinä sitten nuolen ja sormetan.

4. Teetkö jotain spesiaalia samalla? -hyväilen ja joskus runkkaan itse samalla. Työnnän sormia pimppiin.

5. Mille naisen nesteet maistuu? -ei mitenkään erityiselle. Ei hyvältä eikä pahalta.

Vierailija
24/29 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaa väkisinkin tulla hyvälle tuulelle, kun näitä lukee! Useampi mies näyttää taitavan nuolemisen jalon taidon. Niin se on, että ahkera harjoittelu ja asialle omistautuminen tekevät mestarin. Nuoleminen ei ole hätäisten pikkupoikien laji.

Kuvausten perusteella täällä olisi muutama, jonka antaisin maistella alakertaa koska tahansa. Vaikka heti...

Tänne vaan!

Vierailija
25/29 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisimpa kokea suuseksin kanssasi...

Vierailija
26/29 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina valmis kanssasi!!!!!!

Juu

Vierailija
27/29 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihan sama, mitä emännälle tekee niiin ei se nauti.

makaa kuin mikäkin lahna paikallaan ja mietiskelee, saati olen niin huono.

Ei ei ei ikinä tulis kysyyn otatko suihin tai saati muihin seksiin liittyviin.

Vierailija
28/29 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ikäsi: 31

2. Kiihotutko kun annat suuta naiselle? Kyllä, KYLLÄ!

3. Miten teet sen?

Yleensä suukkoja aluksi suulle, sitten kaulalle ja rinnoile, siitä alaspäin alavatsalle, sisäreisille ja klitorikselle + ympäriämpäri nuollen ja imien tai kielellä kiusotellen. Joskus suoraan asiaan, jos siltä tuntuu. Vähän tilanteen mukaan.

4. Teetkö jotain spesiaalia samalla?

Spesiaalia? jaa. Rintoja hyväilen käsillä, välilä kielenkärjellä kiusaan klitorista, ja välillä taas otan kaiken suuhun, tutkin paikkoja kielellä, suukottelen, nuolen, imen.. sormia sisään. Vähän aikaa voi ihan vaan kattella ja ihailla, ennen kun jatkaa taas. Peppua voi kans hyväillä käsillä. Saatan hyväillä itteänikin, eli vähän masturboida siinä samalla.

5. Mille naisen nesteet maistuu?

Nesteet maistuu - kiihottavalta. Vähän eri makusia (ei nyt kymmenittäin kokemuksia). Mut puhtaana on semmonen puolimakea ehkä. Toisilla syvempi maku, tummempi.. Kiihottava kuitenkin, tykkään kovasti.

Vois kyllä sanoa, että minä poika sitten tykkään nuolla pillua ;-). Se on hienoa hommaa ja ainakin tähän mennessä kiihottanut molempia osapuolia.

Vierailija
29/29 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ikä: Olen keski-ikäinen eronnut mies..Avioliittoon katkenneet rilluvuodet jatkuvat nyt entistä antoisempina...

Asennosta: Jos edessä on pidempiaikainen nuolemisessio, niin helpoin asento on sellainen, jossa olen itse polvillani lattialla ja nainen on jalat koukussa selällään sängyn reunalla. Tällöin niska ei väsy ja on muutenkin helppo tavoittaa haluamanssa kohdat..

Tekniikasta: Aloitan yleensä varovasti nuolemalla reisien sisäpintaa, alavatsaa ja häpykumpua ja siirryn pikku hiljaa kohti klitorista ja sisempiä häpyhuulia. Kokemukseni mukaan klitoriksen herkkyys vaihtelee paljon eri naisilla ja jopa samalla naisella seksuaalisen kiihottumisasteen mukaan ja on tärkeää edetä varovasti.

Varovaisen alun jälkeen pyrin vaihtelemaan kiihotusta siten, että välillä nuolen pitkin ja hellin vedoin alhaalta välilihasta asti aivan ylös, välillä keskitän huomion klitorikseen rytmiä ja suuntaa vaihdellen ja välillä nuolen isoja häpyhuulia kiertävällä liikeellä... välillä nuolen emättimen aukon suulta ja työnnän kieltä sisälle.... Eli vaihteleva tekniikka pitää yllä jännitystä siitä, mitä seuraavaksi tuleman pitää ja lisää kiihotusta..

Toki moni nainen kertokin, mistä ja miten haluaa nuoltavan ja silloin tietysti teen työtä käskettyä... Olen monasti kysynytkin yhden illan tuttavudelta suoraan touhutessa mistä kohdasta haluaa nuoltavan ja onko sopivan kovaa yms...

Pidänkö suuseksin antamisesta: No Sir! I don' t like reggae, I love it! eli rakastan sitä! Rakastan naisten pimpsoja; kaikki ovat omalla tavallaan kauniita ja kiihottavia. Pimspan haju vaihtelee mielestäni miedon miellyttävästä hieman epämiellyttävään ja maku on sellainen vähän kirpeä; mielestäni aika neutraali..itse nautin jotenkin siitä tietoisuudesta, että juuri minä saan tuon naisen voihkimaan ja vääntelehtimään ja nauttimaan koko olemuksellaan seksistä...Usein, kun orgasmin jälkeen nainen huokaa minulle ' Sä oot niin ihana' on kiusaus sanoa: ' Juu, tiedän. Sitähän ne kaikki on sanoneet' ..Joo ja kyllä kiihotun itsekin...

Kokemukseni mukaan kaikki naiset nauttivat erittäin paljon suuseksistä, mutta paras tapa kullekin selviää sitten kokemuksen myötä ja kaikkein parhaiten kysymällä.. Ja muistakaa: harjoittelu tekee mestarin...

t mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi